راز علاقه ترامپ به توییتر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۱    ۱۳۹۷/۶/۱۲ کد خبر: 154298 منبع: پرینت

یکی از کارکنان سابق سازمان ترامپ، در خصوص علت علاقه وافر رییس‌جمهور آمریکا به شبکه اجتماعی توییتر توضیح داد.

یکی از کارکنان سابق سازمان ترامپ، اطلاعات جالبی در خصوص علت علاقمندی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به شبکه اجتماعی توییتر، در اختیار مجله نیویورک قرار داد.

«جاستین مک کانی»، مدیر رسانه ای سازمان ترامپ بین سال های 2011 تا 2017، در مصاحبه با مجله نیویورک در توضیح بی تجربگی ترامپ در استفاده از اینترنت پرداخت و گفت: میلیاردر نیویورکی هیچ سررشته ای از اینترنت نداشت. او به ما دستور می داد پاسخ مردمی که به او توییت می زدند را بدهیم! او در آن زمان یک گوشی موبایل تاشو داشت و پس از آنکه در سال 2012 یک گوشی اندرویدی خرید، شخصا شروع به توییت کردن پرداخت.

وی در ادامه گفت: او از من [مدیر رسانه ای سازمان] می خواست نظرات و پیام های توییتری درباره او را چاپ کنم و با صدای بلند برایش بخوانم. سپس برخی از آنها را با ماژیک مشکی علامت گذاری می کرد و دستور می داد پاسخ آنها را بدهم.

مک کانی افزود: [زمانی که نظرات را برای او می خواندم] او می گفت می خواهم بیشتر از اینها ببینم. بیشتر بگیرید. بیشتر بگیرید.

این کارمند گفته است ترامپ در نهایت کار با شبکه های اجتماعی را فرا گرفت و از آن برای افزایش شهرت خود و دریافت نظرات دیگران استفاده کرد. او به گونه ای توییتر را یکی از دلایل معروف شدنش عنوان کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
توییتر
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است