هدف جنرال دوستم از سفر به ازبکستان چی بود؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۹    ۱۳۹۷/۶/۱۲ کد خبر: 154303 منبع: پرینت

در حالی که احزاب سیاسی افغانستان برای آغاز مذاکرات صلح با طالبان اعلام آمادگی کرده‌اند، منابع خبری از پایان سفر جنرال دوستم به ازبکستان خبر داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول رییس جمهور و از اعضای ایتلاف احزاب سیاسی این کشور اخیرا برای دیدار با مقامات ازبکستانی به تاشکند سفر کرد.

«باتور دوستم» در صفحه فیسبوک خود نوشت: جنرال دوستم در سفرش به ازبکستان با مقامات این کشور درباره وضعیت امنیتی شمال افغانستان و تحولات سیاسی اخیر گفتگو کرده است.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که ایتلاف بزرگ ملی افغانستان که جنرال دوستم از اعضای رهبری آن محسوب می‌شود نیز برای آغاز مذاکرات صلح با طالبان اعلام آمادگی کرده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
ازبکستان
نظرات بینندگان:

>>>   دوستم بدون قوم با عزت ازبیک هیچ است. زور قوم ازبیک بود که دوستم فریب خورده بیعقل دوباره معاون اول فاشیست احمدزی شد.

>>>   اتلاف بزرگ ملی متشکل از جنایتکاران بزرگ قاتلین بزرگ ملت مظلوم غاصبین بزرگ کمیشنکاران بزرگ دوزماران بزرگ ولندغران بزرگ
سمندر بادغیسی از قلعه نو

>>>   گریختن ازایشجی هدف سفربود

>>>   پاسخ به نظر دهنده دومی : هر جریان سیاسی و یا هر شخصی که قومگرایان معتصب خاین به ملت و کشور تشخیص دهند که این جریان و یا انشخص برضد قومگرای و تعصب قومی شان است همین حرف های پوچ به معنا و توطعه و دسیسه را علیه انها بکار میبرد واما کسانی و جریانی تقویه کننده اعمال زشت و ننگین قومگرایان تشخص کنند با وصف تمام جنایات و خیانات و وطنفروشی و جاسوسی ان از جانب قومگرایان قدرت غاصبه بدست طرف پذیرش شان قرار میگیرد و بر اعمال خاینانه ان خاک می اندازند و از پول بیت المال که در اختیار شان است ملیون ها افغانی ماهور خرچ و مصرف ان میکنند مانند گلبدین راکتیار قصاب کابل و قاچاقبر مشهور کلان و جاسوس سابق پاکستان سخنگوی ملا عمر کور رهبر سابق طالبان ترورست که اخرین بصفت مشاور اقتصادی ارگ تعین و مقرر گردیه است و یا دزدان کلان پول بیت المال مانند فاروق وردک وزیر معارف سابق و اصف ننگ معاون ان و عمر زاخیل وال که یکی انها مشاور ووزیر پارامانی و دیگراش سفیر پاکستان ودیگراش والی لغمان هستند با وصف دزدی های ملیون دالر انها هنوز نه تنها که مجازات نشده اند وپول دزدیده شده از انها گرفته نشده بل چوکی های بلند حکومتی هم برایشان داده شده غاصبین و دزدان بزرگ دورماران بزرگ و لنده غران کلان اینها و دههای دیگری ازین مردم هستند چرا بار خود را بدیگران حواله میکنید لعنت بکار شیطان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است