بیایید به استدلال طرفداران هما سلطانی گوش دهیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۴    ۱۳۹۷/۶/۱۳ کد خبر: 154314 منبع: پرینت

بعد از شکستاندن شیشه و دیگر لوازم فروشگاه توسط هما سلطانی عده ای در شبکه های اجتماعی عملکرد ایشان را مورد تایید قرار داده اند و بار ملامتی را به دوش فروشنده انداخته اند که گویا مهربانی های هما سلطانی را در مورد اطفال بی بضاعت و کوچه گرد که به کیک و کلوچه خوری دعوت کرده بوده است نادیده گرفته است.

اطفال را از فروشگاه بیرون رانده اند و با هما سلطانی هم بسیار بی ادبانه مشاجره داشته اند و این امر باعث عصبانیت هما سلطانی گردیده است تا بدمستی نماید که از نظر طرفداران هما سلطانی یک عمل قهرمانانه و قابل تایید است و عده‌ای دیگر عملکرد نامبرده را با عملکرد دیگر اعضای پارلمان مقایسه کرده اند باز هم ایشان را سزاوار این عمل دانسته اند.

با وجود اینکه عملکرد فروشنده فروشگاه در مورد اطفال و هما سلطانی جرم حساب می شود که باید از مجرای قانونی تحت پیگرد قرار گیرد و هما سلطانی هم در جایگاهی قرار دارد که می توانست بدون بدمستی کردن فروشنده را وادار نماید که به اطفال بی بضاعت شیرینی و کلوچه بفروشد بنابراین به هر اندازه که فروشنده فروشگاه ملامت باشد هیچ کسی حق ندارد که به شیشه، میز و دیگر اموال فروشگاه را آسیب برساند.

البته من بحث را در چوکات مدنیت و قانون مطرح کردم و اگر قرار باشد که از قانون جنگل پیروی شود واضح است که هما سلطانی در این زمینه دست بالا را دارد و هیچ دلایل و استدلال هم نمی تواند مورد پسند طرفدارانش قرار گیرد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هما سلطانی
طرفداران
شیرینی فروشی
قانون جنگل
نظرات بینندگان:

>>>   اصلا معلوم میشد که خودهما سلطانی همان روز مست بودشاید کمی مشروب نوش جان کرده باشد وبه خود هیچ نمی فهمید که چه میکند حال از کار کردخود سخت پشیمان است اورا ببخشیدودرآینده این اشتباه را نخواهدکرد
فامیل موصوف

>>>   باشد که حمید طهماسی وزیرترانسپورت از سفر هند باز آید برای این وکیله می فهماند یک کیک چن کلچه میشود !

>>>   این وکیله باید به جرم پناه دادن به یک ترورست بک چشم بنام ملا عمر محاکمه شود

>>>   اقای عدالت!این دختر فلم دلسوز(؟)چرا این اطفال را به منزل شخصی اش دعوت نکردزیرا موبل عالیجناب کثیف میشد. میتوانست کلچه خریداری کرده ودربیرون دکان به اطفال تقسیم کند واکتینگ او را همه ببینند.وحشی بوده ووحشت انجام داده.
عاقل

>>>   ازنگاه قانون یک رستورانت و یا فروشگاه،ملکیت شخصی صاحب آن است.
صاحب آن حق دارد که مانع دخول افرادی که از نظر آنها مانعی در کارشان ایجاد میکند،شوند.
چه گدایگر ها باشند و چه افرادی که نظافت را مراعات نمی کنند و چه کسانی که لباس تمیز ندارند و باعث چتلی و بی نظمی در داخل رستورانت میشوند و چه افرادی که مست هستند و چه افرادی که در داخل رستورانت جنگ و غالمغال را لراه می اندازند.
مردم افغانستان بعضاً یا قانون را نمیدانند ،با وجودی که خود را وکیل پارلمان که یک ارگان مقننه است میدانند و یا هم تحت احساسات آمده و بخاطر نشان دادن قهرمانی خود،قانون را پایمال میکنند.
چون اکثریت مردم در افغانستان از قانون چیزی نمی فهمند،حالا ازین خانم قهرمان و رابین خود میسازند،در حالی که او منحیث یک وکیل ارگان مقننه،قانون را زیر پا نموده است و یک عمل غیر قانونی را انجام داده است.
عین عمل در مورد قتل فرخنده و دیگر حادثات صورت گرفته است که مردم قانون را بدست خود گرفته اند.
زیرا مردم افغانستان ار سالیان درازی تحت تأثیر فلم های هندی که در آن اکثریت بچه های فلم از خود قهرمان میسازند و قانون را به دست خود میگیرند و با بدماشان جنگ و جدل و زد و خورد میکنند ،قرار گرفته اند و در مقابل بی عدالتی ها،میخواهند خودشان قانون را بدست بگیرند.
در حالی که در مقابل هرجرم و بی عدالتی،مرجع قانونی وجود دارد و شما باید به مراجع قانونی مراجعه کنید.

>>>   خانم با جرأت است، كس طرف ....او هم يد ديده نمي تواند

>>>   هما جان دویدن را دیده افتیدن را ندیده. عنقریب غرورش خوا هد شکست.با مرمی بدرقه وبه جهنم فرستاده میشود.بخاطر داشته باشید.
فامیل درد رسیده آن.

>>>   هما جان دویدن را دیده افتیدن را ندیده. عنقریب غرورش خوا هد شکست.با مرمی بدرقه وبه جهنم فرستاده میشود.بخاطر داشته باشید.
فامیل درد رسیده آن.

>>>   به لحاظ حقوقی خانم سلطانی اگرمشکل روانی داشته باشد به تمام اما واگرها مواقین ومخالفین ایشان خاتمه خواهد داد، لذا کسانی که مشکل روانی دارد محاکمه نشده وحکم نیزبرآنها جاری نمی شود، ولی قاضی باید قبل ازمحاکمه ابتدا اورا مورد آزمایش ومعاینه سلامت روانی قرار دهد.درصورت صحت روانی او باید تمام خسارات وارده را پرداخت نماید، والا هیچگونه ضمانتی متوجه اونشده وبه خانه اش بنشیند واستراحت نماید.
باکول


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است