جنرال عبدالرازق موترهای زرهی یک تاجر را متوقف کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۳    ۱۳۹۷/۶/۱۳ کد خبر: 154334 منبع: پرینت

فرمانده پولیس قندهار موترهای زرهی یک تاجر را متوقف کرد.
سلام وطندار گزارش داد، ویس عزیزی رییس شرکت لوژستکی علی‌محمد بافیض امروز در نشست خبری‌ در کابل گفت، که جنرال عبدالرازق فرمانده پولیس قندهار 10 عراده موتر زرهی او را که در سال 1394 خورشیدی از هرات به سوی کابل در حرکت بود در قندهار متوقف کرده است.

به گفتۀ عزیزی، این موترها که مبلغ یک میلیون و 200 هزار دالر هزینه برداشته، قرار بود به سازمان ناتو کرایه داده شود.
رییس شرکت لوژستکی علی‌محمد بافیض افزود، فرمانده پولیس قندهار پس از متوقف شدن موترهایش به او وعده داده بود، که موترهایش را بر می‌گرداند؛ اما موترهایش تاکنون برگردانده نشده است.

عزیزی می‌افزاید، چندی پیش به ریاست جمهوری و وزارت داخله نیز گفته بود، که موترهایش در قندهار از سوی جنرال رازق متوقف شده است؛ اما این نهادها نیز تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.
مسوولان شرکت لوژستکی علی‌محمد بافیض هشدار می‌دهند، که اگر حکومت تا 10 روز دیگر به خواست آن‌ها رسیدگی نکند، دست به اعتراض خواهند زد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال عبدالرازق
موترهای زرهی
نظرات بینندگان:

>>>   یک اعتراض جمع هزار اعتراض مساوی به یکهزارویک اعتراض.

>>>   جنرال راق هم دزد برآمد ومانند دزدان راه را بند میکند و. حقالعبور میگیرد ،چقدر این رازق هم خود را حق به جانب میگیرد،موا مخدر را قید میکند و. بعدأ میفروشد و هزاران میلون دالر در اندوخته های خود میافزاید وحتی زور غنی گک هم به او نمیرسد
عبدالله ریحان

>>>   خوبست زیاد وقت تیر نشده.

>>>   خير است جنرال رازق هم رفيق ناتو است، دستش بند است معاش پوليس ها ميدهد، ديگر براي ناتو موتر كرايه ندهيد، رشوت بدهيد مفاد بگيريد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است