برنی سندرز: ترامپ جنون دروغگویی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۷/۶/۱۴ کد خبر: 154354 منبع: پرینت

برنی سندرز، سناتور دمکرات آمریکا در تجمعی به مناسبت روز کارگر گفت: دونالد ترامپ جنون دروغگویی دارد و روز و شب در جهت تامین منافع همکاران میلیاردر خود در تلاش است.

برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت در جمع گروهی از سازمان‌ دهندگان کارگری اعلام کرد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا جنون دروغگویی دارد و روز و شب در جهت تامین منافع همکاران میلیاردر خود در تلاش است.

بنا به گزارش پولیتیکو سناتور سندرز در تجمعی که به مناسبت روز کارگر در نیوهمپشایر برگزار شد، اعلام کرد ترامپ در تلاش است تا به دلایل سیاسی کم ارزش میان آمریکایی‌ ها تفرقه ایجاد کند.

سندرز افزود: «او سزاوار بالاترین سرزنش‌ ها است. ما رییس جمهوری داریم که تقریبا هیچیک از کار‌هایی را که روسای جمهور در تاریخ آمریکا انجام می‌ دادند، انجام نمی‌ دهد.»

پولیتیکو گزارش داد نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به انتقاد از نامزد ترامپ برای تصدی ریاست دادگاه عالی این کشور پرداخت و او را طرفدار عدالت ضدکارگری دانست.

رییس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود به مناسبت روز کارگر اعلام کرد: کارگران آمریکایی نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌ اند. ترامپ همچنین در این پیام در یک مورد نادر به تمجید از اتحادیه کارگری در این کشور پرداخت. در توییت رییس جمهور آمریکا آمده است: «ما به وعده‌ های خود برای بازنگه داشتن در‌های کاخ سفید به روی اعضا و سران سازمان‌ های کارگری کشورمان پایبند هستیم». همچنین رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه این استدلال را مطرح کرد که اتحادیه‌ های کارگری عملکرد ضعیفی دارند، زیرا یک دمکرات در راس آنها است.

روز کارگر در آمریکا یکی از تعطیلات رسمی این کشور است. اولین دوشنبه ماه سپتامبر در آمریکا هرساله روز کارگر نامیده می‌ شود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
برنی سندرز
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است