با طالب با میل تفنگ باید گپ زده شود نه با زبان انسانی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۳    ۱۳۹۷/۶/۱۵ کد خبر: 154377 منبع: پرینت

طالبان با حمایت پاکستان در دوران مقاومت نتوانستند مردم ما را قتل عام و نابود کنند امروز هم نمی توانند.

ما 22 سال می شود که با طالب و با اندیشه طالبی می جنگیم حتی در زمانیکه یک تعداد به حمایت طالب در امریکا و اروپا مصروف مقاله نوشتن بودند مردم ما در برابر طالب و در مقابل هجوم پاکستان ایستاده بودند و می رزمیدند.

با طالب با میل تفنگ باید گپ زده شود نه با زبان انسانی چون طالب از انسانیت بویی نمی برد و انسانیت و شرافت را نمی داند بنابراین به همان زبان خودشان با آنها باید روبرو شد.

سالم وحدت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   در زمان همه تان مانند شغال در سوراخ های کوهای پنجشیر پنهان شد بودید ویا به کلاب فرار نموده بودید حیران بودید که چه کنید امریکاها خیر بیبیند که به داد تان رسید به تانگ های شان سوار شده به کابل آمدید.
زلمی

>>>   بسیار نظر عالی اقای وحدت
بصیر نظری

>>>   تو ناسالم باید بشنوی که افراد کثیف مانند تو باعث همچو بدبختی در کشور میشوند. چون غیر مسئولانه عقب کمپیوتر نشسته و چرندیات نوشته و کوفت آن از مردم غریب و بیچاره می براید. کاش خودت به گیر طالب می افتادی تا جوابت را به زبان انسانی خودت میداد.

>>>   زلمی نام ب ی ن ا م وس
در کمنت اول تو وهم تباران شرف باخته ات از این سرزمین نیستی وباید گور تان را گم نموده واز اینجا به کوه های سلیمان فرار کنید . مزدوران پاکستان وانگلیس امریکا

>>>   ههههه خودت از سوراخ برامده نمیتواني ګپ از میله تفنګ میزني روز های عید خورد یادت است که طالبان داخل شهر ها امدند فوراً برایشان کولاو فانتا تعارف میکردي به خدا قسم که زور کاکایت نباشد اکر صدای تورا هم کسې بشنود.

>>>   تفنگ و جنگ در برابر طالبان اشتباه است ، بگذارید بهتر بگویم ، جنگ راحل نیست و باید با گفتگو مشکلات را حل کنیم با کمک یک دیگر، باید به جای تفنگ قلم را به دست بگیریم و اشتباه گذشته را جبران کنیم ،
حبیب الله یوسف زی

>>>   آقای زلمی احمق !
همین حرف احمانه را که به عنوان یک پنجشیری اظهار نمودید که در کوه ها پنهان شده بودید یا به کولاب فرار نموده بودید آیا بیقن میدانید که همین شخص پنجشیری است ؟ من از پنجشیر نیست که از این شخص و یادیگر پنجشیری ها دفاع کنم مگ در همجواری پنجشیر بدنیاآمده ام دراین شک نیست که در قوم و مردم های خوب و خرابی وجود دارد مگر از حقیقت اگر انکار نشود اگر جوانمردی و وطن دوستی پنجشیری ها همه مردم ملت افغانستان میداشت هر گز پاکستان در امور کشور وملت ما تا این حد مجال مداخله را نداشت .افسوس مینکم به مثل خودت یک انسان که هیچ وقت از تعصب وکینه توزی جاهلانه دست بردار نیستید.

>>>   به تمام نقاط که دردست طالبان است بایدحمله زمینی وهوای شود نبایدگذاشت طالب ارام باشدورشدکندبایدنابودشود

>>>   ...جاسوسان پاکستان در انزمان و حال نام از طالبان میبردند و میبرند در حالیکه زمان اشغال قسمت خاک ما و این جنگ های امروز کشور ما پلان و دستور جنگ مصارف جنگ و سلاح و مهمات و رهبری جنگ همه را نظامیان و ای اس ای پاکستان بدوش دارند و تعداد زیاد جنگجویان بنام طالبان ملیشای پاکستانی و تعدادی از جنرال های پاکستان هستند وکسانی که بنام طالبان افغان هم هستند و حکومت اسلامی را سر میدهند خلقی های کمونیست نظامیان زمان حکومت ترکی و امین و کارمل و نجیب اند که امروز بزیر نام اسلام و اسلامیت و ایجاد حکومت اسلامی طالبانی اهداف شوم پاکستان را میخواهند در کشور ما براورده کنند در حالیکه ماهیت همین طالبان بی دین جاسوس مزدور در زمان اشغال به همه مردم ما روشن و واضح گردیده که نه زمی و بلغی نمیتواند که از انها قهرمان سازی کنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است