از جامعه‌ی هزاره محافظت کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۷/۶/۱۵ کد خبر: 154393 منبع: پرینت

همه اعتراف می‌کنیم که هزاره‌ها مصمم‌ترین مردم برای آبادانی و پیشرفت این کشور هستند و ادعا داریم که این مردم زحمت‌کش را دوست می‌داریم اما دوست‌داشتن کافی نیست.

ما باید در برابر نسل‌کشی هزاره‌ها ایستاد شویم و از آنها محافظت کنیم. جامعه‌ی هزاره‌ی افغانستان بیش از هر زمان دیگری با هیولاهای زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. حمایت از مردم هزاره، حمایت از افغانستان با ثبات و روند مردم‌سالاری در کشور است.

جلوی نسل‌کشی هزاره‌ها را بگیریم و از هموطنانمان محافظت کنیم این دقیقا کاری است که باید انجام دهیم.

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نسل کشی
مردم هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   آقایان محقق ، خلیلی و دانش با نشر این پیشنهاد جناب معترف دیگر دلیلی برای زنده ماندن ندارید.
رهبر شدن آسان است آدم شدن مشکل است . چرا یک تکانی به خود نمیدهید؟ چرا این تشکیلات فرسوده ای تان را نوسازی نمیکنید؟ چرا مطابق به شرایط امروزی پالیسی و استراتیژی جدید برای حزب طرح و ترتیب نمیکنید تا بتوانید جلو این همه حملات بر علیه مردمی را بگیرید که از قبل شان به این مقامات و ثروت ها رسیده اید؟ اگر توانش را ندارید پس صحنه را ترک کنید تا مردم خود بیایند و فرد مناسب را به حیث رهبر شان تعیین کنند . شما ها آنقدر ثروت ذخیره کرده اید که چند نسل تان با خیال راحت زندگی کنند.

>>>   تسلیت به فامیل هایکه عزیزان شانرا دیروز در اثر حمله ترورستی از دست دادند واما ای قوم شریف هزاره آیا شما کسی دارید که ار خونریزی های پیهم شما جلوگیریکند ؟ آنهایکه به نام شما وبه مانماینگی شمادر دولت غنی احمدزی نشسته اند وقعا قدرت این را ندارن که ریختاندن خون شما توسط گروهای افراطی که از پاکستان آزادانه به کابل میآیند و بدون هیج نوع ممانعت شمارا به قتل مرسانند واز اراکین دولت جز تاسف جیزی دیگری به گوش نمیرسد رهبران شما که در دولت عنی احمدزی بنام معاون دوم «« دانش»» آقای خلیلی «« ریس شورای صلح» و شخصی بنام نحقق معاون ریس اجرایه که شایدبعضی دیگر که در مقامات بلند دولت احراز کرسی کرده اند وجدان انسانیدارند این آقایون که از آدرس شما به آن مقام هارسیده اند چرا در صورتیکه جلو این جنابت کاران را که مناطق قبایل آزاد و یا خود افغانستان تنها به جهت قتل هزاره به کابل و غزنی میابند جلو شانرا قبل از اقوع حادثه نمیگرند اگر این آقایون صلاحیت ندارن پس جرا از وظایف خود استفا نمیدهد؟ شاید ریگ در کفش دارند که همیش با مسولین امنیتی مدارا میکنند ورنه باید در مقابل نطبوعات برآمده از اینکه چرا جلو تروریستان گرفته نمیشود. به حصور همه به ناتوانی خود اعتراف نمیکنند

>>>   اين نسل كشي تنها هزاره نيست، همه ملت را شامل ميشود، كشتار مردم ننگرهار ، پكتيا، غزني ، فرآه ، هرات و همه جا را در بر ميگيرد، دشمنان اسلام و افغانستان همه ميخواهند جنگهاي قومي ، مذهبي ، سمتي و تنظيمي را تقويت نمايند تا آنها از تفرقه و أنشطات ما براي ملك و مردم خود سود ببرند، و افغانستان را ميدان جنگهاي نيابتي خود سازند. ملت مسلمان متحد شويد

>>>   همه مردم میدانند که این جنایات داغش وپاکستانی هاست وبه قوم ربطی ندارد
ر

>>>   أيا هزاره ها محمدزايى ها هستند كه شما از انها حفاظت ميكنيد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است