نباید تلویزیون طلوع رسالت خبرنگاری را فراموش می کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۷    ۱۳۹۷/۶/۱۶ کد خبر: 154402 منبع: پرینت

برنامه ویژه طلوع به مناسبت کشته شدن دو خبرنگار در دشت برچی را دیدم، بیش از سی بار موضوع از دست دادن دو خبرنگار شان را در قالب گزارش و خبر منتشر کردند، حتی از کارشناسان مختلف خواستند تا بصورت زنده در نشست ها اشتراک نمایند.

من به جامعه خبرنگاری و خانواده طلوع این واقعه تاسف آور را تسلیت عرض میکنم اما توقع داشتم تا تلویزیون طلوع رسالت خبرنگاری خود را نیز فراموش نمیکرد و حتی برای یکبار هم که شده گزارشی از پهلوانان قربانی در حادثه دشت برچی تهیه می‌کردند.

امروز اگر طلوع؛ طلوع شده است، حمایت و دلگرمی همین مردم است، یک جوان خبرنگار و یک جوان پهلوان هر دو بر یک زمین و توسط یک سلاح خون شان ریخت، هر دو بیگناه بودند و هر دو قربانی یک جریان منحوس دهشت افکنی شده بودند.

خوب نخواهد بود که ما میان وابستگی های کاری تفاوت قائل شویم و طوری گزارش را تهیه کنیم که گویا در میان بیش از صد کشته و زخمی ما فقط دو عزیز را از دست دادیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تلویزیون طلوع
ثاقب
نظرات بینندگان:

>>>   تنها در قسمت ای شهدا نی بلکه روزانه در نقاط مختلف کشور صدا تن از نیرو های امنیتی که اکثرا فرزندان طبقه پایین جامعه و وارثین و نگهدار اصلی ای سرزمین نیز انها میباشند شهید زخمی معلول میشوند و جنازه های شان روز ها در کمپ های نظامی میماند ندرتا در سرخط خبر اگر یاد شود .در حالیکه همین شرایط که فعلا هم برای همین رسانه مهیا است کاملا از برکت همین فرزندان است .و همین طور صدها قضیه دیگر اما بعضی قضیا را مانند کیک پوستین انقدر جلوه میدهند که هر شب بااید انرا شنید تا پروژه اش ختم شود.
تاسف اور است .
الله این رسانه ها را خود کفا سازد تا بتوانند واقعیتها را به شکل درست ان پخش کنند.تا کجی های مسولین راست شود.بااحترام به سایر مطبوعات شریف که در راستای اصلاح این جامعه زخمی گام های تجاری بر نمیدارند.بیدار باشید

>>>   طلوع بجای بیمه کردن و امنیت لازم خبرنگار خود حالا به مفت دلجویی خانواده آنها را میکند
اس پ هزاره

>>>   بلی درست فرمودیدآقای ثاقب امااین دوخبرنگاراعضای خانواده طلوع بودند. من فکرمیکنم که بااینعمل پیام برای دولت داشت که دست ازسرخبرنگارهابردارند تفاوت بین مردم وخبرنگاردراینجااست.که مردم ملکی را برای قربانی دادن و خبر نگاران را برای پوشش ملومات به مردم میدانند
خداوند انتقام این جوانان با دانش را از این انسان های جاهل و کور دل بگیرد . دست های خون آلود را به آتش جهنم هر دو جهان گرم سازد

>>>   در این مملکت هرکه را دردی رسد ناچار گوید وای وای

>>>   همه ای جنایتها از رژیم جلاد امریکاست. رژیم کثیف امریکا و رژیم مسلمان کش اسرائیل تروریست ها را تربیه کردند و به جان مسلمین انداختند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است