از خلیلزاد نترسید، از بزدلی خود بترسید
کارنامه نیم سده اخیر خلیلزاد، غنی و گلبدین را نگاه کنید بجز خدمت به منافع آمریکا چه خدمت به مردم ما کرده اند؟ اگر شما از گذشته درس گرفته اید هرگز اینها را در ارگ کابل هموطن و هم منافع خودتان نشمارید 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۷/۶/۱۷ کد خبر: 154418 منبع: پرینت

جنایات و خیانت های خلیلزاد را هر چه بیشتر آشکار سازید ولی از او نترسید از بی کمالی، بی خردی و بی اتفاقی خود بترسید که اشخاصی نظیر خلیلزاد، غنی، گلبدین، کرزی، اتمر و ده ها تن دیگر به سر گرده سرنوشتتان به خشم و هیبت حکومت می کنند.

این ضعف شما بود که خلیلزادها به هیولای زمان تبدیل شدند در زمانیکه شما مصروف نبرد با ابر قدرت شوروی سابق بودید و یا با لشکر جهل تروریزم و طالبانیزم در کوه پایه های هندوکش دست و پنجه نرم می کردید خلیلزادها ترجمان حقانی در کاخ سفید بودند و یا لابیست های شرکت یونیکال و یا در رکاب آی اس آی و سازمان سیا خدمت می کردند. در زمانیکه شما از داعیه اسلام و یا کمونیزم حرف می زدید خلیلزادها از داعیه جهان کشایی آمریکایی ها، انگلیس ها و یا پاکستانی ها حرف می زدند امروز هم بازی تغییر نکرده است خلیلزادها برای منافع آمریکایی ها، انگلیس ها و پاکستانی ها خدمت می کنند ولی شما در جستجوی خدمت در رکاب خلیلزادها هستید.

شما کارنامه های نیم سده اخیر خلیلزاد، غنی و گلبدین را نگاه کنید بجز خدمت به منافع پاکستان و آمریکا چه خدمت به افغانستان کرده اند؟ امروز منافع شما و خلیلزادها رودرروی هم قرار گرفته است. اگر شما از گذشته درس گرفته اید هرگز خلیلزادها را چه در وزارت خارجه آمریکا کار کنند و یا در ارگ کابل هموطن و هم منافع کشورتان نشمارید. درست است که آنها از بستر اجتماعی و فرهنگی افغانستان سر بلند کردند، به زبان شما حرف می زنند و چهره شما را دارند ولی از شما و کشور شما نفرت دارند.

افغانستان دیگر مادر وطن آنها نیست، مادر وطن آنها پاکستان است، امریکا، انگلیس و یا اسراییل. آنها هیچ احساس و عواطف مشترک با شما نسبت به افغانستان ندارند ماموریت تبهکارانه آنها تباهی شما و میهنتان است نه آبادی و سربلندی کشورتان. شما نگاه کنید حداقل به کارنامه های آنها در 18 سال اخیر. سقوط طالبان یک فرصت طلایی برای امنیت، بازسازی و دولت سازی و نفس تازه برای همزیستی و وحدت ملی در چهار چوب دموکراسی نصیب افغانستان شد اما به تقصیر خلیلزادها برباد رفت و فاشیزم نو تولد یافت در این چه خدمتی را به افغانستان می بینید؟

ماموریت جدید خلیلزاد این است که سکولاریزم قبیلوی را با طالبانیزم آشتی بدهد و یک دولت ایتلافی سکولاریزم-طالبانیزم در محور منافع آمریکا و پشتونیزم جیره خوار ایجاد کند. تصور می شود او بحیث معمار نقشه راه بن یگانه کسی است، که می تواند این نقشه گمراه را از بن بست بیرون کشیده و در شاه راه منافع آمریکا جاری سازد. آیا او از عهده این کار خطرناک برخواهد آمد؟ به باور این قلم او نه تنها آمریکا را از باتلاق افغانستان نجات نخواهد داد بلکه بیشتر در لجنزار ترایبالیزم غرق خواهد کرد.

فراموش نباید کرد افغانستان 2018 با افغانستان 2001 از زمین تا آسمان تفاوت دارد. خلیلزاد 2018 خلیلزاد هیبتناک 2001 نیست که با بی 52 و یا بمب صوتی جورج بوش جنرال دوستم را بترساند، مارشال فهیم را به جایش بنشاند، پسر اسماعیل خان را بکشد و خودش را از هرات اخراج کند و کرزی شهردار کابل را به شکوه سلطان بزرگ فساد برساند. خلیلزاد امروز خلیلزاد منفور، بیچاره و بیکاره بیش نیست تمام کارت های بازی اش را در 4 دهه گذشته استفاده کرده است نه او کمال دیروز را دارد و نه کسی از چرندیات ترامپ بادار او در کاخ سفید ترس می خورد.

دیروز پرویز مشرف از خشم بوش و تبدیل شدن پاکستان به عصر حجر می ترسید ولی امروز پاکستانی ها نه از تحریم های اقتصادی ترامپ ترس دارند و نه از تهدیدات خلیلزاد. روس ها، ایرانی ها، چینایی ها و حتی کشورهای نو ظهور آسیای میانه نه ترامپ را تحویل می گیرند و نه چوکره های او را در ارگ کابل.

سه منبع عمده ترس در حال حاضر:
1) دیروز از بمب صوتی خلیلزاد می ترسیدند ولی حالا از بی همتی، از بی برنامگی و راه گمی می ترسند این بزرگترین منبع ضعف ما و قدرت دشمن است.
2) منبع دیگر ترس از فاشیزم حاکم در ارگ است که جنون قدرت و امتیاز طلبی آنها حد و مرز نمی شناسد.
3) ترس از تروریزم طالبانی که در تبانی با خلیلزادها، کرزی ها، غنی ها، گلبدینی ها و اتمرها دریاهایی از خون فرزندان کشور در زیر سایه حمایت پاکستان، امریکا و انگلیس جاری ساختند در این شب و روز با اوج رسیده است. هیچ مکانی در افغانستان مصوون نمانده از باشگاه های ورزشی تا مدارس، مساجد، خانه ها و خیابان ها پس چه باید کرد؟

شاید بزرگترین نیاز امروز غلبه به ترس درونی خودمان از اهریمنان باشد که در اتحاد، ایستادگی و نقشه راه نجات می توان از دست خلیلزادها و حامیان آنها نجات یافت. تاریخ نشان داده هیچ گروه ترسو نتوانسته با بزدلی و درماندگی از دست فاشیزم نجات یافته باشد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
ترس
نظرات بینندگان:

>>>   باید بدانید که خلیلزاد یک مرد کار کن وطنپرست و دشمن فاسدان و خود فروشان است مانند شما وهم‌مانند شما کثافت ها شما خود یک دلال و خیرات خور پنجاه پوند انگلیسی هستند وقتیکه شما دزد پنجاه پوند باشید دیگران تان باید خود فروش و ناموس فروش باشد به این مطمئن باشید که هیچ وقت جایی داکتر اشرف غنی و یا خلیلزاد و دیگران را گرفته نمیتواند شما کولی ها‌هیچ وقت نمیتواند که نماینده گی از ملت نماید چون‌دزد یک‌ شانزده پولی هستید

>>>   لالا جان بیا افغانستان از بغل انگلیس خبیث خودرابکن ودر داخل کشور مقابل هر کس وگروه که میخواهی مبارزه کن نخست در مقابل خلیزاد ویا هرکس که باشد بیا آنها که تو به مبارزه دعوت میکنی خودت رهبری آنها را بعهده گیر مانند اشرف عنی گه میگوید دا گز او دا میدان شهامت داشته باش به وطن بیا ومبارزه کن مانند کرزی دموکراسی به خانم همسایه نخواهید از خود شروع کن در غیر آن صدای دهل شنیدن از انگلستان خوش نسیت شما هر وقت قلم خویش در نفاق مردم افغانستان بکار میبری،مردم بیچاره آنقدر که روشنفکران بنام فکرمیکنند، احمق نیست.

>>>   خليل زاد از هيچ چيزي ترس ندارد چونكه سالها مهمان دار پاكستانى ها در هوتل هاي انگلستان با كمال افتخار بود و از گذشته خود هم پشيمان نيست.

>>>   شرافت و خدمت به مردم نسيمي است كه هر انسان بادرك زير پرچم ازادي و عدالت دركش ميكند پس بياييد اين پرچم نيسم خوشگوار و معطر ازادي را سپاس گذار ي نماييم.

>>>   کاملن با شما موافق هستم .

>>>   "علم به عنوان فضیلت و صفتی شریف که ازجمله عوامل و وسایل رسانیدن آدمی به افق فرشتگان مقرب و جوار پروردگار است، آن گاه دارای منزلت و موجب بلندی مرتبه است که به پیرایه پربهای عمل نیز آراسته باشد."
داكتر صاحبان مانند خليلزاد و اشرف غني از دوكتوراي خود نه تنها استفاده مفيد و عملي نكردند، بل از ان استفاده سوء كردند. خودرا به هزار حيله و نيرنك و لابيگري مطرح ساخته ، پيش مردم افغانستان فضل فروشي كردند. اين دو داكتر و چند تاي هم فكر شان وطن را به پرتگاه نابودي رساندند. در بين ملت شقاق انداخته ، خودرا به مقام هاي بلند براي زراندوزي رساندند. اين دو نَفَر آنقدر قوه أفاده و استدلال ضعيف دارند كه با سواد بودن شانرا زير سوْال ميبرد. گفته اند مربي داري، مربا بخور.

>>>   هر زمانيكه دست اندر كاران سياسى بخود آيند ومنتظر چوكى هاى پوشالى معاونيت دجالان فرستاده شده نباشند و واقعاً براى آوردن يك سيستم دولتى بدون متحدانه دست بكار شوند در آنصورت ازين حالت ذلتبار بيرون خواهيم امد

>>>   هر زمانيكه دست اندر كاران سياسى بخود آيند ومنتظر چوكى هاى پوشالى معاونيت دجالان فرستاده شده نباشند و واقعاً براى آوردن يك سيستم دولتى بدون متحدانه دست بكار شوند در آنصورت ازين حالت ذلتبار بيرون خواهيم امد

>>>   برای خلیل زاد.شرق جنوب.شمال و غرب کشور یک رقم است تا جای که ما از شبکه های ماهواره ای اطلاعات دریافت کردیم.خلیل زاد نماینده ارشد آمریکا در افغانستان است.پا قدم ایشان فقط بخاطر محو کامل تروریست.طالبان داعشي ها به اضافه فاسدان داخل حکومت و حتی ریس جمهور.اقدام خواهد کرد.خوشبختانه ریس جمهور ترامپ دستورات را صادر نموده.و به خلیل زاد گفته که فقط یکبار دیگر به طالبان فرصت مذاکره را بده واز آنها بخوای که به پروسه صلح حکومت افغانستان بپیوندد.حالا اگر قبول کردن چه بهتر عساکر ما هم از افغانستان خارج میشود و شما خودتان و کشور تان.واگر متاسفانه قبول نکردند.کاری را میکنم که قبلا خوابش را دیده بودم اگر ما موضوع افغانستان را یکطرفه نکنم بمن نگوید ترامپ.

>>>   حالا طالبان .....اگر عقل داشته باشند .هرچه زودتر بیایند بدامان حکومت .ریس جمهور غنی هم برایشان ایس کریم ميخره.چبلک وکلاوش ميخره.اگر نیایند.دهنشان.....است .و سرشان چت ومالشان ليلام

>>>   اگراینقدروطن ومردمت را دوست داری بیا درنزدیک شان باش باز نصیحت کو اما فعلا هیچ گپت به درد ما نمیخورد وما تمامش را ازطرف شما جناب تخریب وتفرقه فکرمیکنیم

>>>   خاموش :
هارون امیرزاده میگویند که صدای سرنای ازدور خوش است تو اگر قدر وطن را میداشتی از وطن مانند شغال فرار نمیکردی وبه دامن انگلیس که دشمن دیرینه مرم ووطن ماست حلقه نامردی جاسوسی را در گردن نمی انداختی خود را از جیره خوری به کش بیامانند یک افغان مردانه وار در مقابل وطن فروشان شرق وغرب مبارزه کن نه اینکه از راه دور مانند شغال ترسو قوله میکشی به نظر بنده کسی که افغان باشد واندک ایمان مسلمانی داشته باشد ووجدان پاک داشته باشد تابعت کشور دوم آنم از کشور کفری را مانند خودت از انگلیس نمیگیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است