عطا از جمعيت ماشين كالا شویی ساخته است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۷    ۱۳۹۷/۶/۱۸ کد خبر: 154459 منبع: پرینت

از گفتگوى عطا با طلوع بوى ترس، جبن و معامله هاى مضاعف به مشام مى رسيد.

عطا با تناقص گویی هايش از رفتارهاى مشكوكش در طول اين مدت خود پرده برداشت و نشان داد كه جز در پى اهداف شخصى و گروهى نيست و به قول خودش با مغز متفكرش اتمر هم در مراوده ى دايمى است و دوستان قبلى بوده اند و معاون بودنش را با اتمر و يا غنى را رد نكرد. عطا از جمعيت ماشين كالا شویی ساخته است و مردارى هايش را با اين دستگاه مى شويد.

عطا از يكسو ادعاى آزادگى مى كند و از سوى ديگر مى گويد از كانديدایى حمايت مى كند که طرف قبول غرب باشد. آيا يك مجاهد آزاده از آزادگى و آزادى برداشتش چنين است؟ من بارها گفته ام دنبال اين آزمون شده ها را رها كنيد وگرنه شما را به شيطان هم مى فروشند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
طلوع
معامله پنهانی
نظرات بینندگان:

>>>   غرب نباشد تو درمقابل پاکستانی ها اشرارداغش یک هفته خمقاومت کرده میتوانی ؟ معاش سربازان را از معدن لاجورد پنشیرمیدهی ؟؟
معاش پارلمان شورای صلح و همه مصارف حکومت از پول گدائی است غرب نباشد ترا کسی به این نظریه پردازی پوچ نمیگذارد ، از زورکاکاست که شیرپور بشماست !
این نجیب سلام درخواب است کی شمارا آورد وبرتخت نشاند؟؟

>>>   با عرض سلام عرض شود که زمان آدم ها را عوض نمی کند بلکه زمان حقیقت آدم ها را آشکار میکند خدمت طرف داران عطا محمد نور عرض شود عطا محمد نور لیاقت تار موی شما را ندارد این شخص یک معامله گر خود فروش وطن فروش بیش نیست مردم فریب این نامرد را خورده بودن امروز ماهیت این آشکار شد ...

>>>   به شیطان بزرگ فروخته اند نه اینکه بفروشند. نجیب سلام نیز فروخته شده اند.

>>>   بهترین رهبر و مرد تاریخ امروزی غیر از پدرام بزرگ کسی نخواهد بود. عطا یک لوگری و دراصل یک اوغان اصلاح شده است .

>>>   اقای نجیب خودت با دشمنی سابقه با عطامحمد نور در پی بد نام سازی ان شخصیت هستی اما بدانید و بفهمید که این لوته ماری لوپن بازی توطعه چینی و توطعه سازی تان جای را نمیگیرد و نه به شخصیت و مردم دوستی اقای عطامحمد نور تاثیر میکند اقای نجیب خودت بهتر است کمی اندیشه کنی تا بدان که دوران جهاد و مجاهدت تا سیاست پس از دوران جهاد یکسان نبوده باید تفاوت را قبول کرد جهاد در جایش و سیاست هم در جایش بکار گرفته شود در حال حاضر که افغانستان گرفتار منجلاب جنگ است و مداخله کشور های همسایه بشدت جریان دارد امریکا قوا و پایگاه نظامی در کشور ما دارد و کمک کننده به نظامیان ما هم است میشود که با چنین کشور ابر قدرت جهان دشمنی و زور ازمایی کرد .

>>>   کدام مجاهد برادر؟؟؟
اینها مجاهدین نبودند بلکه گدی های دست نشانده غرب اند.

>>>   تحلیل و شناخت هوشمندانه است .
نوروز

>>>   خاموش:
عطا وگفتار اش از زمین تا آسمان تفاوت است عطادیگر نه در فکر تنظیم جمیعت است ونه درغم مردم او اکنون فقط وفقط در فکر بزنس خود است ودر خوش گذرانی تا امورز هم که مردم بیچاره تنظیم جمعیت را فریب میدادصرف به خاطر چور وتاراج پول عواید گمرک وشاروالی ولایت بلخ بود بس زمانی که اشرف غنی پول های بانکی داخل وخارج اورا بلاک کرد از غوغو که بر پا کرده بود خاموش شد دیگر نباید به حرف های پوش ومیان خالی او فریب خورد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است