چرا هواداران مسعود به مردم زور نشان می دهند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۷/۶/۱۹ کد خبر: 154492 منبع: پرینت

از نحوه و چگونگی راهپیمایی مسلحانه و فیرهای بی مورد پیروان و هواداران مسعود در شبکه های اجتماعی تحلیل های ضد و نقیص ارایه داده شده است. عده ای آن را نماد قدرت در مقابل حکومت نژادگرا و تروریست پرور دانسته و از آن سخت پشتیبانی کرده اند عده ای دیگر هم آن را نماد وحشت دانسته و از آن انتقاد نموده اند.

واقعیت این است که هواداران و پیروان مسعود زور خود را در مقابل کم زور ترین و بی دفاع ترین مردم که عبارت از شهریان کابل است به نمایش می گذارند که نتیجه معکوس برای پیروان و هواداران مسعود دارند که عبارت از خشم و نفرت مردم کابل در مقابل آنها است.

مردم کابل همین اکنون اسیر یک حکومت فاسد، نژادگرا و ناکارآمد است که در نتیجه بی کفایتی همین حکومت تروریست ها همه روزه خود ترقانی نموده و اکثریت مردم کابل را در گلیم غم نشانیده اند. روز گذشته هواداران و پیروان مسعود هم عده ای دیگر از خانواده های کابلیان را به گلیم ماتم نشاندند که باید جوابگوی این امر باشند.

اگر واقعا هواداران و پیروان مسعود می خواهند در مقابل حکومتمداران شوونیست و فاشیست قدرتنمایی کنند باز هم آدرس را غلط گرفته اند چون اینها وقت باید قدرتنمایی می کردند که طالبان تروریست به بهانه آتش بس وارد شهر کابل شدند و یا اینکه همین اکنون اکثریت مناطق تاجیک نشین آلوده به ویروس تروریزم و طالبان شده اند بروند آنها را تصفیه نمایند نه اینکه زور خود را به مردم کابل که از جمله کم زور ترین و بی دفاع ترین مردم افغانستان هستند نشان دهند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هواداران مسعود
قدرت
مردم کابل
نظرات بینندگان:

>>>   راست گفتید برادر اگر امروز اینها زور را نشان میدهد دینه روز گناه برادران هزاره ما که زحمت کش ترین با ناموس ترین و نمک شناس ترین مردم در افغانستان هستند چی کردند برای محقق حاضر شدن در روز گرامیداشت شرم است باید دیگ های خیرات را بر سر قبرستان شهدا افشار بر پا میکردند اگر درست نگفتیم من را رهنمایی کنید ایف ایف
برارد شما حاجی خان

>>>   همه نی ، تعدادی اوباش با استفاده ازین روز شرارت میکنند اینها نه به مسعود عقیده دارند نه به کس دیگر ، حتی اگر بگویند روز مرگ ملا عمر است بازهم اینها همین شرارت را میکنند

>>>   طی سالیان گذشته وقتی حکومت فاشیستی نه بلکه حکومت انحصاری آقای کرزی و در عمل وقت حکومت پنچرمینها روی کار بود، آیا همین وحشیگری ها ادامه نداشت؟
شرم است برایتان که خودرا به تجاهل می اندازید!!

>>>   از ایتدا گروه شورای نظار بی بند وبار ،چپاول گر ، دذدواکثریت شان را نوجوانان بیسواد ونادان تشکیل میداد که در دذدی مال بیت المال ومردم بیشرمانه با بی غیرتی تمام به زور اسلحه وحمایه مستقیم رهبران فاسدوجانی خودعمل مینمودن امروز هم هواداران مسعود جز همان گروه بدنام ونشان کسی دیگر نیست که به مردم مزاحمت خلق کند وفیر ها احمقانه نمایندوخود نمای جاهلانه نماید

>>>   سلام.
مسعود در زنده گیش با یاران جنایتکارش کابل را ویران دارائی های عامه تاراج ،بناموس مردم تجاوز ،بیت المال چور،حتی به اهل هنود کارته پروان هم رحم نکردند .
بعد از مردنش همه ساله به ده ها وصدها نفر شهید وزخمی میشوند .خداوند بحال مردم رحم کند .وحکومت قدرت مند بیا ید تا این جنایتکا ران نابود وعکس با شهرت شان به باطله دانی .انداخته شود.واین مسعودیان مانند موشها به غار های پنهان شوند.
ع،ف از کاپیسا،باشنده کابل.

>>>   اکثریت دزد های شمالی هستند که علاقه به اوباشی وحشیگری وقانون شکنی دارند

>>>   آنها طرفداران مسعود بود که کشته شدنش را جشن گرفتند،هوادارن مسعود هم از مسعود بیزار بودن که سالروز کشته شدنش را جشن میگیرند اما متاسفانه عده از مردم بیگانه شهید ویا زخمی میشوند.

>>>   نشان دادن زور از جهالت شان است خداوند به قدرت کامله خود این اوباشان را هدایت کند اگر قابل هدایت نیستند محو و نابود شان کند که جامعه از شر شان خلاص شود
جعفری از کابل

>>>   قسمی فرمودید حکومت یک حکومت قبیله وی فاشستی مباشد، من در منطقه کوچکی زندگی میکنم درآنجا سه نفر را میشناسم ماستر است، وچندین نفر دیگر لسانس استند چون تاجک استند کسی برایشان وظیفه نمیدهد، امواشخاص درفکر ترور، انتحار وانفجار نیستند به بسیار مشکل زندگی خودرا سپری میکنند، وبه خاطر عقده گشائی وتجلیل از روز شهادت ابرمرد تاریخ جمع شدند یک مقدار پول جمع کردند ویک موتر را به کرایه گرفتند وفریاد های تمام سال را دریک روز کشیدند،
حال ببینید درهر انفجار درخانه هزاران نفرگلیم غم هموار میشود، کسی چیزی نمیگوید، وما هم حیران ماندیم مشخص خودم راضی نیستم که چنین کنند مرمی های خودرا به هدف شلیک کنند نه به هوا، وبه مردم مزاحمت ایجادنکنند خوب است.
بااحترام
امپراطوری خشم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است