علمای فاریاب مثل پست دی اچ ال می مانند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۷/۶/۲۰ کد خبر: 154538 منبع: پرینت

هر جا اسم زن و دختر و‌ دوشیزه و باکره به میان می آید علمای دینی فاریاب مثل پست دی اچ‌ ال می رسند و فتوا می‌دهند که اسلام همین حالا در معرض خطر است.

علمای فاریاب طی یک مجلس باشکوهی که تقریبا گرد طراحی شده است فتوا دادند که صنف دختران و بچه ها جدا باشد ما تحمل این را نداریم که آنها در یک صنف باشند و ما از راه دور هیچ کنترلی روی اندازه باسن، فراز و نشیب ها و مواضع تحریک آمیز دشمن نداشته باشیم.

علمای با عزت فاریاب در مورد سقوط دایمرداد، بغلان مرکزی، جوزجان و دیگر ساحات کشور به دست طالبان اظهار نمودند که ما می خواهیم ریشه های اسلام را از بین صنف ها نجات بدهیم؛ بگذارید طالبان طلبه زده همه جا را بگیرند برای ما این تحولات جذابیتی ندارد و معادله دو پانزده یک سی است.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
ملاهای فاریاب
نظرات بینندگان:

>>>   چرا رابطه ترافیک با دریوران ، ملا ها بازنان ، موش وپشک ، مجلس ووزیران ،همیشه متخاصم باشد؟
هیچ روانشناس یا داکتری هیچگاهی نخواهد توانست این مریضی ملا هارا تداوی کند که درمقابل زنان حساسیت شان کمتر شود ودلیش را دریابد که چرا همیشه درین مورد فکر میکنند واین خط قرمز وعمق استراتژیک شان است
اگر کسی بتواند بطریقی این مشکل راحل سازد باید برای پنج سال متواتر جایزه نوبل رابه او اعطا کنند چون این مریضی نسبت به ایدز وسرطان خیلی خطرناکتر است
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است