مردم آزارها بر شخصیت معنوی مسعود شلیک می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۲    ۱۳۹۷/۶/۲۰ کد خبر: 154541 منبع: پرینت

شاید هم بهترین راه حل ظهور یک دیکتاتوری منور و ترقی خواه باشد که عاری از عصبیت قومی و مذهبی قانون را تطبیق کند و این جامعه پارچه پارچه را با فشار داخل قالب سازد.

حداقل گاه گاهی به چنین دیکتاتوری دلم تنگ می شوم و نیازش را احساس می کنم. سال ها است که در پی تحلیل معلول هستیم و کمتر به دانستن علت ها توجه کرده ایم. هر آدم نامداری داخل و بیرون دولت که از بی بندوباری ها شکایت می کند باید اول خودش را ملامت کند که این نسل عصبی، خشن و قانون گریز محصول سال های زعامت ما است.

شخصیت انسان ها در سه جا شکل می گیرد خانواده، مکتب و محله. هریک از این سه محیط مساویانه بالای شکلگیری شخصیت نقش دارند. چیزی به نام فرهنگ سازی و ایجاد فرهنگ مسلط و همه پذیر وجود ندارد حتی اگر خانواده تلاش هم کند اولاد را تربیت کند هفتاد درصد دیگر نقش مکتب و محیط است چه بسا یک بخش بزرگ که حتی به دروزاه مکتب هم نمی رسند اما فرض بر آنکه به در مکتب هم رسیدند نه مکتب محیط سالم است و نه محله.

من با این نظریه کوتاه نمی خواهم وحشت افرینی خیابانی را زیر نام تجلیل از روز شهید برایت بدهم هرگز نه اما حرف کوتاه من این است که این آدم های بی مسیر و بی استقامت که گشت زنی می نمایند خود قربانی وضعیت و ناهنجاری اند که زعامت پس از 11 سپتامبر چه در دولت و چه بیرون از دولت برایشان ایجاد کرده است.

بلی داکتر عبدالله خیلی معقول فرموده اند که هرسال مسعود را یک جمع بی بندوبار و مردم آزار دوباره قتل می کند. القاعده و طالب خون او را ریختند ولی اینها هر سال بر افکار و شخصیت معنوی او شلیک می کنند و لکه ای سیاه ایجاد می نمایند.

من بعنوان یک سرباز مسعود از دیدن این صحنه ها آب می شوم و از شهریان کابل بخصوص می خواهم که لطف کنند و این آدم های مریض و بی ادب را ربطی به مسعود ندهند.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مردم کابل
سالیاد
ترور مسعود
دیکتاتوری
نظرات بینندگان:

>>>   بلی صد فیصد این اوباشان وکسانیکه برایشان دستورمیدهند به شخصیت مسعود همه ساله شلیک میکنند

>>>   مردم حالا شما را شناخته هر جه كه بكوييد كه نه ما خوب هستيم عمل تان را مردم به سر و جشم مى بينند!!! و اين اعمال را مردم در زندكى مسعود كه در كابل بود هم به قسم بسيار بدترش از قبيل تجاوز جنسى، غارت، آدم كشى و غيره جنايات ضد بشرى را با بوست و استخوان خود لمس كردند!!
اغاى نا صالح ديكر اين ريكارد را كنار بكذاريد و مردانه وار بكويد كه جنايت كرديد و مردم اهل سياست، وطندوست، نيستيد و وابسته به ممالك مغرض در مسايل افغانستان بوديد و هستيد و همين اوباشى و ازار مردم هم به. دستور باداران شما هست كه شما انرا عملى مى كنيد!

>>>   بلی صالح صاحب راست ګفتید! تشکر!
جان ګل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است