تراژدی خونین ننگرهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۷/۶/۲۱ کد خبر: 154565 منبع: پرینت

در تراژدی خونین ننگرهار بر اساس گزارش بی بی سی دست کم ۳۲ نفر کشته شده، در حدود ۱۲۸ نفر زخمی شده اند. در این گزارش به نقل از یک مقام امنیتی که نخواست نامش ذکر شود به بی‌بی‌سی گفت: که حمله در داخل چادر/خیمه‌ای انجام شده که معترضان برپا کرده بودند.

این تظاهرات علیه یک فرمانده پلیس محلی راه اندازی شده بود. تظاهرات کنندگان ادعا می‌کنند که او به مردم زورگویی می‌کند و باید برکنار شود. این فرمانده پولیس تاکنون در اینباره اظهار نظر نکرده است بنابراین جای پرسش اینجا است چرا مراکز دولتی و تجمع های آن مورد حمله داعش قرار نمی گیرند که تجمع و تظاهرات های اعتراضی و ضد تبعیض مورد حمله های انتحاری هدفمند قرار می گیرند؟

پاسخ به این پرسش را باید رییس امنیت، وزیر داخله و زیر دفاع و شخص سرقوماندان اعلی رییس جمهور اشرف غنی احمد زی بدهد در نتیجه می توان گفت وقتیکه داعش مردم، تظاهرات کنندگان اعتراضی و مدنی را مورد حمله های انتحاری قرار می دهد نه دولت و افراد دولت را یا در اثر اشتباهاتی که هر روز در امور امنیتی از جانب مسوولان امنیتی تکرار می شود.

در ذهن هر انسانی این پرسش تبادر می کند که نیرنگی در پشت اشتباهات نهفته است نیرنگی که بنظر می رسد ترورها سازمان یافته و به تعبیر دیگر دولتی اند.

حسن رضایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ننگرهار
حمله انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   شاید همان قوماندان از طرف غنی تقدیر شود نه برطرف
جلال آبادی

>>>   کسانی که اساس این مظاهره را گذاشتند باعث قتل 68 مردم و انسان های بیگناه شدند که یکی از انها ظاهر قدیر است
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است