استخاره ناچل
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۶    ۱۳۹۷/۶/۲۲ کد خبر: 154596 منبع: پرینت

وقتی بازار رقابت بر سر کرسی ریاست جمهوری گرم بود، حضرت صاحب پای خدا را به میدان کشید و استخاره کرد تا در رسیدن فرد دلخواه خود به کرسی ریاست جمهوری سهم بگیرد و حق هواداری ادا کند، اما چه سهم سهمگینی! بازی با نام خدا در کار سیاست هم در نفس خود بد است و هم عواقب خطرناکی برای خود دین دارد.

حالا چند سال گذشت و هنوز حکومت اشرف غنی به پایان نرسیده است، در حالی که صاحب استخاره به زبان خود می گوید که غنی آدم درست نبوده است. این بدان معنا است که نتیجه استخاره اش باطل بوده و هاتف غیب به او دروغ گفته و یا درکش از اساس غلط بوده است! این در حالی است که همین ها همواره تبلیغ می کنند که الهاماتی از این قبیل از جانب خدا بوده و خطا در آن به معنای تخطئه خدا است.

اینجا است که خطر مضاعف می شود و مردم اعتماد خود به دین را از دست می دهند و رجال دین را بی اعتبار می انگارند. این خود کمپاین خوبی به نفع این فراخوان قدیمی است که دین را نباید در امر سیاست آلوده ساخت.

عبدالاحد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالاحد
استخاره
نظرات بینندگان:

>>>   همین پیر دابن هم بکی از جاسویهای سی ای ا امریکا وای اس ای پاکستان است ومیفهمد که مردم گوسفندی استند در گپهای غیبی اعتقاد واعتماد کامل دارند فقط یک نظر میندازدوودر کنارمینشیندالی ختم پنجسال باز یک گپی جدید را میاورد
حیف بحال این ملت گوسفندی که دنیا در کجا رسیدو ما در کجا ماندیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است