بجای پاک کردن بینی چشم خود را کور نکنیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۲    ۱۳۹۷/۶/۲۲ کد خبر: 154597 منبع: پرینت

آغاز گفتگوهای داغ سیاسی از انتخابات پارلمانی در سال گذشته شروع شد. احزاب طرح پیشنهادی کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی مبنی بر تغییر سیستم مبنی بر ثبت نام بایمتریک و نظارت را، مورد تایید و تاکید قرار دادند اما حکومت همراه با کمیسیون و همراه با یوناما علیه احزاب استادند و تاکنون بر طبل مخالفت علیه طرح احزاب می کوبند از جانب دیگر اوضاع ترسناک امنیتی سبب نگرانی احزاب سبب نگرانی سیاسیون و مردم شده است.

حال وضعیت بگونه ای رقم خورده است که همه جریانهای سیاسی و پارلمان در مخالفت با سیاستهای حکومت ، موضوع مخالفت و اعتراضات را توسعه و گسترش داده است.

اعضای پارلمان می گفتند وقتیکه حکومت و متحدان ما به خواسته های ما اهمیت نمی دهند و ما هم موضع می گیریم و بی تفاوت نمی مانیم. فیصله بازنگری پیمان امنیتی با آمریکا در پارلمان و در نشست رهبران سیاسی در خانه حضرت صاحب مجددی و نگرانیهای دیگر واکنشهای جدی و خطرناک در مقابله با حکومت است.

حکومت می توانیست با تفاهم با احزاب و بارهبران سیاسی گره را با دست باز نماید و طرح احزاب را قبول می کرد اما اعتنا نکرد و حالا باید گره را با دندان باز کند و ما بجای پاکردن بینی چشمان خود را کور می کنیم.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناطقی
اوضاع
نظرات بینندگان:

>>>   اقای ناطقی این تشنه و گشنه قدرت زمانیکه در کدام مقام و چوکی حکومتی قرار میداشته باشد هیچ اواز خودرا بلند نمیکند و به نظر شان تمام کشور گل وگلزار میباشد ولی زمانیکه از چوکی و قدرت سبکدوش میشود درانزمان دهن خودرا پاره کرده علیه حکومت و منافع علیای کشور گلوی خودرا پاره میکند این ....چیزی را بنام شرم و حیا نمیشناسد
نقوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است