مسخره ترین نمایش مضحک تاریخ معاصر افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۳    ۱۳۹۷/۶/۲۲ کد خبر: 154602 منبع: پرینت

نمی دانم؛ چه کسی این بازی را راه انداخته است که حضرت صبغت الله مجددی را وسیله و ابزار سیاسی خود قرار بدهد و این شیخ کهن سال آزاد از هفت بند شریعت و طریقت و سیاست را، اینگونه وارد معادلات روز نماید، اما آنچه مشخص است این نکته می باشد، که عشق میراثی شدن سیاست یکی از علل اصلی این همایش مضحک‌ است.

حضور روباه مکار کابل و شاهدانش نشان از عزم قاطع و تصمیم راهبردی حامد کرزی دارد، او می خواهد برای مشروعیت بخشیدن حرکت خود از مسافر متحرک برزخ دوجهان، حضرت صبغت الله مجددی استفاده ابزاری نماید.

اما سوال یک میلیون دالری این است که آیا آقای قانونی به نمایندگی از جمعیت در این نمایش شرکت کرده یا به عنوان مأمور اسبق حامد کرزی؟

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خراسانی
نمایش مضحک
نظرات بینندگان:

>>>   قانوني خودش حزب دارد

>>>   این یک نمایشنامه حامد کرزی بود.
چون در لویه جرگه صبغت الله مجددی برایش گفت که توافقنامه را امضأ کن،او امضأ نکرد.هرچند آنهم نمایشنامه کرزی بود که نشان دهد که او مخالف قوای امریکایی در افغانستان است،در حالی که قبلاً نیز موافقت نامه استراتیژی را با امریکا امضأ کرده بود.
حالا بخاطری که به صبغت الله مجددی نشان دهد که او درینمورد حق داشت که موافقتنامه را امضأ نکرده بود،بنأ این جلسه را تشکیل دادند تا در توافقنامه امنیتی با امریکا تجدید نظر شود.
اینها همه از رمان ندویر لویه جرگه در مورد توافقنامه امنیتی با امریکا،تا جلسه امروز شان،فقط یک ساختک و بافتک و تیاتر است که حامد کرزی برای فریب اذهان مردم و دروغ پراگنی در تاریخ آینده کشور،در مورد خودش انجام میدهد.
او حتی فروش زمین کلوپ عسکری را به سفارت امریکا نیز خودش امضأ نکرد تا در تاریخ نام اش بد نشود،بلکه توسط معاون وقت خودش که احمد ضیأ مسعود بود،امضأ کرد.

>>>   علی بابا وچهل دزد با حامدکرزی وچهار صد دزد !

>>>   سابقه قانونی در وزارت معارف برای اتمر صاخحب معلوم است

>>>   حضرت مجددی صاحب در ظهور اشرف غنی احمد ری در فضای سیاسی کشور افغانستان توسط استخاره های خود رول اساسی را دار بود البته در پهلوی سی ای ای . و ای اس ای. استخار های او بود که افغنستان را به بحران کشانید حال میخواهد یک از طریق همکار با مخالفین سیاسی دولت تا اندازه جبره کند این استخاره های او باعث قربانی هزاران باشندگان کشور شد .

>>>   كرزي قرارداد فروش زمين عسكري را بالآي ضيا ء مسعود امضاء كرد تا خودش بدنام نشود، ولي برادرش يكونيم هزار جريب زمين وزارت دفاع را در قندهار غصب كرد و شهرك عينو ساخت . از فروش نمره ها و خانه ها ملياردر شد، اينكار عيب نيست و افتخار است. وقتي توسط امريكايى ها با بم افگنهاي بي ٥٢به گرده مردم بحيث شاه شجاع سوم تحميل شد، عيب نبود، اما امضاء قرارداد امنيتي با امريكا عيب بود. حالا با مكارگي و روباگري ميخواهد لويه جرگه عنعنوي را داير كند. او كه پيش استخاره گر رفته ، خاص باينخاطر است كه در لويه جرگه استخاره گر با خواب دروغي استخاره اش تاج سلطنت را به قره قلي كرزي بزند و يكبار ديگر اورا بالآي مردم تحميل كند. اينبار كرزي ميخواهد تا بزرگ شدن ميرويس ريس دولت باشد و بعدن هم به پسرش ميراث بدهد. او چند استفاده جو و زر اندوز را دور خود جمع كرده ، از اين چهره هاي تكراري و نابكار استفاده ميكند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است