موافقتنامه مزخرف آمریکا با صدای پای دهشت افکنان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۷/۶/۲۲ کد خبر: 154609 منبع: پرینت

البته صدای پای همان وحشیان عصر، صدای عاملین زمین سوخته شمالی، صدای گروه تحجر و تفکر فاشیزم قبیلوی و بالاخره صدای پای توهین به واژه انسان به گوش می رسد...

بلی هموطن گرامی !
اینکه چرا پارلمان افغانستان ناگهان موافقتنامه مزخرف آمریکا را با افغانستان بازنگری می کند و اینکه چرا باز هم همان شاهنشاه فاسد، معامله گر بی همتا، پیر جاهل، فرزندان لاردهای استخاره گر و اجیران فروخته شده و بالاخره از لنگ و لاش گرفته تا جنایتکاران معلوم الحال چون حکمتیار و فاشیستان قبیلوی در این مقطع زمانی و حساس جلسه اضطراری را برای گویا بازنگری این موافقتنامه دایر می کنند؟

من به این نظر هستم که این فریادها و سناریوی های تنظیم شده قطعا از صلاحیت این خفتگان تاریخ و اسیران در بند شده درون نظام بیرون بوده بلکه این سروصداها به فرمان حاکم اصلی این سرزمین (امریکا) که زمین و فضای این خاک در اختیارش قرار دارد و بقول معروف هر آنکه نان دهد فرمان دهد صورت گرفته است تا زمینه را برای عملی ساختن برنامه های طویل المدت خویش در منطقه از طریق به قدرت رساندن فرزندان کشته کار دیروز خویش و یا همان عساکر نیاتبی دیروزشان (طالب) که دیری است بدور از حاکمان دست نشانده خویش و مردم این سرزمین در خفا در داخل و خارج کشور در پشت درهای بسته برای جابجایی شان در بدنه قدرت و در قدم بعدی سپردن حاکمیت کامل برایشان عملا کار جریان دارد.

ممکن است امریکا با این سناریوی خویش قسمتی از سربازان خویش را از افغانستان بخاطر بودجه کمرشکن اخراج کند که از نظر ظاهری گویا ترک افغانستان می دهد و گویا به خواست طالبان لبیک گفته است ولی در باطن امر تخمش اینجا باقی می ماند و هرگز این منطقه را ترک نخواهد نمود.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دهشت افکنان
پارلمان افغانستان
موافقتنامه
نظرات بینندگان:

>>>   بعضی ها میگویند، اگر امریکا ما را از شر طالبان و داعش نجات نمیدهد، باید قرارداد امنیتی و سترادیژیک را با آنها لغو و باز نگری کنیم.
من میگویم ، این سخنان به اندازه ای کلۀ مگس برای امریکا اهمیت ندارد. زیرا این قرارداد ها را لویه جرگۀ مردم افغانستان تصویب کرده است (از کرزی مداری ممنون باشید). برای لغو یا بازنگری آن به لویه جرگه ای دیگر ضرورت است.
حالا چه کسی تضمین کرده میتواند، که لویه جرگۀ مورد نظر "فرمایشی" نباشد و از نمایندگان واقعی اقوام افغانستان تشکیل شده باشد. و کی میتواند تضمین کند، که تمام این نمایندگان همه به یک نظر باشند، و لغو یا اصلاحات به نفع افغانستان را در ماده های این قرار داد داخل نماید، و بلاخره کی میتواند تضمین کند، که امریکا با این تغیرات موافق خواهد بود. فلهذا من میگویم که این چنین اظهارات از پارلمان دستنشانده به مثابۀ بادی ست که از شکم های گندیده و مملو از دالر های امریکائی شان بیرون می آید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است