غنی: با دیدن کشته های طالبان دلم می شکند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۷    ۱۳۹۷/۶/۲۴ کد خبر: 154638 منبع: پرینت

بدترین بخش کار من زمانی است که هنگام صبح، گزارش امنیتی را می‌خوانم و از آمار تلفات آگاه می‌شوم؛ تنها این نیست که قلبم برای نیروهای امنیتی که قهرمانان واقعی اند می‌شکند، که برای طالبان نیز، چون آن‌ها افغان هستند و من رییس‌جمهور تمام افغان‌ها هستم".

غنی در گفتگو با «وایس نیوز» هشدار می‌دهد، که اگر نظام کنونی در افغانستان سقوط کند، این کشور به «مرکز پرورش و پایگاه» دهشت افگنی بین المللی مبدل خواهد شد.
او می‌افزاید، که هرگاه افغانستان به پناهگاه امن هراس افگنان مبدل شود، در آن صورت این کشور به محل حمله بر بخش‌های دیگر مبدل خواهد شد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   پس اردوی ملی وپولیس ملی را منحل سازید!
باشنیدن این حرف ها از طرف سرقوماندان اعلی دیگر نباید پولیس واردوی ملی اشرار را نابود سازند چون دل پلاستیکی سرقوماندان می شکند !

>>>   دروغ مگو غنی به خاطر بقای خو دروغ میگوید

>>>   سلام
نميدانم كه دل اين مغز متعفن چرا به فحش و لعني كه مردم تباه شده براي زن و دخترش ميفرستند هيچ نميسوزد و پشيزي هم ارزش نميدهد.دلش به حال خودش بسوزد بهتر است.
اين دل مكدر و كثيف بايد هم به حال ظالم بسوزد.

>>>   اين آدم ....متقلب ميخواهد خود را دلسوز هم بنماياند. مشكل اينجاست كه خوب و بد را تشخيص داده نميتواند و دلش به طالبان ميسوزد.خوبست دلت به خودت بسوزد، تا كمي هوشيار شوي.
با احترام

>>>   حالا فهميدم، اين دودغليظي كه هر روز از ارگ ميبرآيد از اثر سوختن .....غني جان بوده است.پس به دوستم بگويند تا آتش نشاني كند،

>>>   اشرف غنی احمدزی دروغ رسانه هارا راست باورکرده وفتی بعض زسانه ها به تمسخر وریشخندی اورا ریس حمهور میگویند غکر میکند که راستی ریس جمهور است در حالی که ایشان ریس حکومت توافقی جان کیری بوده او هم مانند خودش یک دروغگو وتقلب گار میباشد او می افزاید اگر این سازمان عیار شده از سوی جان کیری سقوط نماید کشور مرکز تروریزم میشود پس حالا چه است؟ واین تروریست ها از کجا وچگونه می ایند وبه صورت گروهی ودسته جمعی از زندانها رها گردیده دو باره برای قتل افغانها فرستاده میشوند وباز بیچاره غنی فکر کرده ازاد ومستقل است وکار ها را به ازاده واختیار خود انجام میدهد ودر همین حکومت جان کیری هم شخص با صلاحیت میباشد هرکه ملاقات او با وزیر خارجه ای امرینا پامبیو را دیده باشد میداند گه ریس جمهور!!! ما چگونه از عقب وزیر خارجه میدود هر افغان با احساس ان حادثه را مشاهده مینماید بخود میلرزد واب میشود ولی این جناب هنوز اصرار دارد که ریس ...است
سلطان زوی

>>>   هدف غ دیدن اجساد اشرار از نزدیک است نه گذارش

>>>   کرزی صاحب حتی گریان میکرد

>>>   وقتی که قیوم کوچی 80ساله رابه عنوان سفیر انتخاب کردی باید میدانستید که کشورا را به سقوط سوق میدهی جناب ریس جمهور شما تمام مردم افغانستان را مرده و قاقد منطق دانستید و این کشور را بدست مبارک خود تان سقوط دادید از روزیکه چوکی راتصاحب کردید باادبیات خود مختاری دست به کار شدید از هیج نوع فساد دست وردار نشدید. کسانی را در دور پیش خود نکهداشتید که با ریش تان رقص مرده انجام میداد وزیران نضامی تان از فروختن خون فرزندان این سرزمین خود را سیر نمود اما شما کوچک ترین توجه هم نکردید دعای بد مادران فرزندان این سرزمین شما رادر هر دو جهان خوار و زار خواهد کرد. که کرد قضیه ارتقا ظرفیت خانم ها در افغانستان آنهم به امر خانم ریس جمهور به نظر شما شرم و ننگ بزرگ برای شما نخواهد بود. فروختن ولایات های بزرگ مانند غزنه مرگز فرهنگ و تمدن اسلام در جهان ننگ بر پیشانی شما نخواهد بود. درست است که هر کس به دین و آین خود احترام دارد اما بی حرمتی به دین و آین دگران جرم است که شما انجام دادید. 1000 جسدانسان را سگ ها در کوچه و بازار به بازی گرفت تکه و پرچه کرد تحت ریاست شما سر قومندان اعلی آیا این گناه توجیه میخواهد جناب ریس جمهور ؟ جنرال های باز نشسته قوم خودتراکه مردم این مرز بوم دشمن خون ریخته شده فرزند خود میداند شما امر بازنشستگی شان را ملغی میسازید و دوباره به قدرت میخواهید و بالای گرده های مردم این قاتل خونخوار از دیدگاه ئمردم افغانستان میشانید این جرم و خلاف موازین قانونی پنداشته نمیشود جناب ریس جمهور؟ باز میگوید که نظام سقوظ میکند اگز 16 ساعت کار دگران درا ارزیابی میکنید یک ساعت را برای خود تان اختصاص دهید و از شروع ریاست تانتا بحال بیبینید بعد قناعت خواهی کرد که نظام را به سقوط مواجه کرده ؟ و که باید جواب بگوید ؟ خدا شاهد است که این متن را از صدق دل نوشتم خدا کند که مشاورین ریس جمهور برایش برساند هیج نوع تبعیض و کار شکنی در ذهن ندارم تمام واقعیت ها است که از هزاران تخطی و قانون شکنی تنها چند مورد کوچک را ذکر نمودم . در رابطه به حرف های ریس جمهور . آیا ریس جمهور شدن اعلان دولت خود مختاری است یا تطبیق قانون ؟ اگر تطبیق قانون است که در افغانستان صورت نگرفت .اگر خود مختاری است پس چنین دولت باید به زود ترین فرصت سقوط کند تا مردم از دست این نوع انسان های خود مختار نجات پیدا کند . ما مردم به عنوان تبعه این خاک یک روز نتواتستیم با خاطر آسوده روز خود راسرکنیم . نصف روز را در ظلم برادران راصی گذشتاندیم و نصف روز دگر را در طلم برادران ناراضی .

>>>   آیا شما جامعه جهانی را گروگان گرفته اید؟
یا تا وقتی که کره زمین موجود است،شما افغانستان را کمک کنید،در غیر آنصورت افغانستان به محل پناهگاه هراس افگنان تبدیل میشود و بالای جامعه جهانی حمله خواهند کرد.
عراق مرکز هراس افگنان بود.حالا کسی اث را کمک نمی کند.خودش مبارزه میکند.
لیبیامرکز هراس افگنان بود،حالا کسب کمک اش نمی کند،خودش مبارزه میکند.
مصر بزرگترین مرکز هراس افگنان از بدو تاسیس اخوان المسلمین است.حالا مصر خودش همه اخوانی ها را بندی کرده است.
فلسطین و حزب الله مراکز است.حالا اسراییل هردویشان را در قطی نصوار یعنی غزه و جنوب لبنان بندی کرده است و فقط یگان وقت همراه غولک بالای عساکر اسراییلی فیر میکنند.
افغانستان را نیز ایلا کنند،جنرال های پاکستانی باز طالبان را به جان مردم افغانستان روان میکنند و همه مردم را در قطی نسوار جای میکنند.
پاکستان دیگر نمی گزارد که طالبان پایشان را از گلیم خود بیرون بکشند.

>>>   غنی حق به جانب است، هر کسی با کشتن برادران اش دلش تنگ می‌شود.
خوب است که تروریست ها و پاکستانی ها برادران ما نیستند.

>>>   مگر این مملکت صاحب ندارد .که بمرکز دهشت افگني مبدل میشود .نی آقا اشتباه برداشت شده هرکس در هر جای چنین فکر وخیال را به گور خواهد برد.نا آرامی های فعلی بین خود افغان ها است.انشاالله یک روزی برطرف میشود.اما اجازه این را به هیچ اجنوي. خبیث وخود فروخته های داخل نمی دهیم که کشور ما را پایگا ه دهشت افگن ها بکند

>>>   دل شکسته شدن غنی از بابت کشته شدن طالبان انگیزه انسانی ندارد بلکه انگیزه قومی دارد. همین غنی در دهه 90 میلادی طالبان را تشویق میکرد تا نصف افغانستان را بسوزانند و باشندگانش را قتل عام کنند. اگر آرشیف رادوی بی بی سی و صدای امریکا را بپایید حتمن ثبوت ادعایم ثابت میشود.

>>>   پیدا بود که این همه سربازان وطن توسط اشرارقتل عام میشوند فقط یک دلیل داشت وآن این بود که یک نفر خائن در مقام بالا ودر ارگ باشد که تمام اطلاعات نظامیان را به اشرار میدهد،اشرار هم توسط این اطلاعات نیروهای ارتش وپلیس را قتل عام میکنند اخمی به ابروییش نمی آمد جناب دیکتاتور،خائن ووطن فروش کسی نبوده جز خودی غنی ،بنابر این برای جلوگیری از قتل عام بیشتر فرزندان وطن یعنی ارتش وپلیس ،یک جان فدا یک تیر به کله متعفن این خبیث خالی کند تا دیگر شاهد خیانتش نباشیم.
استانکزی

>>>   به مقایسه گرفتن طالبان با نیروهای امنیتی کار نادرست است زیرا طالبان دربرابر مردم افغانستان می جنگند وجنگ شان جهت تامین منافع دیگران است بناء رحم کردن به اینها به معنی تضعیف قوای امنیتی کشور است
س

>>>   این مردک ....دل اش از جای دیگری شکسته.از افشأ گری های حنیف اتمر شکسته که راز 150 میلیون دالر که برای تخم سک هایش که در خارج عیش نوش وحيف میل میکنند.آقای غنی خان نگران نباشید چند روز دیگر یکنفر دیگر پیدا می شود که گند کاری های اتمر خاين را برملا می کند

>>>   چرا یک کسی طالب را افغان خطاب میکند، هزاران دغدغه ها را باید در مقابل آن شنید؟ اگر سخن از خیانت باشد، آیا همین مجاهلین امروزی و مقاومتی های پلاستیکی و قهرمانان مساله ای خیانت بیشتری ار مرتکب نشده اند؟
کجاهست چشم های باز و گوش شنوا؟؟؟

>>>   اګر غنی دلش به طالبان می سوزد باید حکومت دهشت ملی را برایشان تسلیم دهیدتا جنګ خاتمه یابد

>>>   بیچاره غنی در سر دوراهی قرار گرفته از یک طرف اقوامش کشته می شود و دلش برای آنان می شکند و خون می شود و از طرف دیگر ریاست جمهوری افغانستان را نمی تواند رها کند. این بیچاره باید عذاب بکشد و شاید هم دیوانه شود که اقوام تروریستش در حکومت او کشته می شوند. هرچند این بدبخت تلاش نموده که جلو کشته شدن تروریستهارا بگیرد اما باز هم نمی تواند از عهده این کار برآید. اینکه جوانان وطن و عساکر و پولیس وطن توسط تروریستها قتل عام می شوند برای اشرف غنی مهم نیست اما پشتون نباید کشته شود. اشرف غنی حتما در دلش می گوید که ای کاش تروریستها از غیر پشتون بودند و آنگهی با خیال راحت آنان را می کشت و از بین می برد!!

>>>   چون اوغان طالب اوغانهای خودشان است

>>>   شما ها منظور ریس صاحب جهمور را نفهمدید .منظور شان این است که این جنگ بی مهفوم ولعنتي کی تمام میشود نباید هر روز مردمان زیادی کشته شود.حالا هر که باشد.چه نظامی چه ملکی.چه طالب همه مردم افغانستان هستند

>>>   خداوند این بدبخت را هر روز در غم برادران عزیز ایسکریم خورش هرچه بیشتر دل شکسته و زبون بسازد. آمین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است