سه زن، سه سرنوشت
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۶    ۱۳۹۷/۶/۲۴ کد خبر: 154642 منبع: پرینت

ـ شماری از زندانیان زن در قندهار بخاطر بی سرپناه بودن و بی امنیتی قصد ترک زندان را ندارند.

ـ صفیه وزیر (این زن افغان چند سال پیش به امریکا پناهنده شده بود) که ۲۷ سال دارد، توانست در انتخابات مقدماتی ایالتی، رقیب خود را که برای چهار دوره در مجلس ایالتی نیوهمپشایر نمایندگی کرده بود، شکست بدهد.

ـ مشکلی نیست. در افغانستان زنها به علایترین مقام ها میرسند. "بانوی اول" افغانستان، پستی که نه در قانون و نه در فرهنگ افغانستان وجود دارد، یک زن خارجی است.

پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سه زن
پاکزاد
نظرات بینندگان:

>>>   میگویند اتمر صاحب گفته است : ملکه 150 ملیون دالر رااز پول پروموت به حساب فرزندش انتقال داده است که امریکائی ها هم ازان اصلاع دارند !

>>>   بانوی اول افغانستان متهم به دزدی است.
از چند صد میلیون دالری که برای توانمند سازی زنان در افغانستان از طرف یو،اس،آی.دی برای افغانستان مصرف شده است،صرف بیست و هشت نفر پرسوتل در دفتر بانوی اول مقرر شده اند،باقی پول را بانوی اول و زهره یوسف هردویشان دزدیده اند.
سارنوالی باید در زمینه تحقیق کند.

>>>   پاکزاد جان سوالت را خودت جواب دادی زن افغان در امریکا به چوکی بلندی زسیده خوب است که یک زن خارجی هم به یک مقامی بالا به وطن ما برسه نباید حسودی کرد یک روز شابد خانم تو هم در کانادا به پوست خوب برسد در صورتیکه اگه با هم بودیم.
لالا هراتی

>>>   به لال هراتی باید گفته شود که زن افغانی با همت و تلاش خود به جایی رسیده و مردم به او رأی داده اند اما رولا جان بدون هیچ شایتگی و فقط باخر اینکه زند اشرف غنی است در مقامی خود را قرار داده که از نظر قانونی اصلا این مقام تعریف ناشده است. فقط می توان گفت مقام پول در آوردن و بس.

>>>   جواب پول به آقای حکیمی مربوط میگردد اگر خانم اول کشور دزد هم نباشد اکلیل حکیمی و اتمر بخاطر رضایت خاطر آنها مقداری پول گزاف را به حساب آنها فرستاده است. باید از حکیمی پرسیده شود نه از خانم اول.
زازی

>>>   بانوی اول زنیکه سالانه ۲۸۰ میلیون دالر پول خیرات به بیوه و یتیم را دزدی و حیف و میل میکند. ...

>>>   بجز از افغانستان درتمام جهان قانون وجود دارد حتی درپاکستان ولی درافغانستان دو صد فیصد قانون درمقابل اشخاص غریب وبی واسطه تطبیق میشود ویک فیصد بالای مقامات بلند پایه تطبیق نمی شود .؟؟؟؟؟

>>>   مردم افغانستان چقدر بدشانس هستند.انهم از اعمال و دزدی های کرزي پست فطرت واينهم از غنی خبیث وزن بیشرف اش خداوند متعال لعنت کند این ها را.همیشه درکشور لعنتی مایک شانس طلایی.برابر میشه.وبعد ش انسان های پست فطرت وشيطان صفت مانعی سر راه بوجود میآید از آن شانسی طلایی17 سال میگذرد.باوصف که همه امکانات موجود بودهمه چیز در اختیار داشتيم ازکمکهاي جامعه جهانی گرفته تا سرمایه های زیر زمینی خودی افغانستان .بجز این دو شخص خبیث هرکسی دیگری ریس جمهور می شد امروز فرزندان ما مثلی قرن18 زیر درخت درس نميخواندن امروز نصف مردم افغانستان گشنه نميخوابيدن من به نمایندگی از مردم افغانستان از خداوند میخوام که این دونفر شیطان صفت بیشرف را به قهر و غضب اش گرفتار نماید و این دونفر بعنواني فاسد ترین وخاين ترین اشخاص درتاریخ افغانستان ثبت خواهد شد دلی شکسته میلیون ها مردم افغانستان را پاسخ گو باشند.
( ولی محمد از کندهار

>>>   اسمت را باید بدزاد گذاشت!
وقتی یک زن افغان میتواند در انتخابات یکی از ایالات امریکا اشتراک کند، چرا خانم بی بی گل؟
تشویش نکو شاید خانم تو هم یک روز ستاره هالیودی شود، مانند مژده جمالزاده.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است