رییس جمهوری کوبا: با ترامپ مذاکره نمی کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154695 منبع: پرینت

رییس جمهوری کوبا گفت تا زمانی که دولت فعلی آمریکا رویکرد و نگرش 'غیرعادی و نابهنجارش' در قبال هاوانا را تغییر ندهد؛ دولت کوبا نمی تواند با دونالد ترامپ وارد مذاکره شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «میگل دیاز کانل» رییس جمهوری کوبا در مصاحبه با شبکه «تله سور ونزویلا» تصریح کرد: ما می خواهیم مذاکره کنیم اما باید شرایط برابر باشد. ما سیاست های تحمیلی را نمی پذیریم.

از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ در مسند ریاست جمهوری آمریکا، روابط واشنگتن- هاوانا بار دیگر تیره و تار شده است. این در حالی که این روابط در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما رو به بهبود بود.

به گزارش شبکه تله سور، میگل دیاز کانل در این مصاحبه پس از حضور چهارماهه در سمت ریاست جمهوری کوبا تاکید کرد که تحریم های آمریکا همچنان مهمترین مانع در روند توسعه اجتماعی و اقتصادی کوبا به حساب می آید.

وی افزود: به دلیل تحریم های 60 ساله امریکا علیه کوبا؛ مشکلاتی در انتقال پول و سرمایه گذاری ها ایجاد شده است. این سیاست های واشنگتن غیرانسانی است. ما می خواهیم در شرایط عادی کشورمان زندگی کنیم. ما تهدیدی علیه کسی نیستیم. همه آنچه می خواهیم عدالت اجتماعی و ساخت دنیایی بهتر است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
کوبا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است