جریان سخنرانی محمد محقق در مزار برهم خورد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۸    ۱۳۹۷/۶/۲۷ کد خبر: 154723 منبع: پرینت

جریان سخنرانی معاون دوم ریاست اجرایی در بلخ با آغاز شلیک های متعدد برهم خورده و پایان یافت.
محمد محقق چاشت امروز در مسجد رسول الله در مربوطات حوزه پنجم امنیتی مزارشریف سخنرانی داشت که با فیرهای متعدد در محوطه مسجد این سخنرانی برهم خورده و حاضرین آنجا متواری شدند.

مسوولان امنیتی در محل به رادیو آزادی، عامل اساسی وقوع این رویداد را تهدید احتمالی حمله یک فرد مشکوک بر مسجد عنوان کرده اند ک به هشدارهای امنیتی بی اعتنایی کرد.
اما شیر جان درانی سخنگوی پولیس بلخ در مورد ابراز بی اطلاعی می کند.

آقای محقق که به مناسبت آغاز مراسم عاشورا و قیام امام حسین رض صحبت می‌کرد، گفت با پیروی از راه امام حسین مردم باید در مقابل ظلم ایستاده‌گی کرده و زمینه صلح و فرا را در کشور به ارمغان آورند.
معاون دوم ریاست اجرای حملات هدفمند گروه داعش در افغانستان را تقبیح کرده و انجام آن‌را ناشی از برادشت انحرافی این گروه از دستورات اسلامی دانست.
محمد محقق در جریان این سخنرانی گفت که در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری با تیم انتخاباتی ای یکجا خواهد که رقیب تیم حاکم سیاسی در کشور باشد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محمد محقق
مزار
نظرات بینندگان:

>>>   کار عطا است ،

>>>   این ....به خاطر منافع شخصی و حزبی خود میخواهند باردیگر هموطنان عزیزمان را به کشتن بدهند . من از تمام مردم عزیزم ازهر قوم و نژادی که هستند میخواهم تابه حرف های دروغین این جنایت کاران گوش ندهند و خود را از این بیشتر قربانی این حرامزده ها نکنند. خرشان که از پل عبور کرد مردم را فراموش میکنند. ....
علیشاه سبحانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است