تهدیدهای امنیتی علیه مراسم محرم پابرجا است
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۳    ۱۳۹۷/۶/۲۷ کد خبر: 154729 منبع: پرینت

اول، خبری که امنیت ملی در پیوند به بازداشت یک گروه تروریستی بیرون داده گپ نیک، امیدوارکننده و خبر خوش است.

اگر این بازداشت و گرفتاری ها تازه و حاصل بیدارباشی این روزهای اخیر نیروهای امنیتی باشد از تلاش ظرفیت‌های کشفی_استخبارات و از اقدام به موقع نیروهای اداره امنیت ملی برای بازداشت این تروریستان تقدیر و تشکر می‌کنم. زنده باشید، زنده باشید و زنده باشید. بیداری شما به مردم زندگی می‌بخشد تلاش شما به مردم امید می‌بخشد زندگی و امید مردم پایه‌ های اعتماد مردمی به شما را بیشتر و مستحکمتر می‌سازد. این کار و بیدارباشی تان عالی و امیدبخش بود.

دوم، ما مردم بویژه عزاداران دهه محرم در کابل و بزرگ شهرهای کشور باید متوجه این مساله باشیم/باشند که خطر و تهدیدهای امنیتی علیه مراسم محرم همچنان پابرجا است. درست است که یک گروه تروریستی بازداشت شده اند اما بدور از اینکه مردم آشفته و نگران شوند گپ مهم این است که وضعیت امنیتی جدا نگران کننده و حساس است. مردم باید همچنان متوجه باشند و هوشیاری لازم را به خرج دهند این توجه و هوشیاری، همکاری همه جانبه با نیروهای تامین امنیت خودی و با مسوولین و نیروهای رسمی_دولتی است مهمترین بخش همکاری و هوشیاری این است که چند روز دیگر حوصله مند باشیم.

سوم، مسوولان و نیروهای امنیتی کشور همانگونه که خودشان می‌دانند توجه و بیدارباشی را بیشتر کنند چون تهدید‌های امنیتی همچنان پابرجا است. کابل، هرات، مزار شریف، گردیز، هلمند و بغلان در بلندترین سطح تهدیدات امنیتی علیه مراسم محرم قرار دارند. متوجه باشند نباید تلاش برای بازتاب دادن خبر کنونی توجه و تدبیر امنیتی را به انحراف بکشاند.

خلاصه همه ما متوجه باشیم وضعیت شوخی بردار نیست حتی تا سپری شدن عاشورا اگر کمتر بیرون باشیم بیشتر هوشیاری کرده ایم. اینکه بعد از محرم و عاشورا چه شود و چه نشود باشد برای بعد از عاشورا. به امید آرامش و زندگی برای همه!

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محرم
تهدیدهای امنیتی
عزاداران
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   این فدایان طور درست آموزش ندیده بودند.

>>>   حکومت در آستانه محرم اقدام مشکوکی از خود ظاهر ساخته و در یک حرکت تاکتیکی، اعلام کرده که نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، ۲۶ تن از اعضای گروه تروریستی داعش را به‌شمول یک سرگروپ آنها به‌نام عبدالله فرزند سلطان‌شاه از مربوطات شهر کابل بازداشت نموده است. اما برخی گزارش های ( نهایی نشده) مشعر اند که این عده افراد قبلاْ به اشکال مختلف در نظارت یا در ارتباط با دولت قرار داشتند. حتی شماری از آنان قبلاْ در زندان بوده و حالا مقابل دوربین آورده شده اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است