مسعود: تعویق افتادن انتخابات بهتر از تقلب است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۵    ۱۳۹۷/۶/۲۸ کد خبر: 154741 منبع: پرینت

احمد ضیا مسعود، عضو ایتلاف بزرگ ملی به دولت هشدار می‌دهد که تقابل حکومت با احزاب، افغانستان را به بحران می‌کشاند.
مسعود در یک نشست خبری ام‌روز در کابل گفت، ادبیات ایتلاف بزرگ ملی، ادبیات جنگ نیست و افزود که خواست ما برگزاری انتخابات شفاف و آمدن اصلاحات در کمیسیون‌های انتخاباتی می‌باشد.
وی افزود، دولت تا هنوز به خواست‌های آنان توجه نکرده و تاکید کرد که حکومت تنها گزینه‌یی را که پیشرو دارد، برگزاری انتخابات شفاف است.

مسعود می‌گوید که به تعویق افتادن انتخابات بهتر از آن است که ما یک انتخاباب شفاف و عادلانه در کشور نداشته‌باشیم.
او گفت که هرچند در جامعه‌های دموکرات دولت علیه مردم از قوه استفاده نمی‌کند که دولت افغانستان دست به چنین اقدامی زده، اما افزود که با وجود همه‌ قوت‌ها، دفترهای کمیسیون انتخابات را در تمام ولایت‌های خواهند بست تا به خواست‌های شان برسند.

مسعود به حکومت هشدار داد که اگر دولت انتخابات پارلمانی را بدون توجه به خواست‌های آنان برگزار نماید، بی ثباتی در افغانستان بیش‌تر از پیش افزایش خواهد یافت.
این عضو ایتلاف بزرگ ملی خواهان رهایی افرادی شدند که نیروهای امنیتی آنان در ولایت هرات دستگیر کرده و به زندان انتقال شان داده‌اند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   تعویق برای چی و به چه ضمانتی؟ به قیمت تعویقهای بعدی و نامشروعتی های بعدی و بازی کردن با جامعه جهانی و هلاکت مردم غریب؟
اس پ هزاره

>>>   جناب احمد ضیاه مسعود دیگر بس است ازخواب وخیال پلوهای خوری های طولانی اریکه قدرت و چوکی های میراثی بیدار شوید وقت آن به پایان رسیده است دیگر نه خود رافریب دهید ونه ملت بیچاره راآن قدرازخون ملت بیچاره زراندوزی نمودید که اگرهفتاد پشت تان بخوردکفایت میکند فکر میکنم که بار دیگر میخوهید که دالر هارا به دبی انتقال نماید وآبروی ملت را بار دیگر زیر سوال قرادهید شما همیشه صحبت از احزاب وایتلاف ها میزنید کدام احزاب ما دروطن خود یک حزب ملی نداریم احزاب فرسایشی ونمایشی که به دستور وحمایه مستقیم استخبارات خارجی هاایجاد گردیده است احزابی است قومی گرامتعصب و مشخص به یک قوم وتنیظم خاص وابسته است دیگرکنار بروید بگذارید سیاست وحکومت داری را به نسل جدید تجربه ثابت ساخت که شما، تیم شما وامثال شما که سالها دراریکه قدرت پهلو زده بودید نتوانستید سیاست وحکومت داری نمایدجز زراندوزی وعیاشی .
به دوچیز خوب مهارت دارید.
1- چور وچپاول اموال مردم ، غضب زمین ها وتاراج سرمایه ملی دولت وانتقال پول در بانک های داخل وخارج به نام نورچشمان عزیز تان.
2- در ماجراجویی ،نفاق ،ایتلاف های یخی ویک بار مصرف چینایی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است