فتانه گیلانی از قتل هزاره ها لذت می برد؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۰    ۱۳۹۷/۶/۳۰ کد خبر: 154777 منبع: پرینت

خانم فتانه گیلانی که به مثابه مادر داعش پست فیسبوکی گذاشته بود آن را حذف کرده است اما از مردم هزاره عذر خواهی نکرده است!

خانم فتانه گیلانی به تاریخ ۱۸ سپتامبر ساعت ۸ ، و ۲۹ دقیقه در تارنمای فیسبوکی خود به هزاره های که با توافق ارگانهای امنیتی سلاح به دست گرفته اند و سلاح آن ها مانع آن گردیده است که در حدود دوهفته در مناطق هزاره نشین شهر کابل خودترقانی صورت نگیرد سخت تاخته بود و از ارگانهای امنیتی تقاضا کرده بود که این افراد را دوباره خلع سلاح نمایند تا خود ترقان ها بتوانند زودتر به بهشت روند ، و حتی امنیت هزاره ها در کابل را مساوی ناامن کردن تمام افغانستان تلقی کرده بود ، گرچه خانم فتانه گیلانی می داند که ضدیت با هزاره ها امروز در افغانستان مد شده است از یک جانب انسان ها را به در بار شوونیزم و فاشیزم نزدیک می سازد و از جانب دگر جلب توجهی کشور های که در جنگ های نیابتی در افغانستان مصروف هستند به خود جلب می نمایند که در هر دو صورت منافع مادی را دنبال می نمایند.

بانشر این یادداشت دیری نگذشته بود که سیل انتقاد ها متوجه خانم فتانه گیلانی گردید و تقریباً طیف بزرگ کاربران شبکه های اجتماعی اعم از تمام اقوام کشور از لذت بردن خانم فتانه گیلانی از قتل عام هزاره ها توسط خود ترقان ها ابراز خشم و نفرت نمودند که خانم فتانه گیلانی تحت فشار اذهان عامه مجبور گردید که پست فیسبوکی خود را حذف نماید ، اما از اینکه از بابت این پست خود عذرخواهی نکرده است معلوم می گردد که با پست خود موافق بوده است ، لذا تا زمان که خانم فتانه گیلانی عذرخواهی نکند در انظار عمومی مردم به صفت مادر داعش و هم سو با خود ترقان ها جلوه می نماید ، و هزاره ها با خشم و نفرت این عمل زشت خانم فتانه گیلانی را به حافظه های خود نگه می دارند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فتانه گیلانی
هزاره ها
نظرات بینندگان:

>>>   ولسوالی گیلان همگی داعشی هستند .

>>>   هر وقت طالبان وداعشیان را خلع سلاح کردی بیا دیگران را خلع سلاح کن

>>>   هزاره ها نگو برادر شیعه هابگو کل هزاریت نیم ملیون نیست، یک زره جامع گپ بزن .

>>>   این فتانه گیلانی نیز دعوی سیادت دارد .اگر سید است حادثه کربلا و حامیان و مدافعان امنیت سوگواران اهل البیت ع را گرامی بدارد وبه آن شرکت کند .اگر بر ضد این مدافعان باشرف مخالفت می کند دیگر حق سید گفتن خود و خانواده خودرا ندارد .
یاحسین ع روی مخالفانت را سیاه بگردان امین یارب العالمین .
حمید

>>>   یلانی ها پاکستانی الاصل هستند منحیث جاسوس ومزدور پاکستان وانگلستان درینجا زندگی میکنند آب ونان وهوای افغانستان را که اینها تنفس میکنند برای شان حلال نیست ،
زمانیکه ....ریگان بودی بیادت هست ؟

>>>   دوستان عزیز شما بین فتانه گیلانی و فاطمه گیلانی فرق قائل شوید .فاطمه گیلانی دختر پیر سید احمد گیلانی است که پدر پدر سید عالی نسب است هیچگاه به خاندان اهل البیت که خودش نیز نبیره گان آن خانه است بی احترامی نکرده بلکه با خیرات ونذرات همیش محفل سوگ برگذار کرده اند .
اما فتانه گیلانی خانم سید اسحق گیلانی است عروس خانواده گیلانی .اما نمیدانم که سید است یا خیر .درحالیکه مسلمان است چطور درمورد روز دهم کربلا شهادت اهل البیت ع بدست نابکارترین وملحد ترین افراد مانند یزید ملعون شمر لعین عمر بن سعد ست صفت اورمله خوک و یاران دوزخی وسیاروی شان متاثر نیست بلکه با نوشتار تخریب کارانه نقش یاران یزید معاویه را ادا می کند .ل...
.گرحسین علی شود پیدا این زمان هم یزید بسیار است .

>>>   اقای حسن علی!ازبیکاری از یک زن بیسواد یک شخصیت ساختی.

>>>   از انگلیس زاده ها انتظار غیر از این برده نمیشود.

>>>   فتانه می گه که هزاره ها اجل شان میرسد که انتحاری می شوند ولی سلاح دادن برای شان خطر ناک است شاید پشتون ها را که اجل شان نرسیده است بکشند.
لالی حمید

>>>   فتانه گیلانی خانم سید اسحق گیلانی است .اما خودش ناسید و شاید هم ....از نسل یزید باشد که حواریون و پیروان سیدالشهدا حسین علیهالسلام را مزمت می کند خداوند این ما چه ... رو بگرداند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است