اشرف غنی: تسلیح هزاره ها کار دشمنان است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۶    ۱۳۹۷/۶/۳۰ کد خبر: 154779 منبع: پرینت

به دنبال واکنش فیسبوکی فتانه گیلانی در مورد امنیت هزاره ها توسط خود هزاره ها و تهدید دانستن امنیت هزاره ها در کابل برای ناامن نمودن تمام افغانستان ، اینبار اشرف غنی احمدزی با تایید پست فیسبوکی خانم فتانه گیلانی سیلی محکمی را در روی پلوخوران هزاره های غرب کابل زده چنین گفت ( تسلیح غرب کابل ، کار دشمنان است و آینده خطر ناک را در پی دارد).

از قراین معلوم می گردد که پست فیسبوکی خانم فاطمه گیلانی در تفاهم با ارگ نشینان گذاشته شده است تا فضا را برای ریس جمهور مساعد نماید که سیلی را به روی پلوخوران بزند ، این پلوخوران بدون اینکه درک نمایند که این سیلی چگونه درد آور است به جای حس درد از ضربه سیلی لذت بردند و کف های ممتد و دوام دار هم زدند ، در حالی که افراد مسلح در غرب کابل از روی مجبوری در حفاظت از مردم خود به شمول همین پلوخوران در مقابل خود ترقان ها مسلح شده اند که نتایج نسبی خوبی هم داشته است.

در صورتی که دولت در تامین امنیت مردم ناکام است پس مردم چاره ای ندارند جز اینکه به هر نحوی که می توانند از خود دفاع نمایند ، اکنون که توسط خود مردم امنیت نسبی برقرار گردیده است جریان فاشیزم به تشویش افتاده اند که امنیت هزاره ها در غرب کابل مبادا به عزت هزاره ها تبدیل نشود و این امر به تمام مناطق هزاره نشین تعمیم نگردد که هزاره ها در فکر امنیت خود توسط خود برآیند ، لذا جریان فاشیزم که آلوده به تروریزم هستند و از تروریزم به عنوان وسیله برای تضعیف اقوام کار می گیرند در صدد توطئه برآمده اند تا چند میل سلاح را که مردم هزاره در غرب کابل به سوی تروریزم نشانه گرفته اند جمع آوری نموده و برای جریان تروریزم چراغ سبز نشان بدهند که می توانند هزاره ها را هدف قرار بدهند ، البته ارگ نشینان از وجود پلوخوران هزاره در جهت جمع آوری سلاح هم شاید استفاده ابزاری نمایند ، آخر بی جهت نگفته اند که اگر دسته تیشه از چوب نمی بود درخت هرگز قطع نمی گردید.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
حسن علی
نظرات بینندگان:

>>>   نجات داعش در صحنه جنگ .ومسلح کردن طالبان وداعش وهدایت ایشان در مناطق فارسیوان ها کار غنی وامریکاست.

>>>   احمدزی کوچی ریس تروریستها از چندین سال است که هزاره ها را به بهانه های مختلف قتل عام میکند. این قتل عام ها ادامه همان پروزه کشیف عبدالرحمن جلاد است. هزاره ها راه دیگری ندارند جز مسلح شدن در مقابل فاشیسم.

>>>   شما به گپهای فتانه گیلانی و اشرقغنی فریب نخورید. اگر اینبار سلاح شما را گرفتند برای همیش ظلم بالای شما تطبیق میشود.

>>>   افغانستان یک کشور اسلامی اهل سنت است که در آن پیروان مذاهب و ادیان دیگر مانند اهل تشیع و اهل هندو نیز زندگی میکنند.
قسمی که در قانون اساسی سابق افغانستان درج بود،اهل تشیع و اهل هنوز افغانستان،مراسم مذهبی خود را صرف در داخل عبادت گاه هایشان مانند تکیه خانه ها و مساجد و درم سال هایشان میتوانند برگزار کنند،نه در محوطه خارج از آن.
شما چه فکر میکنید که اگر به پیروان تمام مذاهب و ادیان اجازه داده شود که مراسم مذهبی شان را آزادانه در شهر های افغانستان انجام دهند،افغانستان به چه تبدیل خواهد شد؟
بنأ دولت افغانستان باید در قسمت تطبیق قوانین برگزاری مراسم مذهبی،هیأتی را به سرگردگی معاون دوم ریاست جمهوری سرور دانش موظف کند که این قانون باید تطبیق شود.
حتی نصب بیرق های مراسم مذهبی در خارج محوطه عبادت گاه ها غلط است.
چه فکر میکنید که اگر اهل هنوز نیر بت های خود را گرفته و در سرک ها تجلیل کنند،کجای افغانستان به کشور اسلامی خواهد ماند؟
بنأ دولت افغانستان باید این موضوع را جدی بررسی کند و در غیر آنصورت قتل هزاره ها بدوش خود دولت افغانستان خواهد بود.
طالبان و داعش.

>>>   درطول تاریخ ثابت شده که کدام طایفه دشمن سرسخت
هزاره هااست درعصرکنونی هیچ نیازی به توضیح نیست
حالازمان انست که که جنایتهابرسی شود وچهره پلید خاینین وقاتلین به جهانیان نشان داده شودهزاره افتخارش دراموختن علم ودانش زحمتکشی است هیچ
وقت نان کسی رابه زورنگرفته هیچ وقت دزدی وراه گیری نکرده وهیچ وقت بیگناهان راسرنبریده وقتل عام
نکرده این یک افتخاری است که نسل اندرنسل ازان یاد
خواهدشدکه زنده بادمردم شجاع هزاره.
ع ح

>>>   تحلیل درست و بجا است.
مردم از روی ناچاری مجبور به ذفاع از خود اند.
ناظر

>>>   عقب گرد و تسلیم شدن در مقابل گفته های فتانه جان!!! و ....فقیر دیگه محال است مردم باید تا می توانند اسلحه بخرند و برای دفاع از خود خودشان دست به کار شوند

>>>   هزاره به خطا رفته مجزا شدن هزاره در جامعه به نفع هزاره نه بوده وشاید هم همیشه مورد هجوم قرار گیرد هزاره ها باید درجامعه که مربوط به ان میباشد مدغم شود امتیاز دادن به هزاره دراینده افغانستان هست ونیست هزارها را رقم میزنند ترامپ تصمم ګرفته که قوتها ی اشغالګرشان رااز افغانستان سرا زماه نوامبر الا سال ۲۰۲۰بیرون کنند دران وقت باز به هزارهامشکل خواهد بود که امتیاز طلبی کنند
ګیلانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است