کمک های جهان به افغانستان به دبی رفته است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۰    ۱۳۹۷/۷/۱ کد خبر: 154834 منبع: پرینت

بخش بزرگی از پول‌های کمک برای بازسازی افغانستان از طرف جامعه جهانی و آمریکا در حساب‌های بانکی در دبی انتقال داد شده و یا برای خرید خانه در آمریکا و کانادا به مصرف رسید است.

«جان سپکو» بازرس ویژه مصارف بازسازی آمریکا در افغانستان در مصاحبه با روزنامه‌ کانادایی گفت: کمک ها به افغانستان توسط دولتمردان این کشور در بانک های دبی ذخیره شده است.

سپکو ادامه داد: فساد اداری هنوز هم ادامه دارد، تولید مواد مخدر در افغانستان هنوز هم یک منبع بزرگ مالی تروریست‌ها در افغانستان می‌باشد و همچنان توانایی و ظرفیت نیروهای امنیتی افغانستان نیز با سوالاتی روبرو است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمک
دبی
نظرات بینندگان:

>>>   در دبی وکیلان وزیران معینان رئیسان تجاران وسرمایه داران برای ....وفحشا وبچه بازی وغیره مسایل فساد ملیارد ها دالر از پول خون ملت را به مصرف رسانیده اند خداوند سخت باز خواست کند از این فاسدین ملعون.
فدا محمد علوی

>>>   وقتی آدرسش را میدانید پول های خودرا واپس بگیرید وبه بانک های خود انتقال دهید

>>>   از خاطري افغانستان قصد خريد دبي را دارد، و از اين رو پول خريد دبي را طور اقساط به شاهزاده هاي دبي ميپردازد، و اراكين دولت و سياسيون هر زماني كه پول بدست شان آمد آن را زود به دبي ميرسانند. اينها دزد نيستند، مردم وطن فروش هم نيستند ميخواهند كشور هاي پر منفعت را قسماً بخرند. هههه

>>>   اگر میخواهید بدانید که مرجع سرمایه دهای ملی وکمک های جهانی که به دبی رفته که ها اند بدون تردید این پولها نرد عبد الرحمن الکوری وعزیزی وحبیب کلزار وحسین فهیم وابراهیم محب ویکی دونفر دیکر است عبدالزحمن الکوزی تا امدن کرزی از بلدیگ العویس تاوردبی میخواست خودرا انداخته خود کشی نماید وبه همه معلوم است که تا هفتصد درصد تکتانه از شیر خان فرنوت پول میگرفت .عزیزی هم چنان ور شکسته شده بود که خودرا به دامان مارشال فهیم انداخت وجناب مارشال زحمه الله مانع دستگیری وبسته شدن بانک او گردید وبه همین مناسبت مقبره ای جناب مارشال را تعمیر نمودحبیب گلزار هم در پاکستان ترور واختطاف شد که توسط کرزی انهم بخاطر نجات پولهای باد اورده ای خودش از مقامات پاکستان خواهش کرد تا اورا رها نمایند ومحب هم که در زندگی پولهای حرام واز غبن واستثمار ملت بدست اورده ای خودردرا هر گز در داخل و کابل سرمایه گذاری نمیکردو باهمین پولهای دیگران به محب تاور در مزار وکابل سرمایه گزاری نمود واصل سرمایه ای ناجایز ش در سوید میباشدودیگران نیز هم چنین وباز معلوم است که بولهای حبیب وعبدالرخمن از کرزی واز عزیزی از کجا ومحب هم پولهای خلیل زاد را به چنگ اورده است
فطرت از امریکا

>>>   همچون اشخاص ازطرف کی حمایه میشوند که پولها رامی دزدند ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است