غنی بابا رهبر سخاوتمند ما خون داد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۷/۷/۱ کد خبر: 154836 منبع: پرینت

در جهان امروز رهبر، سیاستمدار، جوخه دار، تبهکار، مافیا و گانگستر فراوان است.
اکثر رهبران دسته های تبهکار و جنایی فقط خون میخورند وخون مینوشند، اما خون نمی دهند!
برخلاف آنها غنی بابا یک انسان نمایی بسیار مهربان است.
او رهبر خونخوار ترین آدمها یعنی گروه طالب و داعش در افغانستان است.
از روزی که او به قدرت رسیده، فراوان خندق های خون را در ده و دشت و کوه و صحرای افغانستان به جریان انداخته است.
خوراک غنی روزانه تنها دوصد تن افسر و سرباز وطن است.
زمانی که جنون خونخواری بر سرش میزند، او مثل اژدها خون باشندگان یک شهر را نوش می‌کند.
اما غنی بابا آدم بسیار سخی است، از دریاها خونی که او مینوشد، قطرات او را دوباره در دم کمره های ژورنالیست ها دوباره به زخمی ها سخاوت مینماید و جوانمردی خود را به نمایش می‌گذارد.
غنی بابا هرگاه نتوانست تا برملت اش خدمتی نماید، حال او هدایای بزرگتری برای مردم سراغ دارد. او میخواهد تا لقب شهادت را برملت غیورش اهدا نموده و همه را توسط برادران طالب و داعش اش به بهشت روان نموده و خود طالب و داعش را روانه جهنم نماید.
زنده باد غنی بابا !!
تخت وبخت اش ناقرارباد!!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
توریالی
نظرات بینندگان:

>>>   نوسینده محترم باوصف اینکه تا جایی حقایق به تحریردراوردید ولی به یک شخص اورانسبت داده اید درحالیکه دراوقات امتیاز پنجا پنجا صحبت میکنید ولی دروقت اسیب پذیری خودرامسول نمی دانید بهتربود که یکمکی ازعرایش گاه نیز صحبت میکردید متااسف هستم به این قضاوت قومکرایانه .

>>>   حالا انتخابات پارلمانی است.غنی با برطرف کردن اتمر و اشتراک در محرم و خون دادن بخاطر محرم،آهسته آهسته خود را به هزاره ها نزدیک میکند.
با برطرف کردن حکیمی و تقرر همصنفی سابق اش منحیث وزیر مالیه،زمینه استفاده از بودجه دولتی را برای انتخابات ریاست جمهوری به نفع خودش مهیا کرده است.
همچنان با دوباره آمدن دوستم به افغانستان،زمینه آشتی با او را نیز با خود فراهم کرده است و در جریان انتخابات ریاست جمهوری،قیصاری را نیز رها میکند و دوستم به ازبک ها اعلان میکند که مه به وعده خود وفا کردم و قیصاری ره رها کردم.حالا نوبت شما ازبک ها است که باز به اشرف غنی رای بدهید،زیرا مه باز رییس جمهور خوده پیدا کردم.
ای که بعد از انتخابات سرنوشت دوستم چه خواهد شد و کدام چوکی برایش در نظر گرفته میشود و بعد از چند روز و یا چند ماه دوباره له ترکیه پناهنده میشود و این بار کدام دوسیه برایش ساخته میشود،آینده معلوم خواهد شد.

>>>   از دوکتوران محترم خواهش نموده تا خون غنی را در دریا کابل بریزند نه اینکه برای سرباز وطن تذریق نمایند چون خون غنی الوده به انواع ویروسهای کشنده چون تعصب قوم گرایی خود پرستی وطن فروشی بیگانه پرستی .هرچه ویروسی بخواهی در ان موجود است پس سرباز وطن را به این بیماریها دچار نسازید.

>>>   داکتران در وقت تزریق خون غنی احتیاط نمایند که مرض "قاقی روده" او بسیار ساری است.

>>>   ازنظر صحی جلاتمآب اشرف غنی مستعد به خون دادن نیست ونباید ازایشان خون گرفته شود.شاید ازروی ریا وتزویر خون بدهد اما خون دادن شان مجاز نیست درکهولت یا کبر سن قرار دارند .لاغر وکمخون اند.اعضای خون ساز بدن شان قدرت خونسازی دوباره را بصورت کامل ندارند اگر کسی مشوره دادن واهدا خون را به ایشان داده باشد مشوره درست نیستو نیاید ازایشان خون گرفته شود.
بااحترام داکتر .ع.از..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است