در یازده ولسوالی تعداد رای بیشتر از جمعیت ! (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۷/۷/۲ کد خبر: 154861 منبع: پرینت




در یازده ولسوالی کشور تعداد رای دهندگان بیشتر از جمعیت کل این ولسوالی ها ثبت شده است



این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رای
سند
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   با دیدن این ارقام آیا این اتخابات است یا یک تقلب و دزدی بی شرمانه . خدا خیر این ملت را خودش حفظ کند . حکومت و مسولین و کارمندان دزد و متقلب بازهم همان خواب انتخابات ۲۰۱۴ را دیده و کمر به تقلب بسته کرده اند.

>>>   بعد اذ انتخابات إصلاح ميشود

>>>   هههههههههههههههه جالب است. درست به حرفی میماند وقتی حکومت خلقی ها پرچمی ها هر شب در اخبار رسمی اعلان میکرند که امروز در نتیجه عملیات قوای مسلح بتعداد ده هزار مخالف دولت کشته شد. زمانی رسید وقتی تمام این ارقام بعد از یکسال محاسبه شد دیدند که تعداد کشته شده گان ارقامش از نفوس افغانستان کرده بالا رقت. بناً دولت تصمیم گرفت که دوباره محاسبه شوه. حال اینگونه ارقام در یک حکومت که بنیادش از روز اول با خشک خام نهاده شده و اطراف و اکنافش نیز بقا ندارد پس چه توقوع باید کرد. بهترین راه اینست که از صفر شروع گردد.
وسلام

>>>   ان شاالله که بخیرخوبی برنده این انتخابات پبش رو وارثین اصلی این مملکت خواهدبود وخاینین باید به گودال کثافات انداخته شودندبرادران فارسی زبان وقت اتحاد واتفاق همگانی است‌‌(من وتو میشویم ما)باید
اختلافهاراکناربگذاریم وخود ازنابودی نجات بدهیم تاامروز
بجزیک قوم دیگرهیچ قومی درافغانستان مشرعیت نداشته
یعنی اصلادرافغانسنان موجودیت مادرخطراست پس بیاید که نشان بدهیم که زبان ما دل ما هدف ومرام ما یکی وآنهم آبادی وسربلندی کشورمانمیخواهیم که کشوربه عقب برگرددهدف همگی ماپیشرفت است وکسانیکه سربلندی این وطن رانمیخواهندباید بدانندکه دیگرهیچ حقی درتصمیمات مهم وسرنوشت سازاین میهن ندارند چون آنها امتحان خودرادادند وبجزبدنامی وسرافگندگی چیزی دیگردرکارنامه خودندارندشاید فهمیده ترین و داناترینشان همین ریس جمهورفعلی جناب مغزمتفکر دوم جهان است
وای به حال سطح پاینی های این قوم این انتخابات تصفیه حساب خواهدبود باجهل ونادانی.
م م

>>>   واضح است که تقلب گسترده است به هروسیله ممکنهقبیله فاشیستی باید براریکه قدرت تکیه زند.کسی دیگر مجال وحق ندارد. مجلس نادرشاه را اشرف غنی میسازد که فقط امضاکنند دیگر درتصمیم شاه حق نظر دادن را نداشته باشند.
بااحترام عبید.

>>>   پکتیا در تقلب درجه اول است

>>>   کوچی پکتیاوال دست از تقلب و خیانت بر نمیدارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است