کمک عربستان به داعش افشا شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۷/۷/۴ کد خبر: 154899 منبع: پرینت

نمایندگی سازمان عفو بین الملل در اسلواکی اعلام کرد که سلاح های فروخته شده به عربستان در حال حاضر در اختیار تروریست ها در کشورهای مختلف از جمله سوریه و لیبیا قرار گرفته است.

نمایندگی سازمان عفو بین الملل در اسلواکی اعلام کرد که رژیم آل سعود سلاح هایی را که از اسلواکی خریداری کرده در اختیار تروریست ها در کشورهای مختلف از جمله سوریه و لیبیا قرار داده است.

بر اساس این گزارش، اسلواکی طی سال های اخیر مقادیری سلاح به عربستان فروخته است و ریاض این سلاح ها را در اختیار گروه های تروریستی در سوریه و لیبیا قرار داده است.

«جلال سلیمان» معاون رییس حزب کمونیست اسلواکی نیز فروش سلاح به رژیم آل سعود را محکوم و اعلام کرد که این سلاح ها در اختیار تروریست ها در سوریه قرار گرفته است.

هفته گذشته نیز یک روزنامه سوییسی اعلام کرد سلاح های تولید این کشور که پیشتر به امارات فروخته شده بود سر از سوریه و داعش در آورده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عربستان
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   خبر مهمی نبود انسان خدا را ندید ولی به کمک عقل شناخت گروه های تروریستی هم نیاز به سند و مدرک ندارند وقتی اعمالشان را ببینی می فهمد با کمک نظامی و سیاسی امریکا وکمک مالی و تسلیحاتی کشورهای حوزه خلیج فارس و با اهداف اسراییلی بوجود و ادامه حیات می دهند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است