پدرام: اتمامِ حجت برای چندمین بار
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۴    ۱۳۹۷/۷/۵ کد خبر: 154931 منبع: پرینت

اطلاعاتی وجود دارد که اکثریت سیاسون چه در دستگاه دولت و چه خارج از دستگاه مساله هویت را معامله کرده اند و در خفا با توزیع شناسنامه های برقی و درج واژه‌ی افغان موافقت دارند.

ما در مقاطع مختلف صدای اعتراض مانرا آگاهانه و با استدلال محکم، بلند کردیم و نسبت به پیامدهای ناشی از این عمل فاشیستی در درازمدت و آینده‌ها هشدار دادیم؛ هم استدلال حقوقی پشت منطق و اعتراض ما وجود داشت، هم استدلال قانونی هم شرعی و هم اخلاقی، یک به یک در هر میزگردی و پشت هر تربیونی سخن گفتیم و اعتراض نمودیم.

اینک می‌خواهیم برای چندمین بار نسبت به مساله‌ی هویت اتمام حجت بکنیم! من و ما باز در خط ارزش‌های خویش ایستاده ایم، و کماکان بر مواضع خود قاطعانه ایستادگی می‌کنیم. همزمان از تمام نیروهای آگاه و عدالت پسند نیز می‌خواهیم که در رابطه به مساله‌ی هویت و دفاع از هویت خویش، مربوط به هر تبار و نژادی که هستید، جدی و مصر باشید و اجازه ندهید که مشتی تمامیت خواهان و برابری ستیزان هویت و دیگر ارزش‌های تان را به گروگان بگیرند و بکام نابودی بکشانند.

کلام آخر!
بر هیچ ظالمی سر فرود نخواهیم کرد و در برابر هیچ‌نوع برتریت طلبی‌ای تمکین نخواهیم کرد؛ اگر همین سرزمین خانه‌ی مشترک همه‌ی ساکنانش است. می‌خواهیم همه دارای زندگی آرام و دارای حق خویش باشند. برابری، زندگی انسانی و مسالمت‌آمیز از خواسته ها و آرمان‌های ما برای یک سرزمین خالی از خلل است، در غیر این صورت و موجودیت ظلم به‌هرنحوی خواهیم ایستاد و سر ستیزه با نابرابری را کنار نخواهیم گذاشت.

داکتر لطیف پدرام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پدرام
اتمام حجت
نظرات بینندگان:

>>>   با یک گل بهار نمیشود ، پدرام صاحب شما نه پول دارید نه سلاح !

>>>   لطیف پدرام را در جهت برآورده شدن اهداف مشروعش کمک کنیم. وگرنه از پشیمانی چه سود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است