غنی سفر به غزنی را بر سفر به نیویورک ترجیح داد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۴    ۱۳۹۷/۷/۶ کد خبر: 154973 منبع: پرینت

ادعای رییس جمهور غنی مبنی بر اینکه عبدالله را بجای خود در نیویورک فرستاده است تا خود به غزنی برود از ریشه و بنیاد بی اساس و مسخره است.

واقعیت این است که مقامات عالی آمریکایی تحت گزارش هایی که یک هفته قبل از برگزاری جلسات سازمان ملل متحد در مورد افغانستان نشر کردند و رهبران افغانستان را بصورت آشکارا به انتقال پول های کمکی آمریکا به دبی، کانادا و آمریکا متهم نمودند و موضوع دزدی 280 میلیون دالر کمک به زنان افغانستان را که پای رولا غنی نیز در آن دخیل است افشا نمودند، از ملاقات با رییس جمهور غنی شرمیدند و با آمدن و نیامدن هیات افغانستان در نیویورک ارزش قایل نشدند.

حتی رییس جمهور آمریکا در گزارش خود در جلسه سازمان ملل متحد از افغانستان یادآوری نکرد که این امر نمایانگر آن است که دیگر آمریکایی ها به سران حکومت وحدت ملی کدام اهمیت قایل نیستند بنابراین سفر احمدزی در غزنی فقط یک سفر انتخاباتی است و هیچ ربطی به نیویورک ندارد فقط باید به حال آنهایی متاسف بود که به هرچیزی که می شنوند کف می زنند.

بزرگترین چالش مردم غزنی محروم کردن مردم غزنی که از حاکمیت دولتی و قانون اساسی پیروی می کنند از انتخابات به نفع کسانیکه نه حاکمیت دولتی را قبول دارند و نه در انتخابات شرکت می کنند است که رییس جمهور نخواست و نمی خواهد به حل قانونی این موضوع بپردازد پس سفر احمدزی به غزنی هم نمی تواند کدام دستاورد برای مردم غزنی که طرفدار حاکمیت دولتی هستند داشته باشد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
غزنی
نیویورک
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   همیشه عوامفریبی نموده مردم را نادان فکر کرده اما مردم اکنون بیدار شده حرف های دروغین رابخوبی درک مینمایند.بس است دریغ. خاک برچشم مردم نزنید.مردم آگاهاند فریب نمخورند.
عبید.

>>>   در نیویارک کسی اجازه نداد که برودو هیچ کس حاضر نشد که برایش وقت خود را تلف کند زیرا جهان این رادانست که یک فاشیزم تمام عیار است لیافت ریاست را ندارد این توان در وجودش نیست روزانه یک هزار جوان این سرزمین سرشان بریده میشود عاملش همین آدم بی عرضه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است