اکثریت نامزادن فقط به فکر خودشان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۹    ۱۳۹۷/۷/۷ کد خبر: 155000 منبع: پرینت

در میان نامزدان مبارزات انتخاباتی جز چند تن محدود دیگرانش نه صاحب اندیشه اند، نه از دانش کافی برخوردار اند و نه از قانونگذاری چیزی می دانند و نه هم مردمان درخور نمایندگی مردم اند.

اکثریت اینها جز به خودشان و اعضای فامیل و اقاربشان به چیز دیگری فکر نمی کنند و هیچ تعهدی در مقابل هویت، آزادی و عدالت اجتماعی ندارند. نمایندگی در پارلمان را صرفا برای نزدیک شدن به ارباب قدرت و امتیاز می پندارند.

توصیه من به مردم این است که به کسانی رای دهند که صاحب تفکرند و متعهدند به آزادی، عدالت اجتماعی و در قطب مخالف حاکمان دیروز و امروز قرار دارند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مبارزات انتخاباتی
نامزدان پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار اشخاص و "صاحبنظران" عقیده دارند که پارلمان خوبی خواهیم داشت چون اکثریت کاندیدان "جوان" هستند!! ولی من به شما اطمینان میدهم که پارلمان بسیار بدی خواهیم داشت. چرا؟ اولا بجاطر انکه این باصطلاح جوانان از لحاظ فکری بیسوادترین و نادانترین افراد جامعه اند و وقتی آنها را از دو سه جمله قالبی بیرون بکشی جو دو خر را هم جدا کرده نمیتوانند!!! شما در پیامهای تبلیغاتی آنها به ندرت کلمه "وطندوستی" و "وطنپرستی" را مشاهده میکنید. همه شان فقط یک جمله را خوب بلد اند که "والله همی دموکراسی خوب شی است" . خلاصه درین کشور در شرایطیکه وطنفروشان چندین تابعیته بر سر قدرت اند "یوم البدتری است". باصطلاح همینجا نشانی باشد که اگر به دزدان و قاچاقبرانی که همین حالا در پارلمان نشسته اند صد مرتبه شکر نکشیدید باز هرچه میگویید بگویید. یک مثال وقتی اشرف غنی دید که حنای بیانیه های تکراری اش نزد مردم دارای سن موسط و بالار از آن رنگ ندارد درین اواخر تلاش میکند که "جوانهای" خوشلباس و غالبا "پودری" را در محافل و بیانات خود جمع کند، و این جوانان هم در هر عربده دو سه رگه او کف میزنند!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است