به شعارهای میان تهی اعتماد نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۱    ۱۳۹۷/۷/۷ کد خبر: 155003 منبع: پرینت

کسانیکه می آیند و شعار می دهند که اگر نماینده شدم مدرسه و دانشگاه و جاده و شاهراه و بیمارستان و خانه و... می سازم و برق و روشنایی می آورم و‌ امنیت را تامین می کنم و از اینگونه شعارهای میان تهی به این افراد نه رای دهید و نه باور کنید.

این افراد یا وظیفه خود در پارلمان را نمی دانند و یا اینکه عمدا دروغ می گویند زیرا تحقق این ضرورت ها نه به ستون وظایفشان ربط دارد و نه هم در حیطه ی صلاحیتشان است تحقق این ضرورت ها از ابتدایی ترین وظایف حکومت است. پارلمان وظیفه اش قانونگذاری در سطح کل کشور و نظارت بر کارکردهای حکومت است.

تنها نمایندگانی که متعهد اند تا سدها و مشکلات بزرگ سیاسی را که موانع اساسی بر سر راه مردم سالاری است بردارند و در جهت قانونمند کردن حق و عدالت اجتماعی در سطوح بلند می اندیشند و قوانین را در این جهت بالا می کشند. آنها می توانند در دراز مدت مشکلات بالا را زیر بنای حل کنند هر لاف و گزافه گویی دیگر که در حوزه ی صلاحیتشان نیست نباید به باور آن تن دهید.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مبارزات انتخاباتی
شعار
نظرات بینندگان:

>>>   یکی ازوکلای کاندید لغمان گفته است :اگرمن رای گرفتم پایتخت را از کابل به لغمان انتقال میدهم وبرسرهمه کوه های لغمان بادپکه نصب میکنم تا برای همه مرکز والسوالی ها لغمان برق داده شود

>>>   اصلا به پارلمان و "پارلمان بازی" در هنگام حاکمیت مجاهدین و تکنوکراتها اعتماد نکنید!!! این صاف و ساده عوامفریبی است!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است