لطفا به من رای بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۵۶    ۱۳۹۷/۷/۸ کد خبر: 155032 منبع: پرینت

در سرک ها كه راه می رويم كنار ديوارها، در تير برق ها و... پر از عكس های رنگارنگ، بنرهاي زيبا، نوشته هاي قشنگ است برخي شعار انساني مي دهند، عده اي تبليغ قومي و زباني مي كنند، تعدادي از عكس رهبران كشور مانند عبدالله و غني را در كنار تصوير خود استفاده كرده اند.

بيشتر آدمها سعي كردند پشت عكس هاي زيبا و جمله هاي قشنگ خود را پنهان كنند تا چيزي بدست بياورند! انتخابات پارلماني نزديک و تبليغات شروع شده است كارزار بگومگوها براي رسيدن به كرسي نمايندگي مجلس داغ است.

مردم به چه كسي راي مي دهند؟
قرابت فاميلي، دوستي، باورهاي مذهبي، افكارهاي قومي و زباني چيزهاي است که روي احساسات راي دهندگان بي اثر نيست. شما به چه كسي راي خواهيد داد؟

حق انتخاب داريد اما به كسي راي بدهيد که ارزش دفاع آن راي جايگاه و بزرگي شما را در مجلس داشته باشد نه به افرادي که هدفشان رسيدن به پست و مقام نمايندگي در صندلي مجلس باشد تا بتوانند رشوه بيشتر بگيرند، دزدي بيشتر كنند و براي دور بعدي سلام آن كنيد شما را هم نشناسد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رای
انتخابات
پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   درمدت چندسال گذشته که به کسانیکه رای دادیم ازرای داده گی مان پیشیمان شدیم کدام نتجه ملموس را حس نکردیم ونه کدام سروسامان برای آسایش مردم نه رای میدهیم ونه امیدواریم.
دراین مدت که رای شان دادیم کدام گل ره به آب دادند که حالابدهند.
عثمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است