سرزمینِ سراب های سیاسی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۷/۷/۱۰ کد خبر: 155070 منبع: پرینت

به تکرار این مردم را برای شنا و ماهی گیری به سرآب دروغ های شان دعوت می کنند؛ اما مردم بی آنکه به ماهی مراد خود برسند، نسل اندر نسل همچنان سرآب های سیاسی را، آب تصور می کنند.

یادآوری: وقتی شعارهای پنج دههٔ گذشته همچون؛ «جامعهٔ فارغ از استثمار فرد توسط فرد»،«برپایی حکومت کارگران و زحمتکشان»،«حکومت عدل الهی و اسلام ناب محمدی»، «شریعت و عدالت امارتی» و «نظام مردمسالار و حاکمیت مردم» از نظرم گذشت، این را نوشتم.

عزیزالله آریافر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سراب سیاسی
آریافر
نظرات بینندگان:

>>>   آریانفر صاحب عزیز میدانم که آدم دلسوزی به اتجاه افغانستان اید؛ ولی قرآن که کلام الله متعال است میفرمایند(وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ)و در یک ایت دیگر میفرمایند(لَا يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ)
قرآن 14 قرن قبل به ما مسلمانان توصیه نموده است که باکفار دوستی نکنید و نیز تا اینکه کفار راضی نشود کفار به شما نفع نمیرساند. بحث بنده اینست که یکبار روسها آمد و انسانها بیگناه را زنده بگور و یا قتل عام که تفصیل را جناب بهتر میدانند، زمینه سازی شد از طریق انگلیس لعنتی تا توسط آی ایس ای مجاهدین را باهم در گیر ساخت و به قدمهای بعدی اروپا و امریکا آمد در نتیجه مشاهده میکنیم که ایات فوق الذکر 100 در 100 تطبیق گردید.دزدیهای میلیون دالری،نفاق افگنی،فساد اخلاقی و اداری، فساد سیاسی همه و همه را در افغانستان نکتایی پوشان و دوتابعته ها و مزدوران مزدوران انجام دادند نتیجه واضح و روشن است. طرف حق وباطل معلوم است. شما در بعضی از نوشته های به اصل موضوعات توجه ندارید در حالیکه یک نویسنده چهره دست و شخص صادق و پاک در بخش فساد اداری و سیاسی هستید. بنا خواهش است که بر ضد وزرای فاسد و دیگر مقامات فاسد و حمایت کننگان این فاسدان مقالات بنوسید تااز علم و تبصره های تان بهره بریم.
بااحترام
قدیری

>>>   به قدیری :
همان کسیکه اسلام را برای تو آموخته یعنی عربها محمد بن سلمان دیروز درمصاحبه با خبرنگار گفت : من عاشق ترامپ هستم !میتوانید این گفته اش را سرچ کنید وبخوانید ، صدر اعظم پاکستان همان پاکستانی که مولاناهای ترورستتش افتخار استادی برای اشرار مارا دارند در سفرش به چین بودائی میکوید:
دوستی پاکستان وچین از عسل شیرین تر است !
حالا درتمام کشورهای اسلامی صرف افغانها معانی کلام الله را میدانند یا کدام کشور دومی هم درجهان است که بداند وبه آن عمل کند؟؟؟
ر

>>>   قدیری ... این جنگ توسط پول عرب های ترورست وپاکستان اسلامی برضد مردم راه افتاده ، نه کفار،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است