جنرال جرات چیزی را از دست نداده است....
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۱    ۱۳۹۷/۷/۱۲ کد خبر: 155122 منبع: پرینت

جنرال جرات را رییس جمهور محمد اشرف غنی از معاونیت شورای امنیت سبکدوش کرد. دنیای مجازی را این خبر چندین روز درگیر و لبیریز کرد. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این رویداد را عملی نامنصفانه و منصفانه خواندند و به جنرال جرات گفتند که از دودمانت که جدا شدی و به مرد تاجیک ستیزی چون داکتر غنی پیوستی، سزاوار عقوبتی غیر ازین نبودی.

کاش این افراد چند گام به گذشته بر می گشتند و می دیدند که پیش ازین نیز رهبران دولتی افغانستان با دوستان و هم پیمانان خویش چه قدر ناجوان مردانه رفتار و پیش ٱمد کرده بودند.

استاد عطا محمد نور با چه رفتاری از سوی همپیمانان و هم سنگران جهادی خویش مواجه شد و ستر جنرال عبدالرشید دوستم که در واقع با رای میلیونی ترک تباران و اقتدار و نفوذ شیاسی و مردمی خویش داکتر محمد اشرف غنی را به قدرت رساند، از سوی کارگزاران شورای امنیت ملی دچار چه دسایس و توطیه های کشنده و ظالمانه یی گردید.

محمد حنیف اتمر مغز متفکر دولت وحدت ملی، احمد ضیا مسعود شخصیت مقتدر سیاسی و... با چه سرنوشت تلخی مواجه گردیده و از منصب های بلند دولتی برکنار شدند.

مبتنی بر سخنان پیش گفته باید گفت که سبک دوشی جنرال جرات نه منفعتی برای داکتر غنی دارد و نه زیانی برای جنرال جرات، زیرا جنرال جرات در زمانی که هیچ منصب و مقامی نداشت سوپر پاور و ترمیتاتور دولت ٱقای کرزی را به نرخ مندوی چپات و لگد زد و کسی نتوانست دو دقیقه او را تا دروازه ی دادگاه بیاورد. حالا هم که جنرال دین محمد جرات از یک مقام کاملن تشریفاتی برکنار شده، در واقع یک جنرال مقتدر به شمار مخالفان بی شمار اقای غنی افزوده شده است. و سخن ٱخر این که: اگر زنده بودید و بودیم، بسیار زود ازین دست عزل و تقررهای نامنتظر فراوان خواهیم دید.

گلنور بهمن


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بهمن
جرات
نظرات بینندگان:

>>>   احمد ضيا مسعود شخصيت مقتدر سياسى؟؟؟؟؟ يعنى جه ؟؟ اين .... هست بس جطور شخصيت شده مى تواند؟؟؟

>>>   " سوپر پاور و ترمیتاتور دولت ٱقای کرزی را به نرخ مندوی چپات و لگد زد و کسی نتوانست دو دقیقه او را تا دروازه ی دادگاه بیاورد."
ازین معلوم میشود که این جنرال تان نیز یک اوباش و لندغر شورای نظاری ست.
باید از غنی تشکر کنید که یک لندغر را از مقام بلند حکوت بیرون انداخت.

>>>   تملم نوشته ات یکطرف همی احمد ضیا مسعود شخصیت مقتدر سیاسی نشان دهنده فهم خودت از سیاستمداران و وضیعت کشور است لطفا خود را در اینده به زحمت نیناز

>>>   بهمن عزیز فکر نمیکنید که بسیار در نوشتار تان غلو کرده اید.
اول اینکه ضیا مسعود هیچ گاه شخصیت سیاسی مقتدر نبوده همواره از نام قهرمان ملی سو استفاده کرده.
دوم اینکه جنرال جرت را بخاطر چابلوسی به ارگ نگهداری شده بودهمانند ویس برمک. تا زمان که تاجکان نخبه های سیاسی و اشخاص مدبر خود را به جامعه بروز ندهند همیشه در انزوا قرار میگیرند.
در سال 2001 تمام حکومت در دست شان بود امانتوانستند که حکومت داری خوب کنند فقط در غم جیب هایشان شدند و بس از همین خاطر اعتبار مردم بالایشان از بین رفت.

>>>   اقای بهمین زیاد از بدماشی خوش اش میاید تا تحلیل سیاسی

>>>   شورای نظار وجعميت محترم برهان الدین.تنها کسایی بودن با نیروهای خارجی شانه به شانه در سقوط طالبان جنگیدن تلفات دادن.کشته شدن هزاران خانواده هایشان را بدون سر،پرست گذاشتن برحمت خدا رفتن.صد ها بچه های يتم بدون پدر درپنجشير.بدخشان وتخار.کندز.وجود دارد که پدر های شان در سقوط حکومت طالبان کشته شدن.آنها حق .دارند نصف این حکومت وحدت ملی را در دست داشته باشند. عده ای که حالا درهر معرکه نقلی مجلس است.خودش را باي ثقال مملکت قلمداد می کند آن موقع درسوراخ موش خودشان راقائم نموده بودند. بعدها که دیگ آش آماده شد یکی یکی سروکله نحس شان برای شرارت ومنافقي.نمایانشد.
(ملا بصیر چهل ستون

>>>   آری چیزی از دست نداده درسایه درخت می نشیند !
حالا نه از غ شد نه از ع همه مردم دانستند که او یک آدم پله بین ابن الوقت سست عنصر است اما هیچ چیزی را از دست نداده

>>>   باید از غنی تشکر کنید که یک لندغر را از مقام بلند حکوت بیرون انداخت

>>>   گـــــاه در آغوش این ـــــدر آغوش ان !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است