عطا معاون اتمر می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۲    ۱۳۹۷/۷/۱۳ کد خبر: 155137 منبع: پرینت

پس از استعفای اجباری حنیف اتمر، سه جلسه میان عطا محمد نور و حنیف اتمر برگزار شده است.این دو تن که تا قبل از این دشمن خونی یکدیگر بودند، اینکه در کنار هم برای انتخابات آینده برنامه ریزی می کنند.
عطا محمد نور که به ریاست جمهوری نیز قانع نبود، اینک سمت معاونیت حنیف اتمر در برنامه انتخاباتی آینده را پذیرفته است.

یک منبع از نزدیکان به حنیف اتمر گزارش داد که در جلسات میان عطامحمد نور و حنیف اتمر، موضوع کاندید ریاست جمهوری اتمر مطرح گردیده و قرار شده است تا برای ریاست جمهوری سه معاونیت تعیین گردد و معاون اول عطا محمد نور باشد و معاون دوم جنرال دوستم و معاون سوم محمد محقق!
منبع اضافه کرد که هنوز این مساله با جنرال دوستم و محمد محقق مطرح نشده است و صرفا میان عطا و اتمر به تصویب رسیده است.

از جانب دیگر یک فرد نزدیک به محقق نیز اظهار داشته است که روز گذشته محمد محقق به دیدار جنرال دوستم رفته و با وی پیرامون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری صحبت کرده است.
منبع افزوده است که آنان پیرامون کنار آمدن به حنیف اتمر نیز صحبت کردند اما به توافق نهایی نرسیدند.

قرار است هفته آینده حنیف اتمر، جلسه ای با حضور عطا محمد نور، جنرال دوستم و محمد محقق برگزار و در آن جلسه پیرامون طرح نامزدی ریاست جمهوری با آنان به مشوره بنشیند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطا
اتمر
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   طرح خوب است.
درراس یک روشن فکرودربرگیرنده اکثریت ملیت ها.
عاقل

>>>   عطا محمد نور شباحت موم رادارد.درمقابل مقام از همه جیز میگذرد.مردم را رها کرده در فکر چور است مقصد درارگ باشد بنام داباشی یا خانه سا مان ارگ ،افتخار میکند.اگر باز چیغ زد خانه سامان رئیس جمهور لنگ میشود.در فکر مر دم وجمعیتی هانیست.
همین عطا تاچندی قبلا از اتمر بد گوئی می کرد حال در مقابل پول به غلامی اش در آمده است.
در مزار آنرا بنام عطا چور یاد میکنند.گاهی لباس پلنگ وگاهی لباس ملنگ بر تن میکند.
باشنده بلخ.

>>>   حنیف اتمر هیچ چانسی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد و عطا محمد نور هم آنقدر لوده نیست که با یک نفری که هیچ چانس ندارد،یکجا شده ،کمپاین انتخاباتی کند.
امکان این که داکتر عبدالله با اشرف غنی یکجا شده ،منحیث معاون اول وی شامل کمپاین انتخاباتی شود،وجود دارد.
شاید دانش و یا محقق و یا خلیلی منحیث معاون دوم وی انتخاب شود.
سرنوشت دوستم و ازبک ها هنوز معلوم نیست.
گلبدین و عطا محمد نور و اسمعیل خان و باقی اپوزیسیون دولت نیز یکجا شده،یک کامپاین انتخاباتی دیگر تشکیل میکنند.
معلومدار نتیجه انتخابات مورد پذیرش اپوزیسیون نیست.
و این که چگونه بین خود جور آمد میکنند و یا از مظاهرات مدنی و مسلحانه استفاده میکنند و یا کدام خارجی بین شان صلح میکند،آینده نشان خواهد داد.

>>>   عطا در مصاحبه اش از حنیف اتمر به نیکی یاد کرد
گفت حنیف اتمر فردی فهمیده و لایق برای افغانستان است

>>>   حنیف اتمر خادیست چوچه و جاسوس شوروی و جاسوس فعلی انگلیس امریکا. و معلم عطا معامله گر و تاجیک و جمعیت فروش و محمد محقق چهار زنه و یکی از قاتلان جنبش روشنای. اینها را هیچ کسی قبول ندارند

>>>   عجب ترکیب نامتجانسی. چی قدربی مزه. حتی به مزه شایعه هم نمی ارزد. استفراغم آمد. تا چی وقت با این نام های نفرت زا بازی کینم. آیا نام های دیگری در این ملک پیدا نمی شود. مگر اتمر چی صفت دارد که رییس و آن آقایان دیگر کفش بردار شوند.
شمشیر سنگ.

>>>   بهترین خبر است براستی بعد از اشرف غنی کسی دیگری نیست که بتواند برنامه بسازد قناعت وکمک خارجی هارا فراهم کند تنها اتمر صاحب این کار را میتواند اما نقص اینست که بازهم بنابه مجبوریت باید جنگ سالاران دزد را شریک خود سازد
گل بیدین هم شاید از او حمایت کند
ر

>>>   از شخصی پرسیدند که سنگ پشت تخم میدهد یا جوجه ؟ گفت از این دم بریده شک نیست که هم تخم بدهد و هم جوجه از عطا و دوستم هم شک نیست دنبال اتمر هم بروند و یکبار دیگر فریب بخورند

>>>   حامد کرزی بحیث رئیس اجرائیه خودرا به اتمر صاحب یا داشت داده است واتمر صاحب هم قبول نموده

>>>   ریس جمهور اینده داکتر عبدالله است بخواهید یا نخواهید امریکا جور امده

>>>   عطا محمد نور کاندید ریس جمهور - محقق معاون اول و همایون همایون معاون دوم.

>>>   یکی از امتیازات ودست آورد های اتمر صاحب امضای توافقنامه استرا تژیک با امریکا است که خودش بقلم ودست خود امضا کرد
با انگلستان از قبل می شناسند وهیچ مشکلی ندارند خلاصه درسفرعربستان دل محمد بن سلمکان راهم بدست اورد در سفرجرمنی هم با آنها صحبت نموده وشناخت حاصل کرده

>>>   اين تيم از همين حالا ناكام هست.

>>>   احمد ولی مسعود در لندن نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد
عجب مردمی است نمیداند مردم چقدرازینها متنفر اند وچقدر زیان از بابت اینها دیده اند چند تملق پیشه را که می بینند فکر میکنند همه مردم مرید شان است !
کسی نیست تا اینهارا بفهماند که عام مردم درمورد شان چی فکر میکنند !

>>>   خیلی تیم خوب است خداوند موفق شان سازد فعلا ازین بهتر نمیشود

>>>   روسیه هند ایران کاندیدشان کرزی صاحب است

>>>   اتمر میخواهد که ائتلاف نجات را باهمین بهانه ازهم ببتشاند و اگر لین ائتلاف با بهانه های چرب اتمر از بین برود دیگر مردم افغانستان از محقق،دوستم و عطا حمایت نخواهد کرد.
کرزی هم جبهه ملی را با انتخاب فهیم بحیث معاون از بین برد

>>>   جنرال دوستم مشاور امنیت ملی به اتمر رییس جمهور چنین مشوره میدهد:
رییس صایب بگریز که انتحاری آمد!
حنیف اتمر به دوستم:
کور هستی؟ نمی بینی که لنگ هستم و گریخته نمیتوانم؟
دوستم به اتمر:
خی رییس صایب کلمه ات را بخوان،ما فرار را بر قرار ترجیح میدهیم و دوباره به ترکیه میگریزیم.

>>>   من به باورم که وضعیت امنیتی دیگر هم ضعیف خواهد شد و غرب هم بهانه جویی میکند انتخابات چانس ندارد وضعیت اضطراری اعلان و تمدید حکومت ادامه خواهد داشت تا که به طالبان و یا داعش در دموکراسی غربی هم جا داده شود و به نام یک افغان از حلقه دولتداری و سرمایه‌گذاری به دور نماند .

>>>   من به باورم که وضعیت امنیتی دیگر هم ضعیف خواهد شد و غرب هم بهانه جویی میکند انتخابات چانس ندارد وضعیت اضطراری اعلان و تمدید حکومت ادامه خواهد داشت تا که به طالبان و یا داعش در دموکراسی غربی هم جا داده شود و به نام یک افغان از حلقه دولتداری و سرمایه‌گذاری به دور نماند .

>>>   حکومت باید پنشیر راکه قبلا السوالی بود به ولایت تبدیل کرد اینبار آنرا از ولایت به مملکت تبدیل کند چون درانجا چندین کاندید ریاست جمهوری ووزارت وصدارت وریاست وجود دارد :
احمد ولی مسعود کاندید ریاست جمهوری
احمد ضیا مسعود کاندید ریاست جمهوری
یونس قانونی کاندید ریاست جمهوری
دین محمد جرئت کاندید ریاست جمهوری
عبدالله عبدالله عبدالله کاندید صدراعظمی
بسم الله خان کاندید وزارت برای خدمت کردن!!!
روند سبزکاندید نابغه
درینصورت وحدت ملی هم تقویه میشود

>>>   به اولی تو خودت چوچه وجاسوس پاکستان هستی

>>>   باید مولانا های ترورست پاکستانی پتوا بدهند که ریاست وائتلاف اتمر صاحب با عطا درست است اگرنه نمیشود

>>>   اگر معاون اتمر صاحب وبرنده انتخابات هم شدند بعدا حساب وکتاب حیرتان چی میشه ؟ صرف نظر میشه یا آنزمان برای تبعیدش یا برای بیرون ساختنش از صحنه از سرگرفته میشود؟؟

>>>   سلام . با این نام ها مردم افغانستان احساسیت دارد اینها به بهانه جهاد ایتلاف و غیره بالای مردم خموش افغاستان فلم پر میکنن و مردم هم از بی غیرتی صدای خودرا بلند نمکنن خود را بازیچه اتمر عطاغنی ساختن افغانستان هیچگاه آباد نمیشود ارام نمیشود آروزو صلح مانند اروزو کردن اینست که پایت به زمین دستت به ستاره خداوند همان قدر که از ظالم نفرت دارد از مظلوم همچنان ملت مظلوم ملت بیچاره ملت بی غیرت افغانستان

>>>   آقاي نور چانس خودرا كه به يك رهبر ملي تبديل شود، متأسفانه با چند چوكي نه چندان مهم از دست داد. او پشتوانه توده اي مردم را را معامله كرد. اگر اين شايعه به واقعيت بپيوندد، گفته ميتوانيم كه او يك زر آندوز و معامله گر بتمام معني است.
چرا اين ملت بت شكن و قهرمان آنقدر ذليل شود كه يك خاديست پايين رتبه ، يك جاسوس چند جانبه كه غير از دسيسه بازي وشيطنت كاري ندارد، رهبر و ريس جمهور وبه گرده مردم سوار شود.

>>>   این خبر کاملن دروغ و توطعه و دسیسه است که برای بد نام کردناقای نعطامحمد نور و اقای محقق براه انداخته اند و کسانی که روی این توطعه و دسیسه سخن میزنند همه شان نفرا های فیسبوکی ارگ و دزدان و قاتلان جاسوسان باند گلبدین حکمتیار است اقای عطامحمد نور خود کاندیداتوری خود را برای کرسی ریاست جمهوری قبلن اعلان کرده و حمایت مردمی بیشتر از دیگران را هم دارد خاینین توطعه گر ترس از مردمی بودن اقای نور را دارند که خودرا کاندید کرسی ریاست جمهوری بعدی اعلان کرده و خاینین میدانند که در مقابل اقای نور رای پاک مردم را بیشتر بدست اورده نمیتوانند یکروز توطعه میکنند که حنیف اتمر تیلفونی با اقای نور صحبت کرد و روز دیگر گفتند که معاون اشرف غنی میشود و روز دیگر چیزی دیگری مردم حالا این توطعه گران خاینرا میشناسند هر قدر قوله بکشند جای را نمیگیرد جز شرمساری چیزی دیگری بدست اورده نمیتوانند یکبار موضوع انتخابات براه افتد باز نفرین به اینتوطعه گران خواهید کرد با چنین دروغ های شاخدار شان .

>>>   دراین انتخابات مردم افغانستان رای نخواهد داد بخاطر که ازانتخابات گزشته مردم جه حاصل گرفت دستانشان قطع گردید انگشتانشان قطع گردید چه گفته رای بدهند نظریات طولانی است اما فایده ندارد

>>>   حتما عطا اینبار میگوید که یک زن خانه اش پسر شد نامش را اتمر گذاشت هههههه بسیار سیاست مدار خام بوده از اول خوشم نمی امد حالا بلکل به یک .....سیاسی میماند

>>>   بزنن یکی سر دیگر خود را به کون دیگرش
حال روز ملت بد میشه خوب نه به زور خدا
۳۰۰ سال خیانت .....ها نشان می‌دهد
احمد از کابل

>>>   تحلیل وبرداشت سطحی وفاقد تعقل سیاسی ازشخصیت مجاهدین بخصوص استادمحمد عطا رهبرمتدین ووطن دوست نمایانگربی انصافی بی وجدانی بی حیایی وبی همتی شما نوکران غربی ها است که بشمول اتمر تمام تان جاسوسان انگلیس پاکستان وامریکایی ها میباشید انسان با ید کمی وجدان داشته باشد اما شما مردم یهود صفت حتی مخروم از اوصاف انسانی هستید.
کریمی

>>>   عطا لگه کرد ورنه امکان داشت خودش ریس جمهور شود.

>>>   در افغانستان همه اینها از طرف آخر اول نمره اند هر چهار ایشان ناقص ترین افراد اند و چانس پیروزی شان صفر .

>>>   این سودا شرعی نیست . چزیکه در تصرف نه باشد خرید و فروش شده نمیتواند
ملا بقا افغمنستانی از مازندران ایران

>>>   به روی این خبر فرضی هوشدار به عطا محمد نور ۱۱۱۱۱۱۱!!!!!
هوشدار تا از یک سراخ دو بار گزیده نه شوی
رشید خنجانی

>>>   عطا و محقق شرم کنید در این کشور فقط پشتو ریس باشه و برای چه ریس باشه؟؟؟؟؟؟؟

>>>   برای برادران عزیز پشتون نزدیک به سه صد سال پادشاهی آیا کافی نیست
که بازهم از قبیله ای محترم پشتون نام گیری میشود .
چرا اقوام دیگر آیا لیاقت پادشاهی یا ریاست را نه داشته باشند
م . ش . ف کابل

>>>   مردم گوسفندی افغانستان شایستگی اینرا دارند.که چوتار ها انها را همیشه مثل حیوان های بی زبان و مظلوم مورد استفاده جویی قرار بدهند.وای به حال مردم بی دست و پای وطنکم.که همیشه گوشت دَمِ چنگک ماهی گیران سیاسی شده و قربانی میدهند و باز هم از کلان نما هایشان راضی اند.توبه خدایا! این قسم مردم
(گنکس،گیچ،گول ،گرنگ)در هیچ جای این دنیای پهنآور دیده نشده و نمیشود و نخواهد شد.مخلوق منحصر بفرد آفریدگار جهان اند بیچاره گگ ها.....

>>>   اگر آسیاب از پدر باشد باید نوبت مقرر باشد
این شایعه به کلی و قطعی غلط است که امریکا میخواهد پادشاه یا رییس
جمهور افغانستان باید دایم از قوم محترم پشتون باشد .
این خود اقوام غیر پشتون است که بی اتفاقی و همدیگر ناپذیری خود هارا
اسباب ضعف در حصول حق خود ساخته اند .
ای اقوام عزیز دیگر بیایید متفق شویم و یک کاندید واحد از تمام اقوام محروم
استاده کنیم و این طلسم را بشکنیم . به قرار ضرب المثل معروف هر کدام
خود را چار سیره نتراشیم و همه را چار سیره بدانیم .اگر به کاندید واحد نمیرسیم
در میان کندید ها که مناسب و لایق ریاست باشد قرعه بیندازیم
و همه به او رای بدهیم تا آرای عمومی و متحد ما تجزیه نه شود .
م . ش . ف کابل

>>>   فکر نکنم عطا این لودگی را بکند.

>>>   اتمر جاسوس اگر ريس جمهور شود ختم افغانستان هم خوانده است
چون واقعآ كه يك موجود خطرناك و ماشييزم است
و بسيار انسان....

>>>   همه ... دیوانه یک جا شده ومیشوند و وقتی می‌رسد که این ...دیوانه باز بین خود میخورند و یک سگی که هم قوت داشته باشد و هم کمی کاکه باشد بازتمام ایشان را سرکوب میکند و باید گفت که عطا چور نی کاکه است نی دل و گرده مصرف پول را دارد و نی جرعت کدام مقابله را صرف در پف نمبر یک است

>>>   استاد عطا يا خودش رييس جمهور است يا صلاح الدين رباني. ولي اتمر را شايد وزير شهدا و معلولين تعين كنند. چون اتمر تلاش دارد كه از كابينه بيرون نماند. كرزي احتمالا ديگر به قدرت نميرسد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است