حمله به علیپور، حمله بالای تمام هزاره ها است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۶    ۱۳۹۷/۷/۱۵ کد خبر: 155189 منبع: پرینت

حمله مجهز با تانک، هلیکوپتر و کماندو بالای خانه خواب فرمانده شمشیر به معنای حمله سازماندهی شده بالای تمام هزاره ها است.

دم و دستگاه فاشیزم تروریست پرور افراد ضدتروریست را از میان تاجیک ها، ازبک ها و هزاره ها حذف فیزیکی می کنند منبع سازماندهی این فاجعه ارگ ریاست جمهوری است که در تطبیق این پلان ها از تاجیک ها، ازبک ها و هزاره های مسخ شده، تطمیع شده و فروخته شده استفاده می کنند.

در قضیه فرمانده علیپور، سید سنگلاخی، سید بحر و پسر مراد علی مراد فقط در نقش اجرا کننده فرمان ارگ ظاهر شده اند اما عمق فاجعه عمیقتر از آن است هزاره باید بداند که کدام مقام های هزاره در طرح حذف فیزیکی فرمانده محبوب هزاره ها با رییس جمهور همکار و همنظر بوده است زیرا رییس جمهور بدون رضایت سران هزاره هرگز جرات به حذف فیزیکی فرمانده محبوب هزاره ها نمی کرد.

بدون شک در بدل کشتن علیپور دادوستد در پشت پرده در کار بوده است که باید ریشه یابی گردد تاکنون از رهبران هزاره محمد محقق به صراحت ارگ نشینان را عامل این رویداد دانسته است حالا باید خلیلی و سرور دانش هم در این رابطه اظهار نظر کنند در جنگ های امیر عبدالرحمن خان هزاره ها هفت سال تمام جنگیدند شکست نخوردند تا اینکه امیر عبدالرحمن خان عده‌ای از سرکرده های هزاره ها را خریداری کردند و با همکاری هزاره ها، هزاره ها را قتل عام کردند اکنون هم فرمان قتل فرمانده علیپور از ارگ است و اجرای آن به دوش مارهای درون آستین در درون جامعه هزاره است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مردم هزاره
حمله
علیپور
نظرات بینندگان:

>>>   بعضیها از مرا د یگ فر شته سا خته بو د اخر چه شد که این فر شته هم به خا طر منا فع شخصی اش به جا ن مر دو مش افتا د ه خدا لعنت کند این چا پلو سها را

>>>   درست کاملاً درست گفتین

>>>   از این پشتون ها هرقدر که کشته میشوند و هر قدر که خانه های شان ویران یمیگردند کشت و کار شان پایمال بیگانه میگردد یک روزهم کسی یادآوری نمیکنند اما از این هزاره ها که یک شخص قاتل آدم کش که بالای مردم از هیچ نوع بیرحمی دریغ نمیورزند بنام یک شخص مسئول یاد میکنند . که باعث شرم برای ملت هزار ه است .

>>>   اقوام هزاره متوجه باشند که حمایت از جنایت کار عین جنایت است , با حمایت خویش از یک فرمانده جنایت کار همگی شما جنایت کار شده پس لطفا بگذارید تا جنایت کار به جزای خود برسد , تا این قسم هرکات قومی باشد به ای کشور نه امنیت می آید ونه هم انکشاف وباز سازی وغیره مسایل اجتماعی وتمدنی
غوری

>>>   هزاره ها! علیه نظام که صدراعظم دانا٫ بینا٫ مقتدروباکفایتش(کشتمند)از شما بودرزمیدید وخیانت را افتخار فکر کردید. حلا بچشید ونوش جان کنید.

>>>   حسن جان . هیچ دولتی تحمل هیچ نو ع قدرت موازی با خودش را کرده نمیتواند. شما هم اگر به جای غنی میبودید چنین میکردید. در موجودیت قوای مسلح دولت ضروت حضور سایر نیرو ها نیست زیرا عملا ثابت شد که این گروه ها به تشدید خشونت و جنایت دست میزنند.جنرال مراد وظیفه اش را انجام داده است خانه اش اباد از نظر شما خار هم نباید به پای هزاره ای با رسوخ ولو اگر مسوول هم باشد بخلد.

>>>   حسن خان شما از عبدالرحمن خان گله دارید البته بعد از تصفیه هزارجات حاکمان موظف ظلم کردند اما امیر وظیفه داشت که وحدت جغرافیایی و تشکیلاتی را به انجام رساند کاری را که امیر کرد امروز دولت با حمایت ناتو و مصرف بلیونها دالر نمیتواند انجام دهد ایکاش امیر اندیشه ای نواسه اش امان ا لله خان را میداشت امروز وضعیت بدینجا کشانده نمیشد ونه خیالات باطل هزارستان و خراسان ونه افکار شوونیستی قومی بر افکار مردم مستولی میگردید.
کابلی.

>>>   کشتمند مرد خرد و ترقی تحصیل کرده و با اندیشه ای مترقی بود هزاره ها مانند او کمتر خواهند دید من مامور دولت و غیر حزبی بودم حقوق ما مطابق قانون مامورین داده میشد بس ها به مصرف دولت برای حمل و نقل مامورین به شمول مستخدمین موجود بود. هفت قلم مواد کوپونی از سطح وزیر تا پیاده دفتر طور رایگان مستحق بود.برادران هزاران دلیل و شواهد در دست دارم که ثابت میکند که همان دولت کفار البته به ضم شما و گلبدین و ربانی و سیاف و علی مزاری هزار مر تبه از حکو مات دزدان از ۱۹۹۱ تا به حال شرف دارد . امید در اینده قبل از نوشتن علیه ج.د.ا. کلاه تانرا پیش روی تان گذاشته و از روی وجدان بنویسید
ج.ننگرهاری

>>>   مردم شریف و صادق هزاره های افغانستان مانند سایر ملیت های برادر ساکن افغانستان همیشه از آزادی واستقلال افغانستان دفاع کرده و شهدای زیادی را نثار وطن محبوب شان نموده اند.شرایط سیاسی ونظامی افغانستان طوری است که بعضی مردم آسیب پذیر برای امنیت منطقه وفرهنگ وازادی شان آماده دفاع باشد.طوریکه هموطنان شریف افغانستان شاهد حال است که جاهلان ونادانان خود فروخته بیشتر مردم هزاره مظلوم ومحروم را مورد حملات وحشیانه درمحل تجمع مذهبی،علمی،و فرهنگی شان‌قرار میدهند و این ترس و وحشت دربین مردم بی دفاع غرب کابل ومناطق هزاره جات بیشتر محسوس است و گاهی ضرورت حس میشود که مردم هزاره در وولسوالی های دور دست برای دفاع درمقابل دشمنان احتمالی آمادگی داشته باشند.امادگی مردم درمقابل جنایت کاران بدین معنی نیست که مردم شریف ومومن هزاره از حکومت مرکزی تبعیت ندارند.من مطمئنم که مردم هزاره جات دور و نزدیک همیشه با حکومت مرکزی همکار بوده وبرای تقویت و پشتیبانی حکومت مرکزی جان فشانی ها نموده اند.تقریبا تمامی ملت شریف افغانستان شاهد هستند که یک نفر هم ازطرف افراد مسلح غیر مسئول در هزاره جات مورد حملات همین مردم قرار نگرفته اند.درحالیکه در سایر ولایات افغانستان همین نیروی مردمی ازطرف افراد مسلح کمین گیر شده به هلاکت رسیده اند.مسلح بودن چند نفر درولسولیهای هزاره جات به معنی مخالف بودن با نظام جمهوری اسلامی افغانستان نیستند.مردم زحمت کش ومومن هزاره جات همیشه ودرکارات شاقه دردورترین جاها مصدر خدمت گردیه اند.حالا که افغانستان طرف دیموکراسی وازادی بیان میرود به هیچ صورت مردم زحمت کش ومومن هزاره جات رابطه حسنه خودهارا با حکومت مرکزی خراب نمیکند بلکه بیشتر درهروقت پشتیبان حکومت مرکزی افغانستان بوده و خواهد بود.
انشاالله وتعالی.
الحاج انجنیر ع.ناصری ازآسترالیا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است