غنی از اردوی ملی در اهداف قومی استفاده می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۷    ۱۳۹۷/۷/۱۵ کد خبر: 155196 منبع: پرینت

اردوی ملی بویژه کماندوها یا نیروهای ویژه بیش از هر نهاد دیگری مورد اعتماد مردم بوده است اما اشرف غنی از قطعات خاص و کماندوهای اردوی ملی در جهت اهداف قومی و قبیله‌ای خود سوء استفاده می‌کند و این امر بشدت اعتبار کماندوها را در انظار عمومی لکه‌دار نموده است.

غنی بجای اینکه از کماندوها برای سرکوب تروریست‌ها، طالبان و داعش و در جهت تامین امنیت مردم استفاده کند آنها را برای سرکوب نیروهای دفاع خودی و کشتار مردم ملکی و حامیان حکومت استفاده می‌کند. امروز غنی و طالبان هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند هم غنی و هم طالبان نیروهای حامی نظام و دشمنان طالبان را سرکوب می‌کنند.

پارلمان افغانستان باید جلوی سوء استفاده اشرف‌غنی از اردوی ملی و کماندوها را بگیرد و اجازه ندهد که غنی از این نیروها برای پیشبرد اهداف قبیله‌ای خود استفاده و اردوی ملی و کماندوها را بدنام کند.

محمد نسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
اهداف قومی
اردوی ملی
نظرات بینندگان:

>>>   تبعیض نام دوم برای قوم پشتون شده است. این بد ترین نام است که مانده شده واین نام دوم را باید از خود دور کنیم دور کردن آن با زور و زورگویی نمیشود. فقط راه علاج این مشکل حق دادن به اقوام دیگر و محبت با دیگران است.

>>>   مجرم مجرم است هرکس باشد برادر غنی باشد یا برادر محقق باید سرکوب شود ای شما چه جور کردین از قوماندان سالاری خود شرم وحیا کنید
فردین بهنام فریادی

>>>   هزاره ها! علیه نظام که صدراعظم دانا٫ بینا٫ مقتدروباکفایتش(کشتمند)از شما بودرزمیدید وخیانت را افتخار فکر کردید. حلا بچشید ونوش جان کنید.

>>>   راستی که ازکامندوبرای سرکوب آن قوماندانانیکه طالب را سرکوب میکردند استفاده افزاری قومگرایانه صورت میگیرد.مصلن قیصاری طالب کش بود بفرمایش طالبان نیروی کامندو دست بجنایت زد.اورا دستگیر ووحشیانه عمل نمود.اگر شما طرفدار مردم هستید صدها جنایتکاردرپشتون ها هم وجود دارد.اما هیچ صدایی از دولت نیست که آنهارا گرفتارکند.درکابل وحومه آن درپغمان,چهارآسیاب,هوتخیل,طره خیل,پلچرخی,شکردره,قره باغ,وغیره ولایت نزدیک کابل صدها جنایت کار موجود است.چرا این کامندوهای خدمتگذار غنی احمدزی اند. ازینجا به فاریاب بدنبال قیصاری میروید یا به لعل وسرجنگل میرویدولی تا طره خیل نمیروید قوم کشی میکنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است