چهل کشته و زخمی در حمله هوایی به پکتیا
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۶    ۱۳۹۷/۷/۱۶ کد خبر: 155202 منبع: پرینت

حملات هوایی بر ولسوالی «گرده څېړۍ» ولایت پکتیا، 40 کشته و زخمی برجای گذاشت.
در این حمله هوایی 15 غیر نظامی کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند.

فرمانده پولیس پکتیا به رسانه گفت که حمله هوایی دیروز در منطقه «سوری ‌خیل» ولسوالی گرده در جریان عملیات بازرسی خانه به خانه نظامیان انجام شده است.
او افزوده که نیروهای ویژه افغان در منطقه سوری ‎خیل عملیاتی را با هدف سرکوب طالبان آغاز کرده بودند و در این حمله از قوای هوایی، درخواست کمک شد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله هوایی
پکتیا
نظرات بینندگان:

>>>   قوم اوغان روز با دولت است شب با طالب چطوری این مملکت آرام شوه وقتی مردمش اینقدر نادان باشه

>>>   انا لله وانا الیه راجعون
راستی خارجی ها اشتباها این قدر افغان را میکشند ونشانه گیری هاشان دقیق نیست با این تخنیک پیشرفته ووسایل مدرن چطور امکان دارد انها از روی سهو وخطاباز تا این حد کشتار جمعی داشته باشند واقعیت این است که بصورت کل افغان هرکه باشد ودر هرجا قرار داشته باشد وهرقدر افغانها را بکشند سهوا ویا عمدا به هدف رسیده اند چون به اینها گفته اند تا یک تن افغان باشدانها نمیتوتنند به اهداف استعماری خود برسند لهذا تا میتوانند به قتل میرسانند وعده ای را هم معتاد وهیروینی میسازند وبه کسانی که هم دست رسی نداشته باشند مهاجر ومتواری واواره ای دیار غیر میگردانند ودران کشورها هم که بردند تحقیر وتوهین وخوار وذلیل مینمایند و تعدادی را هم تا رسیدن به دیار هجرت به بحر غرق میکنند و چون انجا هم که برسنداگر دستشان برسد یا میکشند ویا به بهانه های مختلف روانه ای زندانها میسازندو... خلاصه کوشش نهای خودرا بخرچ میدهند تا به زعم باطل خودشان از شر !!! این قوم غیور ودلیر رهای یابند ومتاسفانه این همه را به اسانی نمیتوانند مگر این که جاس/س های داخلی وغلامها وخود فروخته های داخلی یاری وهمکاری ننمایند
انا لله وانا الیه راجعون
مرزای لنگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است