فرمانده علیپور محبوب مردم و مغضوب فاشیزم و تروریزم
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۹    ۱۳۹۷/۷/۱۸ کد خبر: 155251 منبع: پرینت

در افغانستان از نظر فاشیزم و تروریزم مسوول در برابر مردم غیر مسوول است و قاتل مردم مسوول است، طالبان انتخابات را پروژه آمریکایی میدانند، هرکه که در انتخابات شرکت کند از نظر آن ها واجب القتل هستند و روزانه حدود ۵۰ سرباز و افسر دولتی را به شهادت می رسانند بازهم مسوول و برادر هستند، در مقابل فرمانده علیپور که از مردم خود دفاع می کند، در میان مردم خود جاه دارد و با داعش و طالب به خاطر دفاع از مردم خود در سنگر قرار دارد غیر مسوول است.

گویا تاریخ برای هزاره ها چنین رقم خورده است که هزاره ها باید سر بریده شوند، حلقوم شان دریده گردد، گروگان گرفته شوند، مال و منال شان تاراج گردد اگر کسی از میان این مردم برخواست و از آن ها دفاع کرد باید محکوم به سرنوشت خالق هزاره گردد.

چه کسی از درد هزاره ها در راه میدان بهسود و اطراف غور خبر دارند که در این چند سال به چه تعداد هزاره ها را گردن زدند، اسیر گرفتند و اموال شان را به تاراج بردند و حتی به زنان و اطفال شان رحم نکردند.

بعد از نجات فرمانده علیپور از حمله تروریستی دولتی طیف گسترده مردم، سیاست مداران و حتی افراد که گمان می رود در توطئه حمله بالای فرمانده علیپور دست داشته باشند تروریزم دولتی را محکوم کردند، سران فاشیزم سکوت کردند و بسیار زیرکانه مرتضوی و وزارت داخله را در برابر مردم قرار دادند، اکنون مرتضوی به مثابه مار درون آستین هزاره ها که نمونه های آن از زمان امیر عبدالرحمان خان تاکنون در میان هزاره ها وجود دارد سیاستمداران را که تحت افکار عمومی حمله تروریستی دولتی را بالای فرمانده علیپور محکوم کرده اند برچسب فتنه می زند، نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخله به جای سخنگوی داعش تبدیل می گردد و بالای فرمانده علیپور که در قلب مردم جاه دارد تهمت آزار و اذیت می زند و می گوید که سند دارد که فرمانده علیپور دست به آزار جنسی زده است در حالیکه کمیسیون حقوق بشر می گوید هیچ شکایت علیه علیپور به آن ها نرسیده است و مقام های دادستانی که وابسته به ارگ هستند می گویند که کدام شکایت از فرمانده علیپور به آن ها نرسیده است.

گرچه وزارت داخله به قول ریس جمهور غنی مرکز فساد، شریک فساد، فحشا و ده ها جرم و جنایت است اما در شرایط فعلی وظیفه ضدیت و حذف هزاره ها را به شدت تمام به پیش می برند تا مورد تفقد و نوازش شوونیزم و فاشیزم قرار گیرند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
علیپور
نظرات بینندگان:

>>>   بلفرض محال وزارت داخله سند داشته باشد .که مطمئن هستم نیست .وراه اثباتش هم حمله به مردم بیگناه نیست.
سوال:
در مقابل این همه مدارک ثابت شده که بر برخی مسئولین وارد شده .وزارت داخله کجا است؟ ؟؟؟؟؟!!!!
مگر گلبدین کم جنایت کرده ؟
مگر طالبان کم جنایت کرده؟؟
مگر رییس مجلس سنا که بارها خیانت وهمکاری با داعش برملا شده .
مگر معاون مجلس که با زن شوهر دار وثابت شد .ان وقت وزارت داخله کجا بود.رشوه خواری ودزدی مسئولان ونمایندگان محرز است وزارت داخله کجاست .
در درون وزارت داخله فساد بیداد میکند وزارت داخله کجاست؟ ؟؟؟
اشرف غنی نماد قانون شکنی واطرافیانش دست در دزدی وجنایت میزنند .
متجاوزین طالب به نوامیس ومال جان ملت برادر خوانده میشه آنوقت مدافعان مظلومین جنایت کار؟؟؟؟؟!!!
کی وکجا از فرمانده علیپور شکایت نموده؟؟؟؟
بجز ان را ه زنان جلدیز وان برادران طالب اشرف غنی وکرزی.
ما مردم تا اخرین قطره خون از فرمانده حمایت میکنیم. کور باد چشم داعش وطالب وغنی.....

>>>   دوست عزیز از یک جنایت کار بخاطر که ازقوم مایه دفاع نکن بانشی که به جزای اعمال از خودخوبرسه او نام قوم ازمورا بد موکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است