رییس اجرایی با رییس جمهور تاجیکستان دیدار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۲    ۱۳۹۷/۷/۱۹ کد خبر: 155268 منبع: پرینت

رییس اجرایی افغانستان با رییس جمهور تاجیکستان دیدار کرد
داکتر عبدالله رییس اجرایی افغانستان امروز (پنجشنبه ۱۹ میزان ۱۳۹۷) در حاشیه‌ي اجلاس سران حکومت‌های سازمان همکاری شانگهای با امام علی رحمان رییس جمهور تاجیکستان در قصر ملت دیدار کرد.

رییس جمهور تاجیکستان در این دیدار تشریف آوری رییس اجرایی را به تاجیکستان برای اشتراک در هفدهمین اجلاس سران حکومت‌های سازمان همکاری شانگهای خوش آمدید و خیر مقدم گفت.
رییس جمهور تاجیکستان در ادامه صحبت‌های خود علاوه کرد که کشورش به روابط با افغانستان به عنوان دوست و همسایه اهمیت فراوان قایل است.
امام علی رحمان در ادامه افزود که کشورش وضعیت در افغانستان را دنبال می‌کند و امنیت و آرامی در تاجیکستان و منطقه را در گرو امنیت و آرامی در افغانستان می‌داند.

رییس اجرایی با تشکر از استقبال گرم آقای امام علی رحمان، تاجیکستان را از دوستان و متحدان استراتژیک و نزدیک افغانستان خواند و از میزبانی نشست سران حکومت‌های شانگهای توسط تاجیکستان قدردانی کرد.

در این نشست دوطرف در باره امنیت، مبارزه مشترک با دهشت‌افگنی، قاچاق موادمخدر، همکاری و همگرایی منطقه‌ای، روابط منطقه‌ای افغانستان، افزایش دادوستد بازرگانی و جلب همکاری کشورهای منطقه برای تأمین صلح به رهبری و مالکیت مردم افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاجیکستان
رییس اجرایی
نظرات بینندگان:

>>>   ولا مه نفهمیدم، من چه حتی مردم هم نفهمیدند که جناب عبدالله چه کاره است
فقط و فقط سفر های تشریفاتی ، بی معنی و افتتاح یگان کلینیک صحی و یا کودکستان
همی اشرف غنی و به اصطلاح مروجه گروپ کاری اشرف غنی عجب مردمانی هستند!!!
گاهی پلان رفتنش ( داکتر عبدالله) را به جاکارتا ترتیب میکنند ، گاهی بخاطر تشویق کریکت بازان یکی دو روز هند روانش میکنند و گاهی بخاطر شب شش بچه شیخ الصباح به قطر و دوبی
جمیل انوری

>>>   ریس اجرایه همه وقت خود را صرف سفر های خار جی مکو د و بالای همین چوکی هم به خاطر سفر های خارجی خود را کشتنی زده بود او نه در غم جها د بو د و نه در غم ملت فقط چکر های خارجی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است