حزب سیاسی (اما قدرتمند) اعلام وجود کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۳    ۱۳۹۷/۷/۱۹ کد خبر: 155269 منبع: پرینت

یک جریان سیاسی زیر نام (مجمع بزرگ وحدت ملی) در کابل ایجاد شد.

حزب‌‍ اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار، حزب محاذ ملی، حزب افغان ملت، حزب مشارکت ملی، حزب نهضت همبستگی افغانستان، شورای انسجام جمعیت اسلامی و شماری دیگر از حزب‌های سیاسی و نهادها عضویت دارند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   انشا لله که قصه شا ن در کله پزی مفت است

>>>   بمودیت این حزب آغاز بدختی ودوران حکومت مجاهدین.
تا که این جنایت کاران وجنگ سالاران نیست ونابود نشوند ،همیشه جنگ دوام خواهند داشت.،چراکه منافع شان در جنگ وبی نظمی است.مانند تنظیم های منفورجهادی.
از پروان باشنده کابل.

>>>   در غضب خداوند گرفتار شود. این دزدها آدم کشان شود. از خون مردم نان می خورند. هیچ شرم ندارند. افسوس به حال ما ملت بچاره. از همه جوانان خواهش می کنم. کی به خاطر این دردها آدم کشان استفاده نشوید اگر وجدان دترید‌‌..

>>>   اينبار راكتيار همه را فريب داد و خود رهبر رهبر ها شد.

>>>   در هر حزب وپروتولیکه گل بیدین راکیتیار .... مشارکت داشته باشد آن اتحاد به سر منزل مقصود نمی رسد.

>>>   شورای انسجام جمعیت نه حزب سیاسی است و نه تشکل سیاسی بلکه یک تعداد اعظای جمعیت اسلامی بودند که از طرف استاد شهید مامور تدارک کنگره بودند و حالا افتیدند در دام گلو. ...

>>>   قدرتمندي اين جريان در كجاست؟ شاخه غير رسمي حزب اسلامي تحت رهبري حكمتيار، خاندان گيلاني (محاذ ملي و نهضت همبستگي)، نجيب الله كابلي. و افغان ملت. مردم ماهيت همه شانرا ميشناسد. اينكه اين گروها چه وجه مشترك دارند، به همه معلوم است. در نام اين جريان، از نگاه كميت كلمه " بزرگ" و از نگاه ماهيت كلمات "وحدت ملي". صدق نميكنند. چراكه نه حكمتيار وحدت با ديگر اقوام را ميخواهد و نه هم افغان ملت. از نجيبالله كابلي و خاندان عماد در اينجا استفاده ابزاري ميشود.

>>>   وقتیکه شورای انسجام چپاولگران عضویت این حزب را دارد از همین حالا ناکام است چون اینها هیچ برنامه و اساس نامه دیگر بدون چور ‌چپاول ندارند و از همین حالا کمر به دزدی چور و لندغری بسته اند

>>>   قدرتش در کجاست همین که چندتا تیکه دار جهادی به شمول گلو شامل است قدرتمند نیست بلکه اینها زبون وخار اند در چشمان ملت .بعد از چند روز خواهیم دید این تیکه داران ویرانی وطن را.

>>>   در افغانستان سه حزب ضرورت است.
حزب دموکرات ها.بشمول خلق و پرچم و تکنوکرات های غرب.
حزب بنیاد گرا ها،بشمول حزب اسلامی و جمعیت اسلامی و حزب اسلامی سیاف.
حزب میانه رو ها،بشمول جبهه نجات اسلامی و محاذ اسلامی و حرکت انقلاب اسلامی.
نظر به شرایط و وضعیت بین المللی،یکی شان به قدرت برسند و یا اعتلاف جور کنند و دولت نیز از سیستم ریاستی،به سیستم پارلمانی تغیر کند.

>>>   اينبار راكتيار همه را فريب داد و خود رهبر رهبر ها شد.

>>>   قدرتش در کجاست همین که چندتا تیکه دار ....

>>>   جائيكه حكمتيار باشد، منتظر شر و فساد آن هم باشيد

>>>   این ها یک نقطه مشترک دارند. خوشبینی نسبت به باکستان و بدبینی نسبت ایران

>>>   قوم پشتون دو نام جدید نیز بدست آوردند که بد ترین نامها است. قوم انتهاری و قوم تبعیض گرا. هر جا انتهاری گفته می شود همه می فهمند که منظور پشتون است و هر جا تبعیض یاد می شود باز همه می فهمند که یاد از پشتون است. پس تبعیض مرادف با پشتون و انتهاری مرادف با پشتون.

>>>   حزب اسلامی یعنی حزب قاتلین و آدمکشان و غاصبین
محاظ ملی یعنی مفت خوران عیاشان تن پروران و بی دینان
افغان ملت یعنی حزب بچه بازان و فساد اخلاقی بر علادخ چپاولگری
مشارکت ملی یعنی همه دزدان ادمکشان خونخواران بد اغلاقان با هم مشارکت و اعمال مشترک انجام میدهند
نهضت همبستگی افغانستان یعنی پشتی بانان این سه حزی یاد شده
انسجام جمیعت یعنی عاضقان چوکی که خون عزیزان خود را در بدل چوکی میفروشند ولی یک ویژه گی خاص دارند بی غیرت ترین و بی سواد ترین و بی ناموس ترین مردم دری حزب عضویت دارند

>>>   این ها آن زمان که مردم را فریب می دادند که که بیایید جهاد کنیم، مردمان ساده آنوقت به حرف های این ها گوش میدادن فکر میکردند واقعیت دارد.خیلی مردم بدوري این ها جمع میشدن.وجان های شان را ازدست دادن خانواده های شان بدون سرپرست ماندن وبخاطر پیدا نمودند یک لقمه نان دست به هرکاری ناشایست میزنند وقتی من آنها ها را میبینم زمین و آسمان سرم قیامت میشود .و حالا فقط یک تعداد اشخاص شرارت پیشه.مفت خور.که به مفت خور ی عادت کرداند که غیری همین کار چیزی دیگری برایشان سخت است میآیند پیش این ها و اشخاص با ایمان.درستکار و باخدا هیچ وقت به این ها نزدیک نمی شوند
( غفور محمدزي

>>>   اعلام وجود شان تا شروع سال 2001 بود حالا اسلام پیروز شده دوباره ضرورت به اعلام وجود نیست صرف عیش کنند کفررابزانو درآوردند حالا خیر وخیریت است

>>>   بسیار احمقانه و خود فریبی خواهد بود باور کنیم که دور ام نشستن مهره های آزمایش شده را منحیث یک جریان سیاسی نو بپذیریم!
این کدام جریان سیاسی نیست، بهم آمدن این رهبران فقط میتواند یک تلاش برای نجات خود اینان ار بحران سیاسی ای باشد که به آن روبرو اند.
آیا در افغانستان کسی وجود دارد که گلب الدین، سیاف، احدی و امثالهم شان را نشناسد؟ همه مردم افغانستان این چهره های زبون را میشناسند و با بهم آمدن شان هیچ چیزی تغیر نمیکند.
میهن زرغون

>>>   حاصل ضرب و حاصل جمع صفرها همیشه صفر است. همه اینها به منزله صفر های سیاسی اند که جمع و ضرب آنها تأثیری ندارد.

>>>   اشخاص فاسد بیکاره مفت خور واز خود راضی.موقع که کیسه های شان خالی میشه بیاد چه می افتند.همین که سر جای تان بنشنيد بکار دولت مداخله.و شیطنت نکنید.شاهکار کردید.مردم هم خوشحال میشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است