شاه گل رضایی خون مردم را با سفارت معامله کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۷/۷/۲۲ کد خبر: 155300 منبع: پرینت

«شاه گل رضایى»، نماینده مردم غزنی در مجلس، طی حکمی از سوی «اشرف غنی» به عنوان سفیر کشور در تاجیکستان منصوب شد.

شاه گل رضایی که عضو جنبش روشنایی نیز می باشد، سال ۱۳۵۸ شمسی در کابل متولد شد.
وی که در سال ۱۳۸۰، از دبیرستان زینبیه شهرستان جاغوری فارغ‌التحصیل شده است، در سال ۱۳۹۰ مدرک لیسانس خود را در رشته حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه کابل دریافت کرد و نماینده مردم غزنی در مجلس نمایندگان افغانستان شد.

این بانوی آگاه به امور سیاسی و اجتماعی، از جمله منتقدان جدی حکومت بود که مدتی است با وعده سفیر شدن، انتقاد از حکومت را کنار گذاشته و در بسیاری از مسایل و معضلات اجتماعی و مشکلات امنیتی سکوت اختیار کرده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شاه گل رضایی
سفیر
نظرات بینندگان:

>>>   محترمه شاه گل رضایی وکیله خدمتگار ومردم دوست هست که‌چند سال متواتر ازطرف مردم بحیث وکیل انتخاب گردیده است.
محترمه شاه گل رضایی درطول وکالت خود وظایف و خدمات قابل ملاحظه برای خدمت به مردم شان انجام داده است.خیلی مکاتب را که در دولت ثبت نبود در دولت ثبت کردند.وسایل وقرطاسیه برای مکاتب فراهم کرد.استخدام معلمین برجسته و مسلکی درمکاتب صورت گرفتند.پروژه های کوچک و بزرگ بازسازی ونوسازی در دهات ولسوالی مربوطه از فعالیت های چشمگیر محترمه شاه گل رضایی است.اینکه شاه گل رضایی بحیث سفیر انتخاب شده است انتخاب کاملا بجا واز لیاقت و شایستگی سیاسی و اداری ایشان است.همیشه مخالف بودن ودرانزوا بودن کار مناسب نیست.محترمه شاه گل رضایی به آرزوی خدمت به هموطنان شان مقام سفارت را برگزیده است.ازخداوند متعال توفیق بیشتر ایشان را درامورات مربوطه سفارت خواهانم.
ومن الله التوفیق.انجنیر عبدالرشید ناصری ازاسترالیا

>>>   به مجرد پیایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری شاه گل جان به جاغوری تبعید میشود.

>>>   از من به داکتر عبدالله و محقق و دانش نصیحت:
هرزمانی که شما را اشرف غنی به پیش خود میخواهد و از شما میپرسد که در تاجکستان چه گپ ها است؟
در جواب اش بگویید:
همان گپ هایی که در پاکستان است،همان گپ ها در تاجکستان نیز است.

>>>   اشرف غنى سفراى مطيع و فرمانبردار ميخواهد نه سفراى واقعى كه از افغانستان نمايندگى نمايند.

>>>   خانم رضایی با شعور تر از احمد بهزاد است!

>>>   اگر احمد بهزاد را هم سفیر بسازنددیگر به فکر این نیست که پایه برق از طریق با میان میگذرد یا از طریق لغمان

>>>   إصلاحات زمان كار داريد، صبر نمائيد إنشاءالله اين سيل آورده ها بزودي به خانه هاي شان ميروند، و نماينده هاي واقعي مردم در شورا ها حضور خواهند يافت.

>>>   شاه گل رضایی بانوی متین و با وقار و محجب است که دردهای مردم را بدون هراس و رعب بگوش حکومت میرسانید و امیدوارم در مقام سفارت نیز دردمردمی بودن خویش پاس بدارد انتقاد به مفهوم عدم مشارکت در حاکمیت نیست بلکه اصلاح رفتار غیر عادلانه قدرت است و سفیر شدن با نقد از حکومت منافات ندارد و لباس زیبای سفارت در اندام خانم رضایی مناسب به نظر می رسد.!
عبدالله منفرد

>>>   خیال پلو نزن همین آش وهمین کاسه است از بد بتر آن توبه طوریکه از تصاویر کاندیدان مشاهده میگرددبه عوض گرگان چوچه های پرورش یافته گرگ ها به پارلمان راه می یابد مانند پسران محقق ، گلبدین ، سیاف ، مسعود ، الماس، خلیلی ، محسینی ،دوستم ،قانونی ، جرات وده ها شیاد دیگر

>>>   اگر احمد بهزاد را سفیر بسازند دیگر به فکر این نیست که پایه برق از طریق بامیان میگذرد یا لغمان یا اینکه در کونش میزندش.

>>>   چند روزی سفیر است بعد رخصتش میکنند

>>>   با کمال تاسف باید گفت که این انتصاب توطیه حکومت برای ولایت غزنی است مو هدف از آن قطع زبان گویای مردم غزنی است. شخصبت خانم رضایی قابل احترام است. اما اظهار شادمانی از سوی جناب داکتر ناصری قدری عجولانه و ساده لوحانه است. غزنی در غیاب خانم رضایی یکی از گویا ترین نماینده خود را از دست خواهد.

>>>   خوب كرد اگر به تو معاونيت او را بدهند بدتر از او ميكني. قندم هوشيار باش.
بهلول دانا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است