اولین ضربه های گوسفندخیل ...
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۴    ۱۳۹۷/۷/۲۲ کد خبر: 155301 منبع: پرینت

با آمدن گوسفند خیل در باند مافیایی غنی ... اولین ضربه اش را به پولیس دلیر و با شهامت مان جنرال ظاهر وارد نمود کسی که تقلب های گوسفندی یی گوسفند خیل را دستگیر و افشاه نمود به تقاعد سوق داده شد.
همچنان به تعداد ۲۲ تن دیگر که اکثریت از جنرالان تاجیک تبار بودند که یکتعداد شان حتی در سن و سال تقاعد هم نیستند در سن ۵۲ سالگی به تقاعد سوق داده شدند. از آنجمله یکی از این جنرالان جناب زمری اعظم است اركانحرب است، ماستری در علوم نظامى دارد و مدت ۱۶ سال است که حتی یک رتبه نگرفته است، چرا؟ اما یقین دارم که جرمش پنجشيرى بودنش است.

در یک حکومت فاشیستی کثیف طالبی پاداش خدمت صادقانه یا تقاعد است یا هم زندان، در سرزمینی بنام اوغانستان اگر اوغان نبودی لیاقت هیچ چیزی را نداری حتی اگر تخصص ات بالاتر از مقام وزیرهم باشد، اما اگر اوغان بودی از آنطرف کره ای زمین هم باشی چوکی های مهم در اختیارت قرار میگیرد.

وقتی سرنوشت میلیون ها باشنده ای یک مملکت در دست یک انجنیر کمپیوتر که از آنطرف اقیانوس ها میاید و به حیث رییس امنیت مقرر میشود، سپرده میشود دقیق مثل این میماند که قصاب را داکتر مقرر نمایی!

حآل اگر هنوز هم یکتعداد مزدور و کاسه لیس زیرنام قوم همه امتیازات را به نفع خودش استفاده میکند و از طریق رای مردمش به چوکی قدرت تکیه میزند مسول اینهمه بدبختی ماست باید این رهبران خودفروخته و شرف باخته ای ما که رای مردم ما راگرفت با آنکه شاهد بدبختی مردم است و اما بیشرمانه خاموش است و برای خوش خدمتی و چاپلوسی به بادارانش صدایش را نمیکشد و از حق این مردم بدبخت و بیچاره ای ما دفاع نمیکند دیگر به زباله دانی باید سپرده شوند اینها دیگر لیاقت رهبری مارا ندارند ، هیچوجه نباید دیگراجازه بدهیم که این تیکه داران بسرنوشت مردم ما بازی کنند، اگر مردم بازهم به اینها رای میدهند و به خاطر ۱۰۰ دالر وجدان و سرنوشت اولاد شانرا به معامله میگیرند پس همین سرنوشت دوباره در انتظار شان خواهد بود.

هموطنان عزیز لطفا رای های تانرا با کمال صداقت و امانت داری به کسانی که لیاقت نمایندگی تانرا دارد بریزید یکبار دیگر به مردم تان و نسل آینده ای تان خیانت نکنید.

فریده فروغ


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گوسفند خیل
جنرال
نظرات بینندگان:

>>>   فریده جان فروغ معلومات تان نهایت محدود است بیشتر از 60% چوکی های حکومتی اعم از اردو پولیس امنیت ملی ونهادهای ملکی دراختیار همین جا سوسان تاجیک تبار اند بی هوده خودرا رنج نه دهید همه امکانات افغانستان در دست تاجیک ها اند به جرت کفته می توانیم که روسپی خانهای شهرهای بزرک افغانستان نیز متعلق به تاجیک ها اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است