یک آمریکایی دیگر، معاون سخنگوی رییس‌جمهور شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۷    ۱۳۹۷/۷/۲۲ کد خبر: 155312 منبع: پرینت

هارون چخانسوری معاون انسجام اداره امور ریاست‌جمهوری از معرفی صمیم عارف به عنوان معاون سخنگوی ریاست‌جمهوری خبر داد.

صمیم عارف در سال ۲۰۱۳ در رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه ننگرهار مدرک لیسانس گرفته و مدرک ماستری خود را هم در سال ۲۰۱۶، در رشته ارتباطات عامه از دانشگاه اندیانا در آمریکا بدست آورده است.

هارون چخانسوری گفت که صمیم عارف دارای تجربه کاری در رسانه‌های ملی و بین‌المللی می‌باشد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معاون سخنگو
چخانسوری
نظرات بینندگان:

>>>   یک رئیس جمهور جاسوس و تبعه امریکا باید یک جاسوس امریکایی را معاون سخنگوی خود مقرر کند!!!!!

>>>   سلام.
میگن مربی داری مربا بخور این همیشه صدق میکند. صمیم خان بخاطر پشتون بودنش درین پست آمد و رنه هیچ تجربه ای کاری ندارد. تنها یک ماستری را بزور خلاص کد و باز بر خلاف بورسیه ای فولبرایت عملی نموده جند مدتی بطور قاچاق امریکا بود و بعدا چاره در اززواج با یک دختری که اصلا یک پشتون ان قوم را دوست ندارد عروسی کرد. دوسیه ای خوده اینجا جور حالا وقت پیسه پیدا کردن است مثل کرزی ها غنی ها اتمر ها و جلالی ها و غیره تیکنوکرات پشتون امریکا تبار!!!

>>>   له نظر شما هرکس که در خارج تحصیل کند،دیگر افغان نیست؟
خی درینصورت هزاران افغانی که سالانه غرض تحصیل به کشور های مختلف میروند،هنگامی که دوباره بعد از ختم تحصیل به افغانستان برگردند،دیگر افغان نیستند؟
خصوصاً اگر کدام هزاره همراه بینی پچق و چشم های تنگ در امریکا تحصیل کرده باشد و بعد ار ختم تحصیل به افغانستان بیاید و تو اًن را امریکایی خطاب کنی،مردم خنده خواهند کرد.
خصوصاً وقتی که او به لهجه هزاره گی حرف بزند.
مردم خواهند گفت که هزاره از چه وقت تا بحال امریکایی شده است؟

>>>   Feroughi
طالبان تأیید کرده اند که در قطر با زلمی خلیل زاد نماینده ی خاص امریکا ، مذاکرات سازنده ای داشته اند .
خلیل زاد حالا در کابل است و سرگرم گفتگو با رهبران ، مولتی میلیونران و آشنایان قدیمی شان .
از قراین معلوم میشود که امریکا نیت دارد تا با چسپاندن بخش بزرگی ازمهره های سوخته ی طالبان در بدنه ی حکومت کابل ، اسلامگرایان افراطی و غیرافراطی را در زیر یک چتر گردآورده ، افغانستان را تا ابد از دیموکراسی و تحقق عدالت محروم نماید .
تا هنوز معلوم نیست ، امریکاییان با ارتقای روز افزون نقش طالبان ، حزب اسلامی حکمتیار ، جمعیت اسلامی ، وحدت و حرکت اسلامی ، اتحاد اسلامی وغیره در حیات سیاسی مردم ، چه نوع دیموکراسی را برای افغانستان تحفه می آورند ؟

>>>   هركه در خارج تحصيل كرد و يا مهاجر شد جاسوس نميشود. اگر چنين باشد تمام مردم افغانستان از پاكستان گرفته تا امريكا و اروپا تحصيل يا زندگي كرده اند پس نميتوان گفت همه افغانستان جاسوس است. بلكه جاسوس كساني است كه وطن را ويران كرده و مردم را مهاجر و اواره ساخته اند. وقتي پوهنتون هاي ما فيشنتون شده براي كسب علم كجا بايد رفت؟ وقتي تو برادرت را ميكشي براي نجاتش كجا بايد بگريزد تا از دست تو نجات يابد؟ بلي علم بياموز ولو كه در چين يا امريكا باشد. بلي از ظالم فرار كن اگرچه به حبشه نزد نجاشي باشد.
بهلول دانا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است