ولسوالي اندر غزني آتش زده شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۷/۷/۲۳ کد خبر: 155328 منبع: پرینت

لعنت به اين فكر و باور ما كه از كفتارهاي لاشخور گرسنه انتظار همزيستي داشته باشيم!
نه دولت آمريكا و نه اين دولت فاشيستي پشتونيستي ارزشي به جان و خون مردم زجر ديده اين سرزمين ندارند. آنها عمداً طالبان را ميدان داده اند تا به خون ريزي و قتل عام مردم و سربازان جوان كشور دست بزنند. نيروهاي آمريكايي و دولت از محل تجمع و مراكز طالبان اطلاع دارند اما اقدام پيشگيرانه انجام نمي دهند!
هر چند مدت طالبان يك منطقه كشور را به خاك خون مي كشند،آن روز فراه صحنه حمله آدمخور ها بود امروز ولسوالي اندر غزني را آتش زدند!

چرا هر روز ما تسليت بگيم و فاتحه بخوانيم؟ مگر اين كشور ماتم سرا درست شده؟ آزادي و دموكراسي غربي كه وعده داده شده بود همين است؟ آن غربگرايان و دموكراسي طلبان دروغين كه سرزمين مان را جولانگاه تاخت تاز و وحشي گري شان ساخته اند را بشناسيم كه جان،مال،امنيت و آسايش مردم برايشان اهميت ندارد همه آن شعارها دروغ و عوام فريبانه است آنها مي توانند جلو عمليات طالبان را بگيرند و طالبان را نيست نا بود كنند اما نميخواهند اينكار را انجام دهند و نه ديگران را مي گذارند.

استعمار و اشغالگري همين است اما در قالب دموكراسي و كمك به آزادي پنهان شده است.
لعنت به اين فكر و باور از كساني به خون كا تشنه هستند انتظار آوردن آزادي،امنيت و آسايش داشته داشته باشيم!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اندر غزنی
امیری
نظرات بینندگان:

>>>   همو کمندو های و هواپیماه خاص که برای دستگیری علیپور فرستاده شده بود کجا هستند که به سروقت مردم اندر برسند و با اینکه طالبان افراد مسول اند
محک

>>>   همه میدانند که اینجا سرزمین وحشت دهشت و به سرزمین حیوان صفتان جز نابودی به چیزی دیگری فکر نمیکنند خداوند معامله گران قوم تاجک را مثل سایر آن قوم وحشت رسوا بسازد بخاطری که پروای جوان تاجیک را نداشته همیشه درمعامله گیری روان هستند
هارون

>>>   کاملا درست است اقای امیری.
امریکای خاین و این دولت فاشیستی به حمایت از طالبان و داعش تروریست ادامه میدهند.

>>>   آمریکا از طالبان وحشی تر و طالبان از آمریکا وحشی تر و اشرف غنی از هردو وحشی تر و خونخوار تر است. مردم گرفتا وحشی هایی شده اند که از انسانیت بوی نبرده اند.

>>>   هرزمانی همه چیز نابود شد بعد حکومت پلان میسازد وعملیات میکند وکمک میکند

>>>   حکومت نا مشرو ع غنی « یعنی حکومت حفظ الله امین ادم کش است » مقصر همه بدبختی درکشور همین غنی کوچی روانی و متعصب و گذافه گو است .
در بین قبیله کوچی ناقل یک آدم هم روشنفکرد یده نمی شود و هم ندارد ولی میلیون تن فاشیست وطن فروش خاین دارد که امروز نسل کشی می کند، حکومت قبیله با طالب وحشی هم دست است جوانان پولیس و ارتش مربوط به یک قوم خاص غیر افغان را اشرف غنی هر روز دسته دسته می کشد و یا به دست طالب می سپارد.

غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری ناداری، گرسنگی و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین خون خوار هیچ درک انسانی ندارد و تنها درک حیوانی مانند کفتار دارد . سیاست و رفتار کردارغنی در مقابل جان بی دفاع سربازان ما مردم شجاغ وطن ما مانند افکار حفظ الله امین خون ریز است به آگاهی همه جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی چه در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی خون خوار در قدرت باعث بحران کلان در کشور است حتی کشور را بسوی تجزیه می برد و در این چهار سال حکومت نابکار بی برنامه غنی فقد آغوشته تعصب قومی بین مردم غیر افغان آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است .

از اینکه هر روز تابوت عزیزان مان را با اجسادشان به زیر خاک دفن کرده خسته شدیم، هیچ بی وجدان و بی غیرت تاجیک نیست که تمام جوانان ما را از جنوبی جمع کرده بیاورد تا هر قوم امنیت ولایت و خانه و محل زندگی خود را بگیرد، ما هر روز از جنوبی محافظت می کنیم، با تاسف در بدل محافظت از خانه و منزل این بزرگواران نا سپاس تابوت جوانانمان را هدیه می گیریم. مظاهره چیان زن چند روز پیش در ولایت جوزجان گفته اند که غنی مسلمان نیست و آنها به صفت ریس جهمور کشور مشور نمی شانس ؛ بخاطریکه طلبان به کمک غنی در نواحی شما کشور ظلم و بیدا می کنند .

مبارز دلسوز به بوطن مرم در داخل و خارج کشور همه خواهان برکناری غنی متغصب و خون ریز و دیگر رهبران بی کفایت دولت نا و حدت ملی هستند و محاکمه ای علنی آنها میخواهند.

اولین گام درراه ازبین بردن تعصبات قومی وقبیلوی تخییر نام افغانستان است. زیرا افغان ، علاوه بر اینکه درزبان انگلیسی به سگ شکاری ، اطلاق شده است، وهم در اروپا این نام از نظر مواد مخدربنام سورته افغان« جرس سیاه افغان » ! از نظر تاریخی متاسفانه یکی ازسه نامهای یک قوم واحد است، یعنی ، افغان؛ پتان، پشتون یا پختون، هرسه این نامها به یک قوم خاص اطلاق میگردد. بقیهء ملیتهای این کشور هرگز نه افغان استند ونه هم با افغان کدام پیوند تاریخی وفرهنگی ویا نژادی دارند.

افغانها مطابق تیوری پدر ژورنالیزم اوغانی، محمود خان طرزی، زبان قومی خودشان را دارند، که زبان اوغانی یا پشتو می باشد.
ازنظر تباری،افغانها یا پشتونها تعدادی ازقبایل هندی الاصل ملتانی بوده که سرزمینهای آبایی شان اطراف کوه سلیمان، خیبر پشتخوا و وپشین وژوب می باشد و این مناطق درتاریخ بنام افغانلند یاد شده است و دریاد داشتهای تاریخی بعضی ازنویسنده گان انگلیسی منجمله ( الفنستون) مولف کتاب افغانان نمایندهء انگلیس در دربار شاه شجاع نامهای تمام مناطق افغان نشین با تفصیل آن ذکر گردیده است.

درقرن بیست ویک برای ازبین تعصبات قومی وقبیلوی، یگانه راه حل در افغانستان کنونی، تغیر نام قومی افغانستان است که اساس تعصب های قومی پنداشته میشود.

خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید زنده بانید این غنی ..........متعصب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از ارگ بیرون کنید و یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی دشمن خاک ، دین و فرهنگ نیاکان تان حمله کنید.
بخاریکه همین غنی ..........کم اصل مغز تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی غلجی تاجیک هزاره از بیک ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع نفاق قوم انداخته است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد زمامدار استبدا میهن
بیاید ملک را از دست زمامدار استبداد آزادسازیم با همدلی یکدیگر آباد سازیم
بـیـا ای همـوطن تا یار باشیم
به اهل مملکت همکار باشیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای رهبری
این کم اصل غنی احمدزی شوونیسم قبیله فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد
قرن ها هم طول بکشد اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه روزبروز بدتر هم خواهد گردید
بالاخره تمام مردم علیه سلطه ٔ غلام غنی کوچی یهودی قیام خواهندکرد ومنجربه ختم حاکمیت وطرفداران قومپرست اش نیز میگردد حوصله ی مردم ازدست این وطنفروشان خائن بیدین باقی نمانده

>>>   سلام افغانستان درگذشته مهد تمدن اسلامی بوده وغزته وبلخ وهرات سرزمین برادری بوده که الان به چنگال کفتارها افتاده وخدا نجاتش دهد وخداوند سعوی دوپتاکستان را ذلیل کند که باعث وبانی این همه خون ناحق شدنداگر مزدوران انگلیس الان نباشند ایران وافغان برادرند وخداوند هرچه به دوملت داده برادرانه سریک سفره می خوریم چنان که الان سه ملیون هزاره وتاجیک وپشتو وایماف مهمان ایرانند وخدا بدهد برکت واز ایران رفع مخمصه کنه واین تحریم کمرشکن را بردارد ابو حنیفه امام دشمن بنی امیه ظالم بود ویارانش با ابو مسلم همدست شدند وبنی ایمه را برانداختند ولی بنی عباس به وی ستم کردند وحق را از اولاد پیامبرغصب کردند.الان نیز خون را بی گناهان دادند روس را بیرون کردند لقمه افتاد به دست انگلیس وسعودی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است