عباس نویان و قاچاق دختران زیبای افغان به امریکا
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۹    ۱۳۹۷/۷/۲۴ کد خبر: 155347 منبع: پرینت

عباس نویان نماینده کابل در مجلس و بزرگترین حامی شبکه مافیای قاچاق انسان از افغانستان به امریکا، مجددا خود را نامزد انتخابات ماه میزان کرده است.

به گزارش آریانانیوز، عباس گورکانی معروف به نویان با تشکیل یک شبکه مافیای قاچاق زنان افغانستانی به امریکا و دیگر کشورها، آنها را وادار به تن فروشی کرده و درآمد حاصل از تن فروشی آن ها را تصاحب می کند.

پولیس امریکا در سال 2010 آرش گورکانی فرزند عباس نویان را به جرم قاچاق انسان دستگیر کرد. با وجود این که دستگیری آرش انعکاس گسترده ای در رسانه های ایالات متحده داشت، اما خبرگزاری های افغانستان در برابر این جنایت سکوت کردند و عباس نویان مجددا در رقابت های انتخاباتی مجلس به پیروزی رسید تا با سوء استفاده از پست نمایندگی خود بتواند باز هم به فروش ناموس افغانستان ادامه دهد.

اگر اینبار نیز نویان به مجلس راه پیدا کند، می تواند برای حداقل نیم دهه دیگر به جنایات خود ادامه دهد و فاحشه خانه های امریکایی را از ناموس افغان ها آباد کند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
دختران
نظرات بینندگان:

>>>   کدام وکیل قاچاقبر دزد خاین قاتل نیست مثلی که شما حالا از خواب بیدار شده اید مانند اصحاب کهف.
هههههههههه
اریائی

>>>   قاچاق انسان تنها از افغانستان نه،بلکه از سراسر جهان سالانه میلیون ها انسان قاچاق میشود و از آنها در روسپی خانه ها و کارهای شاقه استفاده میکنند و از آنها منحیث برده های جنسی و یا نیروی کاری مفت و رایگان استفاده میکنند.
اکثراً بعد از فریب دادن آنها و رساندن آنها به کشور های مقصد،به آنها میگویند که مصارف قاچاق آنها ده هزار دالر شده است و تا آخر عواید آنها را از روسپی خانه ها خود قاچاقبران میگیرند.
در بعضی جالات این برده گان توانستند که فرار کنند و خود را به پولیس برسانند ،اما در بعضی جالات آنها نتوانستند و یا از تری لت و کوب و قتل از دست قاچاقبران،دست به اطاعت از آنها زده اند و تا آخر عمر مثل برده مانده اند.
بنأ افراد و اشخاص نباید بخاطر زندگی بهتر در اروپا و امریکا،فریب این قاچاقبران رابخورند و با نشاندادن باغ های سبز و سرخ.آنها را بازی و فریب ندهند و تا آخر عمر برده آنها باقی نمانند.

>>>   عباس نویان یک ظالم, خاین , وطن فروش وناموس فروش است به این کار باید دیگر به مجلس راه پیدانکند
امین کابلی

>>>   جای تاسف نیست چراکه پارلمان ساخته شده همچو افراد مافیاوجای همچو مافیای، دزد وقاتل میباشد.
بااحترام
احمد

>>>   عباس نويان كامپاينر غني در انتخابات ويكي از متحدين قوي ايشان بود

>>>   من عباس نويان را از نزديك نميشناسم ولي در مورد كشور هاي اروپايي و امريكايي معلومات كامل دارم كه كسي انجا قاچاق نميتواند و تن فروشي و غيره هم ممنوع است و جرم سنگين دارد و انجا مثل افغانستان حكومت هاي ضعيف ندارند كه هركس بتواند هرچه دلش خواست بكند. شخص كونش را شور دهد مجازات ميشود. بنابرين اگر ميگفتيد به دوبي قاچاق ميكند تا جاي قابل باور بود.
بهلول دانا

>>>   جناب بهلول دانا تقلبی، تا حالی به غرب رفته ایی؟ یا حداقل فیلم دیده ایی؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است