معین سیاسی وزارت خارجه استعفا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۲    ۱۳۹۷/۷/۲۶ کد خبر: 155383 منبع: پرینت

حکمت خلیل کرزی از معینیت سیاسی وزارت امور خارجه استعفا داد.

حکمت خلیل کرزی در استعفانامه‌اش اعلام داشت که برای رسیدن به صلح و ثبات پایدار در چارچوب سیاست خارجی کشور تلاش کرد تا توازن را در روابط افغانستان با کشورهای همسایه، منطقه و قدرت‌های بزرگ نگهدارد و برخی از میکانیزم‌ها را برای رسیدن به صلح راه اندازی کند.

در بخش دیگر استعفانامه آقای کرزی آمده است که او در شرایط کنونی نقش‌اش را اثرگذار نمی‌داند و این را بهتر می‌داند تا در کنار مردم باشد.

حکمت خلیل کرزی در ماه دلو سال ۱۳۹۳ به این پست منصوب شد.
کرزی، پسر کاکای حامد کرزی رییس‌جمهور پیشین است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمت کرزی
استعفا
نظرات بینندگان:

>>>   مرغ کم گویش کم نه بودنت تاثیر داشت و نه هم نبودنت مهم است . کدام کار عمده و اساسی که جناب در دوران وظیفه دولت انجام دادی بگو . کلانتان که کرزی است خاین است تو هنوز چوچه اش هستی . ...شما را با این سفیر کنسول های که در کشور ها جهان فرستادید .

>>>   بعد ازین صاحب نظر در رسانه ها ومنتقد حکومت میشود
ر

>>>   در این دولت یهودی باید هر گز کارنکرد

>>>   در اولين حكومت مجاهدين ، حامد كرزي از طرف پاكستان باين پوست منصوب گرديده بود. پاكستان از اين چينل روز مره از سياست خارجي افغانستان و مو ضوعات ديگر اطلاع ميافت. چون حامد كرزي موثر بودن اين پوست را ميفهميد، پسر كاكاي خودرا در ان منصوب كرد تا از حكومتداري غني اطلاع داشته باشد. در غير ان حكمت خليل كرزي ، نه لياقت اين پوست را داشت و نه ظرفيت انرا. ياد داشتن زبان عاميانه انگليسي معيار دانش و فهم نيست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است